Nou, ik ga verhuizen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Nou, ik ga verhuizen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 15:23

Niet gedacht dat ik het toch nog voor elkaar zou krijgen, mijn huidige huurcontract loopt nl tot december 2004 en is niet voortijdig te beeindigen. Maar ik heb zo'n lieve huisbaas die het wel eerder wilde beeindigen voor me (misschien was ie me zat Knipoog ) En ik zat ook nog met onderhuren; als ik straks op stage ga wil ik niet door hoeven te betalen - maar dat was geen probleem!!

Dus in Augustus ga ik alles opknappen, 1 September erin!!

Er moet nog wel aardig wat gebeuren, ik wil de badkamer luxer, een gasplaat, andere verf in de slaapkamer, het tuintje aanleggen... (als er nog handige bokkers zijn omgeving Ede, ik houd me aanbevolen voor een Eigen-huis-en-tuin-boktmeeting Knipoog )
Pfoeh wel snel allemaal ineens!

Alleen gaat mijn vakantie NY maar even in de wacht, denk dat ik elk centje nodig heb voor de verhuizing. Maar dat kan ik mooi tijdens mijn vakantie van school regelen.

Whoohoo, ben helemaal hyper nu!!! Hyper!

Nog bokkers met een inbouwgasplaat / stofzuiger/ wasmachine te koop toevallig? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Laura op 05-07-04 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:32

Suuuuuper!!!!!!!! OK dan!

Kom gauw keertje keuren hoor..als je er woont Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:35

Gefeliciteerd met je nieuwe huisje die vakantie naar New York die komt anders volgend jaar wel weer!

gr

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:40

Cooooooool! Haha!
Nieuwe spulletjes kopen en inrichten is altijd zo geweldig!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 15:52

I know, ik had dit huisje net klaar (zit er pas vanaf november) *LOL* Maargoed, als er iets beters langskomt moet je het meteen grijpen, niet? Knipoog Gaat wel weer wat geld inzitten, dat is het naddeel, maar ik vind wel dat het dan ook in één keer goed moet.

(hoeveel zal een douchecabine kosten? En badkamer betegelen? En een gasplaat inbouwen? En en en.. Knipoog )

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:20

Het was toch een HUUR huis??????
Zou niet teveel verbouwen, investeren in zaken die je straks achter kan laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:25

Je kunt je badkamertje zo duur maken als je zelf wilt.
Als je niet zelf kunt tegelen etc kun je dat beter door een goed persoon laten doen, dan ben je wel een hoop kwijt.
Wij hebben het zelf gedaan dus ik heb geen idee wat de kosten daarvan zijn.

Als het een huurhuisje is zal ik er niet te veel aan verbouwen, want je moet het waarschijnlijk terug brengen in de originele staat als je gaat verhuizen. Dat is ook zonde van je geld. Met een hoop leuke accessiores kom je een heel eind hoor

GEFELICITEERD en veel klus-plezier OK dan!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:34

Hee leuk joh!! Super dat je oude huisbaas je contract toch op wil zeggen.. Veel succes enne wel foto's maken he?? Knipoog

keep calm, I'm engaged!!! <3


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:58

Leuk zeg

Wij hebben het hele huis opgeknapt en het scheelt bakken geld als je dingen zlef doet, en de materialen bij de Karwei ofzo (met zomerkluspas) koopt. Succes!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:00

Ja ik vraag me ook af of het nou over een huur- of koopwoning hebt, snap anders ook niet waarom je er zoveel geld tegenaan zou smijten.
Je vorige baas zal wel blij zijn met je, je knapt de boel op en verhuist weer, kan hij het opnieuw verhuren en direct de huur wat opschroeven...

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:26

Leuk zeg een nieuw huis.

Ik heb misschien nog een oven met fornuis en een wasmachinde te koop staan. Maar ik weet het niet zeker. Mijn vriend heeft het aan zijn vader meegegeven om te verkopen, maar volgens mij was dat nog niet gebeurd. Mijn vriend is morgen pas weer thuis, dus ik zal het aan hem vragen. Mochten de spullen er dan nog zijn en jij hebt ze nog nodig kan ik je wel foto PB-en. Maar tot die tijd weet ik nog niets.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 19:08

Ah mooi dat onthoud ik Lachen

Ik wil mijn huisje wel een beetje comfortabel hebben. Echt verbouwen ga ik niet doen, wel een verfje in mijn favo kleur en de badkamer moet ik even kijken, er hangt nu alleen een douchegordijn en ik wil eigenlijk een douchebak en liefst een cabine erbij. Dat overleg ik wel even met mijn huurbaas.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:27

Super gefeliciteerd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BETUWE, BlauweSteen, Brandje_04, ChrisXe, daannie_x, danielle_x, estell__, Froukje, Googlebot, Herfstblad, Hollyleaves, irene_sarah, laran, m8eld, Mizora, steven1988, tanec_meisje, Thats_Me en 201 bezoekers