rare man

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

rare man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 16:59

Ik was vandaag bij mn oude stalling.. en toen ik we g was en op msn kwam vertelde een vrinedin dit :

nou net toen jullie weg waren was ik babsie aan et poetsen en jana stond te hinneken en toen kwam hans en hij zei vannuh jah ga weg met dat paard dat paard buituh word helemaal gek en toen zei ik vannuh nee ze moeten wennuh zonder elkaar en toen makkte ie babsie los en toen zei ik blijf van er af et is jou paard niej en toen ging et touw niej los en babsie was bang en die ging hanguh en toen begon
hans te trekkuh aan babsie en nam er later mee aan een halster en toen bleef ik schreeuwn dat ie van er af moest blijven en dat ik me paardje terug wilde en toen deed ik et hek open want dat moest en toen liep jana eruit en toen begon ie te zegguh van stomme trut kijk nou wat je doet en ik was nog steeds vet aan et schreeuwen enzo en toenh ging hans achter jana aan maar die trok zich los en toen
rolde ie over de grond en daarvoor toen babsie et hek nog in moest wilde ik babsie terug pakken maar toen sloeg ie zo teguh me arm aan om me weg te houden niet zo hard hur maartoen sloeg ik terug op zijn rug en toen ging ie jana pakkuh en ik zei teguh gijs want die was er ook dit ken tog niej die man is kompleet gestoord en toen dreigde ik om naar de politie te gaan maar dat vond ie niet erg hij
zij je doet maar en toen zei ik ik ga wel met iemand pratuh maar ik zal er voor zorgen dat je weg moet en toen liep ie later weg toen jana en babsie er in stonden

Wat vinden jullie??

groetjes madieke

:+:


ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:05

Wat een gekke man!!! Hij moet gewoon van haar paard afblijven!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:09

uuhhh...kan iemand het vertalen?????

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:12

ikkuh nie snappuh

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:15

Oke...kan het ook in het Nederlands ?

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:17

Ik stopte maar met lezen..dat hebbuh en buituh en overal UH achter,
word ik een beetjUH gek van Hyper!

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:18

JAJA.... ten eerste is het amper te lezen!!! Ten tweede is het volgens mij een groot onzin verhaal!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:18

Normaal Nederlands en leestekens zou een hoop helpen...........

Goedgekeurd onderschrift :)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:20

wie is hans? als hij daar op stal werkt oid heeft hij vast wel zo zn reden gehad om het paard los te maken

is het haar paard, of een verzorgpaard?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:26

Hoofdletters en leestekkens zou al heel wat helpen en duidelijk Nederlands schrijven ook.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:31

Hoofdletters, leestekens, verduideling over wie is wie en geen MSNtaal aub.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:32

beetje vaga verhaal snap het niet zo goed Bloos

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:32

wie vertaald het dan even?

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:36

klaske schreef:
wie vertaald het dan even?



ik heb mijn best gedaan, maar het lukt niet, krijg er zelfs hoofdpijn van


Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:37

de schrijfster moet het maar zelf vertalen
lees eerst eens de regels en de handleiding door
msn taal is VERBODEN
en er staat ook: geen hele lappen tekst zonder leestekens, leest niet handig(bij handleiding ergens)
en hertyp dit dan es dat we het een beetje snappen

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:37

daaruh hebuh ikkuh dusuh nietsuh aanuh toeuh teuh voeguh

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:45

samenvatting:
meisje poetst paard binnen, persoon hans zegt dat ze dat buiten moet doen omdat de paarden niet zonder elkaar kunnen, maakt het paard los en neemt het mee naar buiten.
Meisje wordt kwaad, man kan het paard niet houden en valt, en als ze het paard vastpakt krijgt ze een tik op haar arm.

en verder snap ik het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:51

Ik was vandaag bij mijn oude stalling en toen ik daar weg was en op MSN ging, vertelde een vriendin mij het volgende :

Nou, net toen jullie weg waren was ik Babsie aan het poetsen en Jana stond te hinniken. Toen kwam Hans en hij zei : "Ja, ga weg met dat paard, het paard wat buiten staat wordt helemaal gek" "Toen zei ik nee, ze moeten wennen om ook zonder elkaar te kunnen staan" Daarna maakte hij Babsie los en ik zei: "Blijf er van af, het is jouw paard niet" Vervolgens wilde het touw niet los en daarna raakte Babsie in paniek begon te hangen aan het touw. Hans begon te trekken aan Babsie en nam haar daarna mee aan het halster en ik bleef maar schreeuwen dat hij van haar af moest blijven en dat ik mijn paard terug wilde. Ik deed daarna het hek open omdat dat moest. Toen liep Jana eruit, waarop Hans zei : "Stomme trut, kijk nou wat je doet!" Ik was nog steeds aan het schreeuwen en Hans ging achter Jana staan, maar die trok zich los. Daardoor rolde Hans (of Jana) over de grond. En daarvoor nog, wilde ik Babsie weer terugpakken vanuit het land. Maar Hans sloeg me op mijn arm om me tegen te houden, waarna ik hem op zijn rug sloeg. Daarna pakte hij Jana en ik zei tegen Gijs : "Dit kan toch niet, die man is compleet gestoord" , toen dreigde ik om naar de politie te gaan, maar daar trok Hans zich niks van aan. Hij zei : "Je doet maar". Hierop zei ik : "Ik ga wel met iemand praten, maar ik zorg er voor dat je weg moet!"

Hij liep weg toen Jana en Babsie in de wei stonden.

Wat vinden jullie?

Groetjes,

Madieke

Wat een moeite zeg, een verhaal schrijven op logische wijze

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:55

Dit is inderdaad een enorm slecht leesbaar verhaal. De meeste reacties zijn ook van: "schrijf eens normaal Nederlands", iets waar ik me alleen maar bij kan aansluiten. Droevig dat het eerst vertaald moet worden, voordat het gelezen kan worden.... Scheve mond
Slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArtHorse, Azmay, Sterrenpony, wiifke en 34 bezoekers