lady dit was een erge dag ik wil zoietsniet meer !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gipsy_fame

Berichten: 140
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Gouda

lady dit was een erge dag ik wil zoietsniet meer !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 17:27

je stond in je stal je deed altijd al een beetje raar je liep zomaar tegen de wand van de bak en en als er iemand op je zat kon je ontzettend hoog bokken en lesley en sas wisten het egt niet meer het was vrijdagik weet zelfs niet meer welke datum en ze hebben er visioterapuet erbij gehad en daarna hebben ze er een dierenarts erbij gehaalt want er hielp niks ze hebben naar haar nek wervels gekeken en daar zat een bult dat ze toen hun hem kochten al zat van haar oren zo tien centimeter verder bleek dat daar haar wervels eruit waren en dat ze hele erge pijn had aan haar nek en dat ze het daarom zo raar deed ze was heel haar coordinatie kwijt meteen die maandag daarop 3 februari hebben ze haar inlatenslapen me beste vriendin 14 lesley waar het paard van was kon niet mee haar moeder sas ging met lady daarnaartoe we hadden allemaal lang afschijt van haar genomen er waren ook veel tranen aan te pas ze was altijd zo lief en toen ging ze in de trailer hinekten ze nog even na en we wisten dat het beter voor haar was daar ging ze ze zal 3 februari om 4 uur ingeslapen worden lesley ging met iemand met de honden wandelen voor afleiding zo verliet iedereen mee behalve een andere vriendin van mij Ashley dan zaten we daar in de kantine van 2 tot 4 hebben we zitten wachten om 4 uur hielt ik het niet meer ik ging bij Gipsy in de stal zitten dat is mijn pony en ineens was alles stil ik wist dat het nu gebeurt was ze was er niet meer ik hoorde niemand meer daar zat ik dan met Ashley e warenm allebei aan het huilen ik hield van dat paardze stonden toen een paar maanden bij ons op de manege en ik had zo snel een band met dat paard en ineens was ze weg bij mij ik wil niet weten hoe erg het voor sas en lesley was ik ehb daar anderhalf uur gezeten en ik wist niet waar ik heen moest daarom bleef ik maar gewoon zitten ondertussen ginge ashley weg weer een kwartier later ging ik vragen of sas al terug was met de trailer maar iedereen zei nee later hoorde ik dat rob lesley haar vader wel al terug was want die was ook mee dus ik ging naar rob en vroeg of sas daar nog was toen zei die ja ze wou nog bij lady lijven terwijl ze al dood was wou sas er bij blijven (logische) ze kwam sávonds pas best laat terug later kwam ik lesley huilend tegen en ik en lesley gingen vragen hoelaat ze nu presiec was ingeslapen en ja hoor precies om viet uur toen het zo stil werd toen zei lesley tegen mij bij mij werd het om vier uur stil het leuk net of het water ook stilstond de maanden erna waren we allemaal nog verdrietig en ik nu nogsteeds onwijs hier zie je de foto komt nog
xx jill

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:31

Sorry ben na regel drie gestopt.
Het zal een stuk schelen als je met lees tekens zou schrijven...

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:42

Waterkippie schreef:
Sorry ben na regel drie gestopt.
Het zal een stuk schelen als je met lees tekens zou schrijven...


Ik ook...

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:45

Meisje is nog een jonky is docher van Chex hier op bokt
maar geef jullie gelijk is niet te lezen
Sorry Jill

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:48

Je zult vast erg verdrietig zijn.

Misschien kun je een volgende keer proberen om het verhaal iets anders te schrijven.
Nu lezen een hoop bokkers het niet omdat je alles achter elkaar hebt getypt.

Probeer de volgende keer aan het einde van een zin een punt te typen en een nieuwe zin met een hoofdletter te beginnen. Misschien ook zelfs een nieuwe zin op een nieuwe regel. Dan leest het al een stukje makkelijker voor iedereen. Anderen zullen het dan ook veel eerder lezen.

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:48

ik begreep je verhaal wel en vind het heel erg voor je..en ook voor de eigenaar maar het is het beste geweest voor het paardje..jullie hebben er goed aan gedaan..

Gr

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:49

Wat erg is dat om zoiets mee te maken hè. Gelukkig heeft Lady nu geen pijn meer.

Als je nou nog even leestekens in je tekst zet, dan wordt je verhaal tenminste door iedereen gelezen. Dat heb je in groep 6/7 vast al wel geleerd hoe dat moet.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:47

Wat een naar verhaal! Ach gut Gelukkig heeft ze nu geen pijn meer.

Duhelo

Berichten: 28539
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:56

kan er imand het hertypen met leestekens aub?
ik snap er niks van...

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:28

Citaat:
Je stond in je stal je deed altijd al een beetje raar; je liep zomaar tegen de wand van de bak en en als er iemand op je zat kon je ontzettend hoog bokken.Lesley en sas wisten het egt niet meer het was vrijdag.Ik weet zelfs niet meer welke datum, ze hebben er fisioterapeut erbij gehad en daarna hebben ze er een dierenarts erbij gehaalt want er hielp niks...
Ze hebben naar haar nek wervels gekeken en daar zat een bult die er toen hun hem kochten al zat 10 cm van haar oren!
Toen bleek dat daar haar wervels eruit waren en dat ze hele erge pijn had aan haar nek, en daarom deed ze zo raar. Ze was heel haar coordinatie kwijt, meteen die maandag daarop (3 februari) hebben ze haar in laten slapen. Me beste vriendin 14 lesley waar het paard van was kon niet mee, haar moeder sas ging met lady daarnaartoe we hadden allemaal lang afscheid van haar genomen.
Er waren ook veel tranen aan te pas gekomen; ze was altijd zo lief Verdrietig
Toen ging ze in de trailer hinnikte ze nog even na. We wisten dat het beter voor haar was...
Daar ging ze ze zou 3 februari om 4 uur ingeslapen worden. Lesley ging met iemand met de honden wandelen voor afleiding zo verliet iedereen mee, behalve een andere vriendin van mij Ashley. Daar zaten we dan in de kantine, van 2 tot 4 hebben we zitten wachten om 4 uur hielt ik het niet meer ik ging bij Gipsy in de stal zitten. dat is mijn pony en ineens was alles stil. Ik wist dat het nu gebeurt, was ze was er niet meer!!!
Ik hoorde niemand meer..
Daar zat ik dan met Ashley we waren allebei aan het huilen ik hield van dat paard! Ze stonden toen een paar maanden bij ons op de manege en ik had zo snel een band met dat paard. Ineens was ze weg bij mij, ik wil niet weten hoe erg het voor sas en lesley was ik heb daar anderhalf uur gezeten en ik wist niet waar ik heen moest daarom bleef ik maar gewoon zitten. Ondertussen ginge ashley weg weer een kwartier later ging ik vragen of sas al terug was met de trailer maar iedereen zei nee. Later hoorde ik dat rob lesley haar vader wel al terug was want die was ook mee dus ik ging naar rob en vroeg of sas daar nog was toen zei die ja ze wou nog bij lady lijven terwijl ze al dood was wou sas er bij blijven (logische) ze kwam sávonds pas best laat terug later kwam ik lesley huilend tegen en ik en lesley gingen vragen hoelaat ze nu presiec was ingeslapen en ja hoor precies om viet uur toen het zo stil werd toen zei lesley tegen mij bij mij werd het om vier uur stil het leuk net of het water ook stilstond de maanden erna waren we allemaal nog verdrietig en ik nu nogsteeds onwijs hier zie je de foto komt nog
xx jill

kingping

Berichten: 223
Geregistreerd: 27-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:31

ik kan het wel lezen hoor ik vind leestekens nergens op slaan maarja dat is mijn mening

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:07

kingping schreef:
ik kan het wel lezen hoor ik vind leestekens nergens op slaan maarja dat is mijn mening


Dan ben jij waarschijnlijk de enige in nederland.

Heel veel sterkte. Zoiets mee maken is nooit leuk.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:18

Waterkippie schreef:
Sorry ben na regel drie gestopt.
Het zal een stuk schelen als je met lees tekens zou schrijven...



ik ook.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:21

ik vind het moeilijk zonder leestekens, dan lijtkt er geen einde aan te komen!
Maare, vind het heel erg voor je en nog vele sterkte Ach gut

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:27

Heel vervelend als je afscheid moet nemen van een pony die je heel lief vindt! Probeer maar aan de leuke momenten te denken, en lekker knuffelen met je pony.

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:41

Oeh gelukkig maar dat Naaltje het overtypte anders had ik meteen op de Back-knop geduwd. Wel eens gehoord van leestekens?

Maargoed het is natuurlijk niet leuk wat er is gebeurd.. veel sterkte hoor Ach gut

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:36

Goh zeg. Wat vervelend..

MOest eerst wel ff lachen om die tekst bovenin (afschijt = afscheid Haha!)
{sorry is niet om te lachen..}

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:47

Jongens, ze is pas 11, een beetje geduld kan ook......................