Eindelijk Prelude weer gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Eindelijk Prelude weer gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 11:38

Na een welverdiend zwangerschapsverlof, gevolgd door een periode bij de 'hengstenboer', heb ik gister EINDELIJK weer op Prelude gereden.

Een paar stapsessies om de spieren weer actief te krijgen hadden we al wel achter de rug, maar dit was de eerste 'driegangensessie' na haar bevalling.

En... ze was echt superbraaf en goed voor het been OK dan! (zij het aardig stijf op links Bloos ).

Alleen nu moeten we nog iets verzinnen om haar veulen Gruno bezig te houden tijdens het rijden! Het beestje probeert continu in haar billen en in mijn benen te bijten! *not funny* Dat wordt dus een stoomcursusje 'hoe gedraag ik mij als kind van een werkende moeder?' Clown

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:42

jáááá!!! Weer een paard erbij om te rijden in de vakantie

En Gruno wou gewoon graag de polonaise achter zijn moeder aan lopen... Haha!

:){

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 12:57

O, dat was het.... goed dat je het zag.

Hij probeerde natuurlijk een wit voetje te halen bij Carnaval-beest michel (hoewel hij al vier witte voetjes heeft...).

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:43

leuk dat ze weer aan het werk is!
Bij welke hengst is ze dit jaar geweest?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:46

Leuk zeg!! En fijn dat je er weer op kan rijden!!
Succes verder!!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:56

Leuk dat je weer kan rijden.

Ik heb het vaker gezien dat ruiters met een paard met veulen gaan rijden. Vind ik echt zo'n leuk gezicht. Lekker achter de moeder aanrennen, maar ook ertegenop botsen en happen. Dat is wat minder, maar het is maar voor een tijdje. Ik zou inieder geval laarzen aandoen, zodat de schade aan je benen beperkt blijft. En over een tijdje als het veulen wat ouder is, gaat hij ook zijn iegen gang wel in d bak. Alles even inspecteren en dan heb je minder last van hem.


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:42

leuk dat je weer kunt rijden.misschien zijn schoenen met stalen neuzen iets voor jou?die kleine dondersteen!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:02

Leuk dat je haar nu weer wat oppakken kan! En mee dartelende veulens kunnen idd HEEL lastig zijn Scheve mond .

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:32

Haha, ja stevig schoeisel rond voet en kuit zijn wel gewenst nu..... Binnenkort staan moeder en zoon weer in het weiland bij de stal, maar omdat het gras zo traag groeide door de droogte was ik even aangewezen op rijden in het weiland.

Prelude is trouwens drachtig-in-wording (we weten nog niets zeker) van Bartus, een jonge Bascal van dhr. Zwarteveen. Die hengst staat bij Post en mijn vader vond hem toch al leuk.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, Ubermetrics en 121 bezoekers