Vandaag weer bij een paard wezen kijken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Vandaag weer bij een paard wezen kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 19:05

en ik ben helemaal verliefd!!! Heb d'r nog niet op gereden, maar dat ga ik zeer waarschijnlijk morgen doen. Ze staat bij een kennis van ons op stal waar Gabbertje van Bokt ook staat. Het is een schimmelmerrie die in juni 6 jaar wordt. Ze is iets van 1.63. Ik zag d'r op stal en was toen al helemaal in love. Het is een Alasca X Exkurs xx. Ontzettend leuk dier. Op stal was ze heel braaf en rustig enzo, en toen ze los in de bak kwam veranderde dat helemaal. Ze ging ontzettend goed bewegen en begon lekker te snurken en te showen. Ook nog een paar sprongen neergezet. Deed ze heel goed. Zometeen gaat mijn moeder nog even bellen wat ze precies moet kosten, want als ze te duur is heeft het natuurlijk weinig zin. Ik weet wel zo ongeveer wat ze moet kosten, maar het kan natuurlijk altijd meer zijn. Dus we moeten maar duimen dat ze niet te duur is, want dan ga ik d'r morgen rijden en wie weet heb ik binnenkort weer een paard! Party!!
Zometeen komen er wat foto's op in de picture! Cool

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:19

Ik duim voor je *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:36

Ik zend wel even een gebedje naar boven... Knipoog
Hoop echt dat deze het is!
Wat ik gelezen heb over haar klinkt hardstikke goed, nou nog maar duimen dat de prijs redelijk is.
Maar je hebt in elk geval de tijd van het jaar mee. In de lente/zomer zijn de paarden altijd weer iets duurder.
Succes met rijden!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:47

Leuk joh!

Mooi maatje ook, vind ik bij jou toch beter passen als eentje die al naar de 1.70 gaat...
ook mooie leeftijd, is net dat irritante puberale eraf en zijn ze sterk genoeg om ze vol in het werk te zetten.
Toppie gewoon, ik hoop dat ze onder het zadel net zo is als je verwacht!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:54

leuk joleen!

nou hopen dat dit wat wordt.. ze klinkt super Haha! (alleen zou ze voor mij te klein zijn, maar jij bent geloof ik niet zo 'achterlijk' lang ?! Knipoog )

ik duim voor je!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:28

Het is echt een superleuk dier!! Ik hoop echt voor je dat het nu wat gaat worden!! En dat de prijs natuurlijk ook nog een beetje meevalt..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:35

wat gaaf zeg!!! snel een verslagje schrijven he als je erop bent wezen rijden!! sucses ik hoop echt dat sit wat word Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 23:39

Ik heb de foto´s bekeken.
Is inderdaad een leuk paard , ik hoop voor je dat het klikt met rijden.
Succes Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 10:48

Dank jullie wel. Ik ga d'r zeer waarschijnlijk vanavond rijden, dus moeten jullie nog lekker een poosje wachten op een verslagje! *LOL*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 10:52

haha joleen wat flauw Verdrietig
allemaal duimen hoor Kusje Vingers aflikken Tong uitsteken Knipoog Haha! Lovers Kwijl Cool

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 12:10

wat gaaf voor je joleen
ik hoop dat deze wat voor je is...
zo te lezen is ze heel gaaf
veel succes ik duim voor je!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 16:19

Gaaf voor je zeg, ik duim voor je! Party!! Plinguimduim* Hopen dat dit wel iets is, veel plezier vanavond iig! Lachen