Luchtjes zijn zo duur!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Luchtjes zijn zo duur!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:11

Hallo,

Ik had een proefmonster van het luchtje *Still* van Jennifer Lopez. Ik vond het een erg lekker luchtje, dus ik dacht die ga ik kopen. Dus ik naar de DA. Nou, niet normaal meer zeg! De kleinste was 30 ml en die was over de 30 euro!! Bloos! Bloos! Bloos! Dat vond ik dus niet normaal. Ook had ik laatst nog een proefmonster van Tommy Hilfiger, ook heel lekker. Maar helaas weer zo'n achterlijk hoog prijskaartje! Ik wilde heel graag Still, maar mijn portemonnee was er minder blij mee. Heb dus de verleiding kunnen weerstaan, maar ik vond het wel balen. Ik ga binnekort maar op zoek naar een lekker goedkoop luchtje, heb nu veel van Puma gehad, maar daar raak ik nu een beetje op uitgekeken.
Hebben jullie ook dat de luchtjes die je lekker vind amper te betalen zijn?


Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:12

jupz... daarom gebruik ik die van mn moeder Haha!
die heeft toch dezelfde dure geurtjes die ik leuk vind Clown

'In het land der blinden is eenoog koning'

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:13

haha, ja dat kan natuurlijk ook. Maar die van mijn moeder vind ik niet zo lekker ( we hebben een andere smaak) dus dat helpt ook niet echt, hihi

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:24

ja, vind ik ook altijd erg duur...heb meestal gewoon van de wat goedkopere Haha! (puma, mexx...)

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:26

Ja, ik ook meestal, maar was er een beetje op uitgekeken en deze vond ik zo lekker. Heb in de DA dan ook superveel opgespoten haha

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:31

Luchtjes zijn idd vaak abnormaal duur Scheve mond
Zelf gebruik ik niet zo vaak een luchtje dus doe heel lang met een flesje.
Afgelopen week was ik op vakantie in Italië en daar heb ik een excursie naar San Marino gemaakt. Daar kan je dus heel goedkoop aan luchtjes komen.
Dit zijn wel testers maar nog nooit gebruikt. Dan kan je een flesje van 90ml kopen voor de zelfde prijs als een flesje van 40ml van dat luchtje in de winkel. Dus als mocht je ooit nog naar San Marino gaan denk dan aan de luchtjes Knipoog

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:33

Mijn vader heeft soms zo'n bui dat als hij dan toch op het vliegveld moet zijn dat hij dan een luchtje voor me meeneemt. Haha! Die zijn goedkoper. Haha!

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:42

Ik vind noa altijd erg lekker echt superduur dus gebruik het maar niet te vaak.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:43

ik heb in griekenland allemaal van die nep-geurtjes meegenomen, ook emporio armani night, daar heb ik ook de echte van, k heb ze naast elkaar gehouden en ik ruik het verschil niet eens!
en dit flesje koste me maar 3 euro voor een grote fles! de echte 35 euro voor een kleine!

:)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:45

Ik krijg luchtjes altijd cadeau, omdat ik verder niks weet te vragen. Lachen
In griekenland waren ze idd 3 euro voor een grote fles, alleen in kreeg er een allergische reactie van, terwijl ik daar normaal gesproken nooit last van heb.


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:47

Ja, ik ga niet zo vaak op vakantie, dus ik kan ze daar dus niet goedkoop krijgen. Maar ik ga van de week bij ons op de martk kijken of ze iets hebben wat een beetje hetzelfde ruikt

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:50

Heb weleens in Spanje een luchtje gekocht, maar dat wasecht smerig! Staat nu nog ingeroerd op m'n kamer, In Egypte ook luchte gekregen ,en ruikt echt precies hetzelfde als een duur luchte. In zo'n parfumwinkel wordt er gewoon zoveel bovenop de inkoopprijs gedaan, je betaalt gewoon voor het personeel, de aankleding enz. In Egypte zei die man ook dat ze er hier gewoon veel alcohol in doen, maar hun op bloemenbasis en het daarom ook veel langer ruikt en dat je het ook in je huis kunt gebruiken.. Maar de inkoopprijs wordt hier in nederland gewoon met zo'n 100% verdubbeld.

- Offline -

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:56

Daarom koop ik nooit luchtjes Haha!

Bovendien doe ik het toch nooit op dus dat werkt dan ook niet Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:59

Haha, ja dan heeft het geen nut Fairie. Maar ik doe eigenlijk elke dag wel luchtje op. Alleen de onbetaalbare komen op de een of andere manier nooit in mijn badkamer terecht

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:00

Mijn broer werkt voor een bedrijf op schiphol, en krijgt regelmatig een cadeaupakket, met allerlei testers, die ze over hebben in alle winkels op schiphol. Dus dan krijgt hij 10 parfums, lipsticks, creme's... Zijn vriendin heeft eerste keus, en wat zij niet hoeft/al heeft, krijgen mijn moeder en ik. Altijd de groostet formaat flessen.
Soms is mijn broer wel handig Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:01

Geriette schreef:
Hallo,

Ik had een proefmonster van het luchtje *Still* van Jennifer Lopez. Ik vond het een erg lekker luchtje, dus ik dacht die ga ik kopen. Dus ik naar de DA. Nou, niet normaal meer zeg! De kleinste was 30 ml en die was over de 30 euro!! Bloos! Bloos! Bloos! Dat vond ik dus niet normaal. Ook had ik laatst nog een proefmonster van Tommy Hilfiger, ook heel lekker. Maar helaas weer zo'n achterlijk hoog prijskaartje! Ik wilde heel graag Still, maar mijn portemonnee was er minder blij mee. Heb dus de verleiding kunnen weerstaan, maar ik vond het wel balen. Ik ga binnekort maar op zoek naar een lekker goedkoop luchtje, heb nu veel van Puma gehad, maar daar raak ik nu een beetje op uitgekeken.
Hebben jullie ook dat de luchtjes die je lekker vind amper te betalen zijn?


Ik heb hier een fles voor je staan.. nog ongebruikt.. Kopen?? Haha! Is Still van JLo

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:03

biepp schreef:
ik heb in griekenland allemaal van die nep-geurtjes meegenomen, ook emporio armani night, daar heb ik ook de echte van, k heb ze naast elkaar gehouden en ik ruik het verschil niet eens!
en dit flesje koste me maar 3 euro voor een grote fles! de echte 35 euro voor een kleine!


Blijf je die ook net zo lang ruiken?
Dan ga ik me namelijk ook een voorraad in slaan in het buitenland Tong uitsteken
Maar luchtjes zijn indd erg duur ja maar meestal doe je er ook toch wel een tijdje mee.
M'n nieuwste is die van Ralph Lauren, maar ik doe die niet elke dag op.
Bv. als ik maar naar school ga ofzo pak ik een goedkopere Knipoog
Op de markt zijn soms ook wel redelijk lekker maar die ruik je na een half uurtje vaak niet meer Scheve mond

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:06

die nepgeurtjes zijn vaak erg lekker, alleen idd vervliegen ze vreselijk snel...

ik vond diesel voor mannen en vrouwen altijd erg lekker ( klangroene verpakking) maar die maken ze niet meer

magnetic vind ik nog steeds het lekkerste luchtje allertijden
en die maken ze ook niet meer Verdrietig Boos!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:07

Ik trof laatst de geurtjes van Benetton en Priscilly Presley bij de Zeeman (:o) voor slechts 1 euri...
Misschien niet helemaal de mode, maar ik krijg regelmatig komplimentjes dat ik zo lekker ruik; weten die mannen op kantoor veel!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:07

jep, luchtjes zijn duur daarom moet je ze ook voor je verjaardag ed. vragen Haha!
De laatste die ik heb gekocht was amor amor, met 10 euro korting van een douglas bon Lachen

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:08

youngster schreef:
Ik heb hier een fles voor je staan.. nog ongebruikt.. Kopen?? Haha! Is Still van JLo



Wil wel, maar hij is ongebruikt, dus de prijs zal waarschijnlijk niet veel verschil inzitten Knipoog En hoeveel ml is die?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:55

Veelste duur.....maar heb ze toch nodig vind ik Haha!
Daarbij kan je met een paar proefflesjes ook aardig op weg komen.
Heb ik kenissen die dikwijls naar Amerika gaan waar de luchtjes geen drol kostten en kan je ook nog in de winter richting Turkije waar ze nog minder kostten en wat dus in die tijd van het jaar bijna voor niets is.
En vakantie EN lekkere luchtjes voor weinig geld Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 00:01

Kopietjes van geuren zijn een drama. En tegenwoordig krijg je ze ook niet meer zo vaak als proefjes...

Op de een of ander manier taal ik er nu niet meer naar...terwijl ik er vroeger echt heel veel geld aan heb uitgegeven.

Zou het komen omdat ik eens heb gelezen dat paarden niet echt van die luchtjes houden? Haha!

Je suis Charlie.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 00:01

Ik heb vorig weekend een flesje Ultraviolette in mijn tas stuk laten vallen.. Al mijn kleren en tas stinken een uur in de wind.. Ineens niet mijn lievelingsluchtje meer Scheve mond (maar goed, scheelt wel 60 E voor een nieuwe fles Knipoog )

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 00:06

Cassidy schreef:
Kopietjes van geuren zijn een drama. En tegenwoordig krijg je ze ook niet meer zo vaak als proefjes...

Op de een of ander manier taal ik er nu niet meer naar...terwijl ik er vroeger echt heel veel geld aan heb uitgegeven.

Zou het komen omdat ik eens heb gelezen dat paarden niet echt van die luchtjes houden? Haha!


Mijn kopietjes uit Turkije zijn gelukkig gewoon lekker en langblijvend, maar er schijnt idd erg veel verschil in te zitten.
Man bij ons in het hotel had gewoon flesjes met water en een druppel parfum erin gekocht Haha!

Bij Schipper krijg je nog wel lekker veel proefjes....alleen geef ik dan meestal ook wel aardig wat uit voordat ik ze krijg Bloos

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Anne_vD, Century, F_Orumster, Frummel01, GoogleAdsense, Laj1, Lanoca, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Siebel, Zomer en 66 bezoekers