[AR] Als alle dagen zo goed gingen! (LL + voltige)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

[AR] Als alle dagen zo goed gingen! (LL + voltige)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 12:36

Gisteravond besloot ik Fell voor de eerste keer met dubbele longe te gaan longeren.
Ik plukte hem uit de wei en ging poetsen. Hij was al wat drammig maar ja, slechte dag kan. Ik ging even naar de zadelkamer om een shabrakje te halen en ik hoor me een knal, ja hoor, Fellow had zijn zinnen gezet op Lieke dr voerbox Boos! Paard geschrokken, baas boos, erg gezellig Bloos! .

Eerst maar even longeren dan... Mijn 2e longeerlijn lag al klaar maar ik had het idee dat dubbele longe niet echt zou gaan lukken, dus ik maakte hem klaar om te langteugelen.

Ik had de leidsels nog niet in handen of hij liep heerlijk gebogen, kauwend en ontspannen weg. Helemaal niet drammen, niets kon hem afleiden, geweldig!
Daarna nog draf geprobeerd en ik kon het bijna niet geloven, maar zo had hij nog nooit gelopen! En dat voor de 3e keer aan de lange lijnen! Volgensmij was hij het gewoon aan het goed maken Haha! Bang dat hij anders geen voer kreeg ofzo Knipoog

Daarna zelfs voor de eerste keer nog een galopje geprobeerd. Dat was uiteraard wat ongecontroleerd maar ook daar was ik erg tevreden over OK dan!
Superpony!

Uiteraard had ik mijn cam niet bij (wel bij maar niet bij de hand).. Boos!
Zaterdag gaat mn vriend mee om foto's te maken, wedden dat hij dan niet zo braaf is? Clown

Daarna was Pink ook nog even het zakje. Mandy kreeg haar eerste 'voltige' les Haha!.
Eerst stappen en draven zonder teugels/zadel en zelfs een galopje OK dan! .
Daarna in stap en draf een rondje draven (Pink is ook veel te kind-vriendelijk, zodra hij merkte dat Mandy ging wiebelen ging hij stappen of stilstaan Tong uitsteken) en zelfs ook nog even het opspringen vanuit stap en draf!
Ja, dat gaat helemaal goed komen met die 2 Cool

Kortom, ik was weer mega-trots op mijn bikkels. Lovers
Ik zal vanmiddag wel een paar foto's plaatsen van Mandy's voltige les Lachen.

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:39

Super!!!! Wel gaaf he, als het zo enorm goed gaat Lachen. Maar dat had ik je gister ook al gezegt Knipoog.

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:54

Fijn zeg, dat het allemaal goed gaat Lachen Hoop dat de foto's zaterdag mooi worden

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:58

Heej Super dat t zo goed gaat met fellow Volgens mij word dat echt een super ster hahahaha

Pink is een doetje Schijnheilig
hahahaha rex ook hor.. trouwens wanneer kom je eigenlijk Tong uitsteken