Wie gaat naar t concours in Gasselte??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Wie gaat naar t concours in Gasselte??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 20:39

Ik heb me namelijk vandaag net nog opgegeven, voor zaterdag met m'n pony Kimberly(v. Roy) in t Z springen en KIm d'r halfzusje gaat ook mee: Savannah Lady(v. BrandyXIII) en daar rijdt Anita Senneker op! Heb dr nu al zin in! Rijden dr meer bokkers mee daar en weet iemand of dit een beetje een leuk/gezellig/duur concours is? Haha!


HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:14

ik ga dit jaar niet heen. vorig jaar ben ik er wel geweest. was toen heel erg leuk en gezellig!

*

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 09:01

Ja, ik ga er ook heen!

Ik vind het een leuk concours, niet supergroot maar toch wel behoorlijk veel deelname.

^&+ 20 mei 2016

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:46

Yep, ik ben er ook... niet in de ring, maar aan de ring... achter de C.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:00

Voor het eerst sinds jaren, ben ik er ook weer te vinden Lachen

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:07

Ik wilde mee doen, maar mijn startkaart is net niet op tijd Scheve mond .

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 12:56

Mooi dan hebben we zaterdag een minimeeting! Haha! Tong uitsteken T springen begint ook pas om 12 uur, super tijd wnat ik moet 1,5 uur rijden, maar ik heb dr nu al zin in! Haha! Veel succes iedereen alvast!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:59

ehm...Marije... ik ga zondag Haha!

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!


marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 13:01

Haha naja dan heb ik geen meeting met jou! Tong uitsteken Nog wel succes gewenst hoor! Knipoog:P

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:02

OK dan! Jij ook!

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:04

Ik doe zondag mee, in de M1, ring 1 en 2. Voor het eerst sinds lange tijd weer een keer een wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat Haha!

Gasselte is altijd wel een leuke wedstrijd om te rijden, maar ik hoop wel dat het weer een beetje mee zit, want de voorspellingen zijn niet echt geweldig....

GeJe schreef:
Yep, ik ben er ook... niet in de ring, maar aan de ring... achter de C.

Welke ring? Schijnheilig

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:18

Ik eeeh...moet ook zondag!

^&+ 20 mei 2016

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 14:18

[quote="AnoeskaB"]Ik doe zondag mee, in de M1, ring 1 en 2. Voor het eerst sinds lange tijd weer een keer een wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat Haha!

Gasselte is altijd wel een leuke wedstrijd om te rijden, maar ik hoop wel dat het weer een beetje mee zit, want de voorspellingen zijn niet echt geweldig....
[quote]
Nee idd, ik hoop ook op een beetje mooi weer, maar ze zeiden dat de springringne dr in ieder geval nog mooi bijlagen, hihi Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:28

Ik doe ook mee op zondag(middag)!
L2 dressuur paarden Lachen

De weersvoorspellingen zijn idd niet geweldig, maar misschien valt t mee!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:21

Ik zou niet weken achter welke C ik daar mag zitten. Hoor ik denk ik als ik daar aankom. Zal wel bij de M1 of M2 zijn, soms staat op startlijsten.nl ook welke jury je hebt... handig kun je je voorbereiden Haha!

Ken eigenlijk geen bokkers... okay... een paar dan wel, maar ik zou verder niet weten wanneer ik een combinatie in de ring krijg. Moet je maar het bok-teken maken ofzo... ter herkenning Lachen

Alleen niet dat het scheelt met punten hoor. Las net een hele discussie over 6-je proeven... Hoop dat het wat spannender wordt, kan ik ook wat spannender punten kwijt. *LOL*

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 17:03

Ik moet me dus weer afmelden voor dit concours, omdat ik niet mag lopen(laat staan paardrijden, omdat mijn voet dan nog langer dik of zelfs nog dikker blijft), dus iedereen veel succes! Baal dr ontzettend van..Boos!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:39

GeJe"]
Ik zou niet weken achter welke C ik daar mag zitten. Hoor ik denk ik als ik daar aankom. Zal wel bij de M1 of M2 zijn, soms staat op startlijsten.nl ook welke jury je hebt... handig kun je je voorbereiden Haha!
[/quote]

Dan tref ik jou niet als jury, of je moet toevallig toch L2 gaan jureren.
Jureer je 's ochtends of 's middags ?

[quote="GeJe schreef:
Moet je maar het bok-teken maken ofzo... ter herkenning Lachen


En dat doe je door... Verward ?? Haha!


Zijn er nog meer mensen hier die naar Gasselte gaan??

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:51

GeJe schreef:
Ik zou niet weken achter welke C ik daar mag zitten. Hoor ik denk ik als ik daar aankom. Zal wel bij de M1 of M2 zijn, soms staat op startlijsten.nl ook welke jury je hebt... handig kun je je voorbereiden Haha!

Als je zondagochtend moet, zie je mij waarschijnlijk wel voorbij komen, nr 4 met een schimmel Haha!. De rest is namelijk B, L en Z, de M2 is pas 's middags.

Als ik ga bokken bij het groeten, krijg ik dan extra punten? Schijnheilig Weet even geen ander bok-teken te bedenken...

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 14:07

Whaha even bokken bij binnenkomst, kun je dat je paard op commando laten doen dan? Haha! Misschien moet er een bokt-shabrak komen! Haha!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:41

marije1987 schreef:
Whaha even bokken bij binnenkomst, kun je dat je paard op commando laten doen dan? Haha!

Ehm, nee. Als GeJe even antwoord geeft, heb ik nog 2 dagen om hem dat te leren. Schijnheilig Tong uitsteken

Alternatief: Ik kan bij het rond de ring rijden voor de proef, dicht bij de auto een paar keer Bok, Bok, Bok roepen, maar als dat bij de verkeerde jury is, denkt hij/zij waarschijnlijk dat ik helemaal gestoord ben. Haha!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 15:47

AnoeskaB schreef:
Ehm, nee. Als GeJe even antwoord geeft, heb ik nog 2 dagen om hem dat te leren. Schijnheilig Tong uitsteken

Alternatief: Ik kan bij het rond de ring rijden voor de proef, dicht bij de auto een paar keer Bok, Bok, Bok roepen, maar als dat bij de verkeerde jury is, denkt hij/zij waarschijnlijk dat ik helemaal gestoord ben. Haha!

Whaha ja die jury zal dan ook wel denken.. Clown Kunnen we geen bokt-shabrakjes laten maken dan? Dan kun je de Bokkers meteen herkennen! Haha!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:17

Ik ben pas 's middags in Gasselte te vinden. Dat wordt dan M2 jureren begrijp ik.
Bokt-zadeldekjes... wow... en waar kun je die kopen dan... (ik weet wel een adresje) *LOL*

Angelo

Berichten: 766
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:33

[quote="GeJe"]Ik ben pas 's middags in Gasselte te vinden.



fioew

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug,
dan klom ik hoog de hemel in, en haalde jullie gelijk terug:
Kaprice: M2 + 1 / Lars: Z1 + 5
klik: www.zara-van-de-roswaard.webklik.nl

Tiamor

Berichten: 2
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:47

Ja, ik kom ook! Ik ga Javmo lezen, en mental coachen haha Cool

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:09

Volgens mij moeten we tegen elkaar rijden Angelo Haha! nr. 9?

En die Bokt-dekjes: Als Bart wat extra reclame wil maken voor Bokt dmv Bokt-dekjes, mogen ze bij ons concours wel als extra prijs beschikbaar gesteld worden. Ik geloof dat GeJe ze wel kan leveren Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, marinst en 5 bezoekers