Jahoor.... Rugspier gescheurd...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Jahoor.... Rugspier gescheurd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 09:45

Ik kom net bij de dokter vandaan omdat ik al een aantal dagen gigantische rugpijn had. En wat blijkt... Ik heb een rugspier gescheurd.... Ik zit nu aan de valium (daar word je slaperig van, niet normaal!!!), en aan nog een ander soort medicijnen. Ik moet nu 6 weken rust houden, dus daar gaat m'n vakantie...
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop toch echt dat ik over een paar dagen wel iets minder pijn heb, want volgende week staat onze vakantie naar Spanje in de planning.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:50

Jeetje wat balen zeg en dan ook zo kort op je vakantie...
Rugspier gescheurt is volgens mij ook zeer pijnlijk ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt en nog een beetje kan genieten van je vakantie doe maar rustig aan!

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:00

ik heb ook ooit eens mijn rugspier gescheurd, maar je hoeft me niet in alles na te doen hoor Tong uitsteken. Bij mij waren ong de eerste twee weken het meest pijnlijk. Op zich denk ik dat je best naar Spanje kan, maar je zal misschien het programma wat moeten aanpassen

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:35

Rust houden meid, ik heb een schouderspier gescheurd gehad en helaas duurt het wel even. Je kan best wel dingen doen maar niet teveel en geen zware inspanning. Vakantie om lekkeruit te rusten is prima maar geen koffers zeulen en bungee jumpen..
We kunnen elkaar de hand schudden want ik zit ook aan de spierontspanners thuis na een banketstaaf aanrijding met de auto.. Gewoon een beetje bokken en rondscharrelen. Luisteren naar je lichaam.
Sterkte!!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:51

Autsj, hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen Verward

Beterschap en sterkte met het rust nemen Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:17

Ai...lijkt me pijnlijk zeg!!!
Sterkte!

:D

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:20

Heb je iets vreemds gedaan ofzo dan?
Succes met die 6 weken rust.....ik weet wat het is, heb zelf m'n been gebroken en houd ook zeer onvrijwillig 'adempauze'.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 07:56

zo, hoeveel pijn kan een mens verdragen?
ik heb een tijd geleden ook een spier in mijn rug gescheurd.
had ik niet eens zoveel last van als ik me rustig hield.
je moet alleen goed uitkijken met eentonige bewegingen. *LOL*
voor de rest heb je een grote dosis rust nodig en een vriend(in) die je een lekkere massage geeft Tong uitsteken *LOL*

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 08:09

Ik ben een jaar of 25 geleden gelanceerd van een paard met springen en ook mijn rugspier gescheurt. Ik heb er nog steeds heel veel last van. Daarom staat ons huis te koop en gaan we kleiner wonen. Paarden stapel is ook verminderd.
Hou je kalm, maar je zult er altijd last van blijven houden. Een goede massage kan helpen en je zult in de loop van de tijd merken dat je bepaalde bewegingen niet kan maken, want dan "schiet" het er weer in. Ik ben nu ook al weer een week of 3 last. Rijden gaat niet tot heel moeilijk. Gelukkig staan mijn paarden in het land. Ik longeer ze dan maar om de dag als mijn ruggetje weer vervelend is.
Sterkte!!!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 10:46

Oei Phia... dat is geen lekker vooruitzicht... Ik ben nu ook heel rustig, maar ja, het is wel heel jammer. Ik wou lekker gaan paardrijden deze vakantie, en veel werken om geld te verdienen, maar dat kan ik nu wel vergeten.
Met de valium-pillen gaat het nu super! Ik voel me stukken beter, kan weer redelijk normaal lopen, maar ik ben wel een beetje slaperig.
LelieV: ik moet nu echt niet denken aan een massage, als er iemand naar mijn rug wijst, dan doet het al pijn. Maar over een paar weken mag ik wel beginnen met fysiotherapie van m'n dokter, omdat ik al veel vaker last heb gehad van m'n rug.

Verder heb ik echt geen flauw idee hoe het gebeurt is. Vorige week draaide ik me plotseling om omdat iemand mij riep, en toen schoot het in m'n rug. Vanaf toen is het eigenlijk alleen maar slechter en slechter geworden. Maar ik ben niet gevallen ofzo, en ik heb ook niet zwaar getilt. Waarschijnlijk zat er al een zwakke plek in m'n rug, en is dat nu echt doorgescheurd.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:07

Pff, daar kun je nog een hele tijd last van blijven houden hoor! veel rusten. En rustig een beetje blijven bewegen.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:16

auw.... lijkt me niet echt fijn nee Scheve mond
sterkte ermee Lachen

'In het land der blinden is eenoog koning'

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:02

Kijk uit met de valium. Je doet al snel veel te veel dat je eigenlijk zonder valuim niet kan doen zonder pijn.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 15:24

Ja Phia, ik weet het. Maar vandaag heb ik echt heel rustig aan gedaan. Beetje lezen in bed, wat tv-kijken en wat bokken. Ik moet ook zo kort mogelijk aan de valium blijven, omdat het nogal verslavend kan werken. Als je ook de bijsluiter leest, wordt je echt niet vrolijk!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:17

Wow, dat is echt niet lekker...
Iig veel beterschap, en doe kalm aan. Je hebt je rug nog langer nodig.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:47

Auw dat klinkt echt pijnlijk.

Ik heb vorig jaar als bijwerking van mijn hernia maandenlang verkrampte rugspieren gehad. Die pijn wil je ook niet weten, valium en morfine hielpen niet eens.

Nou doe lekker rustig aan.

Misschien eens lekker in een warm bad liggen(als je daar in en uit komt!), zonnebankje pakken.

Masseren zou ik ook niet doen, ik ben toen ook bij de fysio geweest toen ik de klachten net had nou dat was alles behalve fijn Boos!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:07

Auw!!
Valium.. hmm...
Balen dat t net in de vakantie is, maar tijdens werk/school!? is t ook niet erg prettig denk ik..
Sterkte in ieder geval Lachen

      It's ok to fight back, it's alright if you lose
    It's ok to give up, we'll still love you if you do

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 11:21

Thanx allemaal... Vandaag is het weer heel wat slechter... Boos!
Gisteravond ging het super, en heb ik de hele avond gezeten bij de notaris, vanacht heb ik ook heerlijk geslapen, maar nu..... Auw! Ik heb al twee pilletjes naar binnen gewerkt, en ga nu maar weer op bed liggen. Ik heb ook enorme buikpijn / misselijkheid nu, kunnen dat bijwerkingen zijn?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:50

Kan je te veel valium hebben gehad, te kort achter elkaar???? Kijk uit met die troep, je maag krijgt nu ook een opdonder.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, Annemiek73, Besje, carin0903, DeTjoeter, DotBot, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, Gwenvd, Hanneke_68, Jny, Lijsken, MarliesSam, rien10, savieralover, SemrushBot, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78, Thami, YandexBot en 59 bezoekers