Vision @ work aan de longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Vision @ work aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 22:16

hey
zaterdag heb ik Vision voor de tweede keer gelongeerd met pessoa. De eerst keer gaf het een heel leuk effect. Dat was pas benen optillen en achterhand gebruiken Haha! Tweede keer was dat al iets minder.
Maar hij moet leren ontspannen en hoofd lager te houden. Meestal loopt hij wat sterren te kijken en dat is niet bevorderlijk voor zijn rug.
Maar goed, hier is het begin. Positieve commentaar is welkom. Ik weet dat hij geregeld de rug wegdrukt maar ik kan moeilijk de pessoa ineens kort zetten en hem laag diep en rond dwingen... Daarom is het eerste kwartier ook alleen het achterste deel omgedaan, en het voorste deel is vastgeknoopt aan de singel.
In stap gaat het al geregeld de goede kant op
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En in draf: linksom is zijn moeilijke kant
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna begon het regenen en trokken er zwarte wolken over de piste, waardoor die foto's allemaal veel te donker waren en niet meer te redden.
De galop is een ramp Haha! dus die Cheese! ik binnenkort wel eens. Nu heb ik nog beide handen nodig Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 00:03

Leuke foto's! Vind het een leuk paardje, klikt het nog steeds tussen jullie?

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 00:10

ja hoor! Hij is echt super leuk en braaf!
Af en toe lijkt het (aan de hand) dat hij gaat ontploffen. En dan volgt er een diepe zucht en sloft hij verder Haha!
We zijn al in het bos geweest en ook gegaloppeerd. Superbraaf!
Alleen in de bak vindt hij het eng als er paarden te dichtbij langs komen galopperen; Dan springt hij wel een keer weg. Maar eens je hem geruststelt, loopt hij er daarna zo voorbij.
Ik denk dat hij blij is hier, hij geniet elke dag van zijn poetsbeurt. Valt daarbij bijna in slaap Lachen
xxx
ps: deze week heb ik Gigi gezien! Hij stond gewoon op de wei achter ons huis Scheve mond van toeval gesproken... De eigenaar kent onze achterbuur, en hij mag een weide gebruiken voor zijn paarden als hij op vakantie gaat. Dus misschien komt hij nog wel eens Haha! Hij zag er alleszins goed uit!