nieuwe verzorgster voor arzu gevonden :D + meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

nieuwe verzorgster voor arzu gevonden :D + meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 18:03

Ik zocht dus ene verzorgster voor 1 a 2x per week voor arzu, en die heb ik gevonden ook Haha!

_nikki_ wou me helpen,e n is dus vandaag langsgeweest Haha! hier dus ffe het verslag Tong uitsteken

----------------------------------------------------------------------------------

We hadden om 3 uur afgesproken, maar ik was om 1 uur al bij arzu, om alles netjes te maken enzo( hihi is niet gelukt ) en om het geld van de hoefsmid te halen, na 3x er langs geweest, en de baas er niet was, ben ik naar huis gefietst, en heb hem opgebeld.

Rond kwart voor 3, pakte ik arzu, en ging ik een beetje op de weg rond wandelen(hehe, stoep) en er een beetje opzitten + kroelen.
Ik was net bezig met een rondje te maken, toen ze op der fietsie aankwam. Was best wel stil enzo in het begin,
hara ff ekennis laten maken enzo, enne ze had een geel halster mee voor arzu(hebbe we volgens mij geen foto van Scheve mond ) echt heel leuk,
om half 4 zou de hoefsmid komen, dus we gingen rond 5 over 3 ofzo de hoefsmid opwachten, allemaal kindjes uit school kwamen langs, zo ook 2 joggies, die dapper het "paard" wouden aaien. ze vroegen of arz een beteje gras mocht jaa hoor mag die wel! Dus ene joggie pakt wat gras, en zegt ie zo tegen het andere joggie "je moet je hand plat houden, anders bijt ie je hand ervan af" dus, andere joggie hand plat het "paard" voeren. na een tijdje gingen ze weer weg, enne, duurde best wel lang voor de hoefsmid kwam(rijmt Tong uitsteken ) na een lang tijdje kwam die dan aan, en werden arzu`s hoeven bekapt. heel verhaal tegen hem Lachen enne, weer wat betejes erbij geleert/gehoort Tong uitsteken nou, was wel leuk, met betalen werd het ene beetje ingewikkeld, en moest die geld ruilen(had veel te groot, en hij had veel te groot om te ruilen Knipoog )ffe buurman gevraag om te ruilen, wou buurman wel, dus wisselgeld terug gehad, en toen gingen we arzu opzadelen en rijden, ffe vertelt wat arzu zo ong. kon, en dat vertelt wat arzu allemaal kon, ffe wat laten zien, en heeft ze wat foto`s gemaakt, daarna mocht zij, ik foto`s maken, ffe een beetje les gegeven, met je piano handjes Tong uitsteken nouja, darana ik weer ffe, enne daarna nog wat nageprata, met wat ze allemala mocht, en dingen enzo :p naja,
dat was het zo ong. foto`s (als de digi het doet Tong uitsteken ) zet ik hier ook wel bij als link, Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:22

Nou dat lijkt leuk Knipoog maar het is beetje lastig lezen (veel doormekaar)

Ik wacht op de foto's Lachen

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:27

JEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHH Haha!
Het was leuk Haha!
Alleen die handen en die houding van mij Bloos!
De foto's zijn eh...vaag, maar ik zet de beste er wel even bij Haha!
Arzu is echt lief Lovers

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 18:29

whha, is goe dhoor!
ja ik wete het moonchloe, ik wou alles in 1 type Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:35

Ik verwacht wel vaker foto's!! (want ik neem aan dat ze nu een verzorgster is voor Arzu Lachen )

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 18:56

ja, hihi,
we moeten ook nog steeds een keer meeten he Haha!

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:59

Als m'n digi het weer doet Verdrietig
Krijg je heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel foto's Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 19:18

whaha, ik wacht er nog steeds op Tong uitsteken
Zal ej trowuens ff ein me profiel toevoege :p

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:43

Monster schreef:
ja, hihi,
we moeten ook nog steeds een keer meeten he Haha!


\

Jazeker.. wanneer/? Tong uitsteken