geslaagd idee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

geslaagd idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 16:48

Hoe ontvoer je je beste vriend voor een leuk uitje?

Men zorgt dat je beste vriend bij een kameraad eet. De kameraad nodigd hem uit langer te blijven om hem te helpen om het een en ander aan zijn computer te veranderen. Die kameraad heeft een mobiele telefoon in zijn broekzak die op trillen staat. Ik vertrek van huis in mijn autootje en laat de telefoon van die kameraad over gaan wanneer ik bij hem voor de deur sta. Een teken dat hij de deur open moet doen voor mij. Met een smoes dat hij even wat moet pakken laat hij zijn beste vriend boven zitten en opent voor mij beneden de deur. Ik volg die kameraad de trap op wanneer ik een theedoek uit de keuken heb meegenomen. Sneaky sluip ik de kamer binnen waar die beste vriend achter de pc zit. Opeens word voor die beste vriend alles donker om hem heen. Ik zeg niks, beantwoord geen vragen en laat de kameraad mijn beste vriend naar beneden begeleiden. Jas aan, auto in en op pad. Ik neem een route die hem zijn richtingsgevoel wel doet verdwijnen. Eenmaal aangekomen ontvoeren we hem nog naar binnen en daar mag de blinddoek af. Mijn beste vriend mag zich klaarmaken voor een gezellig avondje bowlen.

Geslaagd idee???


This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:27

Bowlen??? Ik had mee iets anders in gedachten hahaha
Maaru veel plezie !! Enne laat effe weten wat hij van het idee vond!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:30

Hopen dat het geen autofreak is, en het geluid van de auto kent!

Verder wel een heel leuk idee!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:33

This_is_me schreef:
Bowlen??? Ik had mee iets anders in gedachten hahaha
Maaru veel plezie !! Enne laat effe weten wat hij van het idee vond!


zoiets had ik dus ook Haha!

maar ik hoop voor je dat het lukt!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:35

Ik dacht ook eventjes: bowlen? Anti-climax Haha!


Maar op zich wel een leuk idee, ik zou zelf alleen voor iets spannenders hebben gekozen, gezien de context Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:13

Haha leuk bedacht, weet alleen niet of het werkt... Persoonlijk zou ik me echt doodschrikken als ik ineens een theedoek voor mn ogen kreeg, en nogal rare sprongen gaan maken... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:17

Ik zou toch echt mensen aan slaan/schoppen Bloos!, of op een wat minder dapper moment gaan gillen ofzo.

Alleen inderdaad: BOWLEN? Verward

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 19:32

Haha!

Ik zal er even bij zeggen dat mijn beste vriend en ik elkaar niet vaak zien. Dat hij nog nooit van zijn leven een bowlingbaan heeft gezien... En dat hij op het moment wel wat plezier en vertier kan gebruiken. Ik denk dat het lachen, gieren en brullen gaat worden en ik ben benieuwd hoe vaak de baan aangeveegd gaat worden Knipoog

Het is eigenlijk dat ik hem terugpak op een ontvoering die hij mij ooit heeft laten ondergaan. Dit verwacht hij nooit!!!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:27

So far so good...

Plannen staan nog steeds op rij. Tot zover eet mijn beste vriend nog altijd bij zijn kameraad en weet hij niet beter dan dat hij zal helpen met iets te installeren op de pc van zijn kameraad. Morgenavond moet het dan echt gebeuren...

Ben zo benieuwd...

Imaginary

Berichten: 762
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: In de wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:57

ik wil wel weten hoe het is afgelopen hoor Tong uitsteken

time in between
was just a dream.


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 23:10

the whole story will be continued Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Azhari, Femke_Tweety, Fleuribelle, GrapeshotBot, hokke, Joy_Mennings, JoyenUnory, loveslimpie, Marcella, marleen_88, Merileth, Nathalie18x, Noblesse_, Oshaa, Roosch, Samo, xSannee en 153 bezoekers