Shoppen in Rotterdam?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Shoppen in Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 18:15

Ik ga volgende week met mijn mams shoppen in Rotterdam. We gaan met de trein maar ik heb geen idee waar we moeten uitstappen, en hoe je in het winkelgebied komt?? Verward
Wie kan mij helpen? Clown


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:19

Uitstappen op Centraal Station, je kan dan eventueel met de metro uitstappen bij Beurs dan kom je midden in het winkelcentrum terecht en anders moet je een stukje lopen vanaf Centraal maar das te doen hoor Haha!
Veel plezier iig... Als je nog wat wilt weten, roep je maar Knipoog

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:20

Als je bij centraal uitstapt, kan je meteen oversteken. Dan kom je op de korte en lange lijnbaan uit. Alsje dan nog meer doorloopt, dan zie je halverwege dat je ook naar links kan (wel even oversteken). Daar heb je nml de "koopgoot".

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 18:53

Dus op centraal uitstappen en dan richting centrum(?) rechtdoor lopen? Is het één lange winkelstraat of meerdere? Ben een echte rotterdamanalfabeet Bloos!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:58

Je moet langs de bushalte van CS, daarna steek je 2 wegen over en dan kom je aan het randje van de winkelstraat (korte lijnbaan). Loop je dan nog verder, dan zie je vanzelf meer winkels, etc.

Veel plezier!


sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 19:02

O.k ik heb het opgeschreven! Bedankt! Volgende week lekker R'dam leegshoppen... Schijnheilig

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:24

Veel plezier Lachen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:37

sanne222 schreef:
Dus op centraal uitstappen en dan richting centrum(?) rechtdoor lopen? Is het één lange winkelstraat of meerdere? Ben een echte rotterdamanalfabeet Bloos!


Het zijn meerdere winkelstraten een soort van t splitsing en dan aan de buitenkant de nog wat duurdere winkels

22 Januari verwachten we ons kleintje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, IASCrawler, Kairos, M_Vainqueur, Smallheal, YandexBot en 21 bezoekers

cron