na ruim een jaar 24 juli weer wedstrijd!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

na ruim een jaar 24 juli weer wedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 17:22

Het is al ruim een jaar geleden (18 juni) dat Haike geblesseerd raakte waardoor ze lang uit de running zou zijn. Na ruim een half jaar complete rust ben ik weer een beetje begonnen met rijden maar vanwege school en Oki had ik niet genoeg tijd haar weer voldoende te rijden.
Vrijdag zou er eigenlijk een meisje komen rijden op Haike maar wegens miscommunicatie kwam ze niet, toen ben ik zelf maar op Haike geklommen, en het ging ontzettend goed. Gisteren had ik eigenlijk les met Oki maar die wilde ik eigenlijk een rustdag geven omdat ze wat gevoelig was op haar rug. Dus besloot ik Haike maar mee te nemen naar de les waar ze alweer hartstikke goed liep. Met mijn moeder over gehad dat ze eigenlijk met nog wat trainen wel weer klaar was en dat ik wel wilde starten met Haike op het TBF (groot concours hier in haaren, 24 juli). Het mocht als ik zelf maar zorgde dat ik Haike en Oki allebei gewassen en gevlochten waren en zelf zorgde dat ze bij het terrein kwamen. Dus, secretariaat gebeld en Haike alsnog opgegeven. Heb het nu wel druk (2 pony's in de D-M1 en dan nog kur op muziek met Oki) maar ben blij dat ik eindelijk weer een keertje kan starten met Haike!!!



Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:32

wat leuk! veel succes ermee, wel ons op hoogte houden wat de punten waren he?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers