Strandrit

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 09:55

Denk ik gisteravond ff lekker naar het strand te gaan. Was heerlijk weer kom op het strand hebben ze ff verderop een kunst expositie Verward

Allemaal hopen schroot (oud ijzer dat kunst moet voorstellen) en dan een soort touw van allemaal aanelkaar geknoopte kledingstukken van het duin tot in het water.

Wonder boven wonder vond m'n paard de beelden niet super eng (stond er wel met grote ogen naar te kijken) en daarna moest ze ook nog over dat 'touw' dat deed ze ook wel heel braaf met een klein sprongetje/huppeltje.

Nou hehe, kon ik eindelijk ff galloperen had mevrouw geen zin Verward nou ja dan maar ff draven en lekker door het water spatteren is ook leuk Tong uitsteken

Na een stukje besloot ik om te draaien en toen had mevrouw wel zin om lekker voluit te galloperen (ik blij) Haha!

En toen kwamen we dus weer bij die expositie aan. Weer over het touw en langs de beelden (echt, viel er bijna van af van verbazing dat ze zo braaf was).

Waren ze met van die 'kites' aan het vliegeren, je weet wel van die hele grote. Vond ze ook niet eng Verward (normaal schrikt ze nog van een streep in het zand) alleen die sukkels houden gewoon echt geen rekening met andere mensen of dieren Boos! loop ik langs laat ie 'm zo op de grond zakken vlak bij ons, dat maakt natuurlijk een heel raar geluid dus paard helemaal dribbelen (wel braaf hoor ze ging gelukkig niet hollen al had ze dat wel graag gewild volgens mij) ken ik zo boos om worden Boos! ik probeer altijd netjes rekening te houden (ga altijd stappen als er honden of kinderen lopen) en de meeste mensen houden ook rekening met paarden hoor, maar deze hadden echt een schutting voor hun hoofd...

A fijn, daarna lekker in volle galop weer terug gegallopeerd en naar huis gestapt.

Wel heerlijk om zo ff weer naar het strand te gaan
Misschien heel stom, maar vind het toch prettiger om alleen te gaan als met iemand erbij. Meer mensen hier last van???

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:02

Goed dat je paardje zo braaf was Haha!
Ik vind het ook vaak prettiger alleen, lekker alleen slenteren met je paard Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:03

ik kan me ook prima vermaken in mijn eentje.... moet ook wel, hebben maar een anderhalfpaardstrailer, en 30 km is toch ff te ver om zo maar eventjes lopend naar het strand te gaan Haha!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 10:19

Vind ik dus ook heerlijk, ff lekker niets aan je hoofd...

Kellybelly: wij zitten ong 3 km van het strand, dat is nog wel te lopen maar 30 km zou ik idd ook niet aan beginnen Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:23

Mooi zeg dat je zo dicht bij het strand zit! Alleen wel een beetje jammer dat die mensen totaal geen rekening houden met jou en je paard!

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:37

Ik ga meestal alleen naar het strand.. puur omdat de meeste mensen wel meewillen maar geen vervoer hebben. Vind het zoiezo heerlijk om alleen met mijn paard er vantussen te gaan, maar zo nu en dan een metgezel is ook weleens leuk. Ga vanavond lekker met een kennis op het strand in Kijkduin crossen Tong uitsteken Heb er nu al zin in Haha!

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:40

ja ik ken dat gevoel over die kitesurfers! grrr..
maare ik vind het soms heerlijk om alleen te rijden maar ga och meestal samen vind ik gezelliger!
ik zit trouwens 100 meter van het strand af dat is echt heerlijk!!

groetjes Rianne en Avanti

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:19

leuk dat ze zo rustig bleef.
Wij hadden een keer zweefvliegtuigen in de buurt die de hele tijd over de bak heen vlogen die hielden ook helemaal geen rekening met de heen en weer galoperende paarden. Boos!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:04

Ik ga bijna altijd in m'n 'eentje' weg met m'n paardje... Maar dat komt meer doordat ik niet zo goed ben ik sociale contacten leggen, of in ieder geval te verlegen / bang dat mensen nee zeggen, of ja terwijl ze nee bedoelen, om te vragen of ze een keer een bosrit willen maken. Tong uitsteken

Elke dag met een grote groep lijkt me ook niks hoor, maar elke dag in je eentje weg is soms wel een beetje jammer, soms wil je ook weleens gezelligheid - ook voor Röskur natuurlijk... Bloos

Ik vind het altijd heerlijk als ik alleen ben om even de teugels te laten vallen in galop en de wind zo lekker langs me te voelen gaan... Helaas nog nooit aan het strand geweest, er is helaas niet zo veel water in deze omgeving...

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:44

Mijn paard is met twee of 3 ook heerlijk rustig dus ik ga ook net zo graag met meerderen. Als ik alleen ben klets ik lekker met mijn paard en anders met mensen. Waarschijnlijk is het voor Noah dus rustiger als ik met iemad rij. Dan kan hij lekker klooien met zijn buurman/vrouw en hoeft hij niet naar mijn gezeur te luisteren.
Ik had laatst iemand die blijkbaar vond dat ik niet het strand op mocht, want die liet zijn vlieger voor de neus van mijn paard zo laag zakken dat ik eerst over het touw zou moeten springen om er langs te kunnen.
Overigens is het volgens Noah veel leuker als er van alles te zien is om lekker stom op te kunnen reageren! Hij loopt liever een beetje stom te schrikken dan dat hij een heel eind galoppeert! Hij is meestal halverwege de pier al klaar en dan kijkt hij even om om te vragen of hij al klaar is.Hoe lastig hij verder ook kan zijn, dan is hij echt heerlijk relaxed!

TamBrav
Berichten: 84
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:55

ik rijd ook altijd alleen buitenritten vind ik heerlijk

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:14

Ik woon dus absoluut niet dichtbij 't strand, en als ik wel wil, moet ik 2 uur rijden ofzo, daar begin ik liever niet aan Tong uitsteken , ik rijd dan liever gewoon door 't bos, daar hoef ik nog niet eens de deur uit en ik sta er al midden in!! OK dan!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:03

jeetje ja wel lekker dat het zo fijn gegaan is maar ik vind wel dat iedereen een beetje rekening met elkaar moet houden.met die rare vliegers ook.ik word dan altijd boos maar dat vinden ze volgens mij alleen maar leuk.nou ik weet niemand die met me mee zou kunnen gaan.ja nu mijn overbuurmeisje een paardje heeft kan ik ook een keer met haar mee.maar ja die wilt vast ook wle eens alleen.nou ik vind alleen nog een beetje eng.ik ben bang als ik eraf val dat ik dan mijn nielsson kwijt ben.dus ik ga liever met zijn tweeen of meer.maar dit jaar kunnen we met zijn tweeen of drieen misschien.lijkt me erg gezellig.maar met meer ervaring lijkt me alleen ook wel eens leuk.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 13:13

Tja, ik heb een heel druk jaar achter de rug en heb dus ook continue mensen om me heen.
Denk dat ik het daarom ook vaak lekker vind om helemaal alleen te gaan en een beetje tot mezelf te komen.

Verder is mijn pony nogal een racemonster, en moet ze altijd voorop, anders wordt ze vervelend...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:29

Stumpertje schreef:
Ik woon dus absoluut niet dichtbij 't strand, en als ik wel wil, moet ik 2 uur rijden ofzo, daar begin ik liever niet aan Tong uitsteken , ik rijd dan liever gewoon door 't bos, daar hoef ik nog niet eens de deur uit en ik sta er al midden in!! OK dan!


Snif, dat probleem heb ik dus ook (niet dicht bij het strand wonen. eigenlijk midden in 't land Tong uitsteken). Ik wil wel eens aan het strand rijden, maar... Gelukkig zijn de bossen hier wel prachtig en bijna eindeloos. Haha!

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:33

Hier een reactie van een echte strandjutter,paard woont dan ook in Katwijk. Ik zou wel eens in de bossen willen rijden,zo zie je maar....

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 13:54

Dan ben ik toch best wel verwend denk ik....

Wij zitten vlak bij strand en duinen, in het duin heb je dus ook een mooi bosgedeelte maar dat is natuurlijk wel weer heel anders dan de veluwe ofzo daar zou ik ook graag een keer willen rijden...

(grootste droom is eigenlijk om een trektocht te paard te doen, dat lijkt me helemaal fantastisch)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers