2e "meeting" met Klaske

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

2e "meeting" met Klaske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 09:55

Omdat iemand van mij een verslag verwacht over mijn weekend bij Michelle (klaske) zet ik hem hierop!

Michelle deed aan een wedstrijd mee met 3 onderdelen (western) aan de 4e deed ze niet mee omdat ze het niet leuk vond. En ik was mee als een "groom"
Zaterdagavond ben ik naar haar stekkie gegaan, nou het is van haar vriend Lachen Het regende, onweerde.. geen weer om naar paardjes te gaan.. Zondagmorgen naar Klaske (de paard Tong uitsteken) gegaan, haar gewassen, geborsteld en opgezadeld, en vroeg ze me of ik op Rinkel wou rijden (andere pony Tong uitsteken) Ik wou het wel hoor tuurlijk haha, samen een buitenritje gemaakt.. Rinkel moest aldoor joggen om Klaske bij te houden Ach gut *maar ze ging uit zichzelf joggen Tong uitsteken*
In de bos in galop gegaan, maar wat doet Rinkel nou? Ze wijkt naar een hek, weer terug naar de pad en doorgegaan met galop. Het was geweldig.

Rinkel teruggezet naar de wei, Klaske mee genomen naar de ranch waar de wedstrijd werd gehouden. Pfooee wat waren ze allebei zenuwachtig, paard & "eigenaar" 1e onderdeel ging goed, (een pacarous) alleen jammer van de hek die ze op verkeerde manier open deed, maar toch 4e geworden OK dan!

2e onderdeel was lopen in de bak, geen prijs, jammer..

3e onderdeel was "figuren" rijden om pionnen, alweer 4e prijs OK dan!

Tussendoor was Klaske heel erg druk, dus ja ik MOEST (:P) erop, stappen.. wat een heet paard!! Tong uitsteken

*psst ze was de beste bij de beginners * ze rijdt ook niet echt heel erg lang western..

Na de wedstrijd Klaske in de wei gezet bij haar vriendjes.. En ik ging naar huis en ik vond het echt heel leuk!!

(ohja we zoeken nog een bijrijd(st)er/verzorg(st)er voor Rinkel, zie de topic: [EA-GZ] Een bijrijdster in omg Drachten. )

*helaas geen foto's.. ik mocht de digi niet meenemen Scheve mond*

Fries_rulezz

Berichten: 36
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:56

Heel leuk weekend voor jou toch ?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 22:14

Ja het was heel erg leuk

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 09:27

Braaaaaaaaaf Nienk Haha!

Klinkt gezellig !
Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:08

gaaf! hoor !
(hej nikki Tong uitsteken )

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:33

haay baas Tong uitsteken