Tobilover en ik als 'Model' :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Tobilover en ik als 'Model' :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 10:34

Hoi!
Stephanie*tobilover* en ik, verveelde ons dus we gingen maar foto's maken Lachen
De kwaliteit is niet echt super maar toch wel mooie foto's Lachen

Afbeelding
Ik
Afbeelding
Ik
Afbeelding
Stephanie(Tobilover)
Afbeelding
Stephanie(Tobilover)

Afbeelding
Ik
Afbeelding
Ik
Afbeelding
Ik
Afbeelding
Ik
Afbeelding
IK
Afbeelding
Stephanie(Tobilover)
Afbeelding
Stephanie(Tobilover)
Afbeelding
Zoek mij Clown

Dat waren ze Lachen Commentaar mag Lachen
[img][/img]

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:39

ey mayo Lachen
coowle foto's hoor
jullie staan der leuk op!


Alleen een beetje jammer van de kwaliteit Lips are sealed

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 10:40

Mietje schreef:
ey mayo Lachen
coowle foto's hoor
jullie staan der leuk op!


Alleen een beetje jammer van de kwaliteit Lips are sealed

Hey meissie.
Dank je wel voor je reactie Lachen Ik weet het...jammer van de kwaliteit...maarja Lachen

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:17

Leuke foto's!!
Jullie staan er heel leuk op Lachen

Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:31

leuke foto's
Mijn zus en ik maken soms ook van die foto's en dan liggen we dubbel
MAg ik een paar van die foto's bij dit bericht plaatsten?

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 11:56

Ringo_Star schreef:
leuke foto's
Mijn zus en ik maken soms ook van die foto's en dan liggen we dubbel
MAg ik een paar van die foto's bij dit bericht plaatsten?

Ja tuurlijk Lachen ben erg benieuwd Lachen
Bedankt voor je reactie trouwens Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:05

Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort type foto's. Ze stralen niet echt iets bijzonders uit. Zo kijk je ook uit je ogen als je een jongen probeert te versieren in een disco Sorry...

Let er op dat de horizon recht is, dat je geen storende elementen hebt in je achtergrond. Houd rekening met zon en schaduw.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:13

Fairie schreef:
Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort type foto's. Ze stralen niet echt iets bijzonders uit. Zo kijk je ook uit je ogen als je een jongen probeert te versieren in een disco Sorry...


Weinig aan toe te voegen Bloos Vind eerlijk gezegt alleen de laatste mooi, apart, welk woord je er ook aan wilt hangen.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:19

Fairie schreef:
Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort type foto's. Ze stralen niet echt iets bijzonders uit. Zo kijk je ook uit je ogen als je een jongen probeert te versieren in een disco Sorry...


Sorry maar ik vind deze reactie niet echt ergens op slaan, jullie krijgen toch ook geen commentaar zoals; "Nou jullie lopen er maar bij als een stelletje heksen, zo ga je toch niet rondlopen?"
Als zij toch zulke foto's willen maken, ik vind ze absoluut niets ordinairs hebben hoor, het zijn idd meer model 'standjes' fotos.

Leuk gemaakt, alleen zonde van de kwaliteit. De laatste foto vond ik persoonlijk leuk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:28

Charlotte schreef:
Sorry maar ik vind deze reactie niet echt ergens op slaan, jullie krijgen toch ook geen commentaar zoals; "Nou jullie lopen er maar bij als een stelletje heksen, zo ga je toch niet rondlopen?"
Als zij toch zulke foto's willen maken, ik vind ze absoluut niets ordinairs hebben hoor, het zijn idd meer model 'standjes' fotos.

Leuk gemaakt, alleen zonde van de kwaliteit. De laatste foto vond ik persoonlijk leuk Lachen



proest sorry moest hier even om lachen... je laat wel heel duidelijk merken wat je van Gotic vind Schijnheilig en dan zeggen dat je zoiets niet zegt Bloos! hahaha... ik vind gotic (sorry zal t wel helemaal fout schrijven) een heeeeel stuk mooier om te zien als e 12 jarige "sletjes" vind de foto's verder niet bijzonder, als je modelwilt staan moet je dat wel voor een goede fotograaf doen ander kan je nog zo mooi zijn maar zalje nooit mooi op een fotokomen te staan...

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:34

Mooie achtergrond,slechte kwaliteit van de camera.
Ik vind alleen dat je veel mooiere foto's had kunnen maken met zo'n achtergrond.Ik vind dit er nogal ordinair uitzien. B.v. met die paal,vind ik ordinair. Maar dat is mijn mening. Ik zou de achtergrond veel beter benut hebben. Lachen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:55

Debo schreef:
proest sorry moest hier even om lachen... je laat wel heel duidelijk merken wat je van Gotic vind Schijnheilig en dan zeggen dat je zoiets niet zegt Bloos! hahaha... ik vind gotic (sorry zal t wel helemaal fout schrijven) een heeeeel stuk mooier om te zien als e 12 jarige "sletjes" vind de foto's verder niet bijzonder, als je modelwilt staan moet je dat wel voor een goede fotograaf doen ander kan je nog zo mooi zijn maar zalje nooit mooi op een fotokomen te staan...


Ik heb juist niets tegen gotichs Verward en vind de foto's van Fairie ook altijd heel erg mooi. Maar het is altijd het zelfde geze*k, alsof deze meisjes later paaldanseressen worden o.i.d.
Als zij toch zulke foto's willen maken en posten? Doet iedereen hier. Welk meisje van 12 heeft nou niet een keer leuke foto's van zich proberen te maken met een vriendin.
'Gothic' (hokje) is goed, en al het andere wat daar tegen af steekt lijjkt hier constant af gekraakt te worden..

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:57

Charlotte schreef:
Sorry maar ik vind deze reactie niet echt ergens op slaan, jullie krijgen toch ook geen commentaar zoals; "Nou jullie lopen er maar bij als een stelletje heksen, zo ga je toch niet rondlopen?"
Als zij toch zulke foto's willen maken, ik vind ze absoluut niets ordinairs hebben hoor, het zijn idd meer model 'standjes' fotos.

Leuk gemaakt, alleen zonde van de kwaliteit. De laatste foto vond ik persoonlijk leuk Lachen



Helemaal mee eens.
De laatste foto is leuk.
De foto's zijn soms wel wat euhm.. pikant (whaha.. zo'n leuk woordje Clown )


En RIngo_star DIE FOTO"S GA JE NIET PLAATSEN!!!
(ik ben namelijk haar zus Knipoog )

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:02

Charlotte schreef:
Als zij toch zulke foto's willen maken en posten? Doet iedereen hier. Welk meisje van 12 heeft nou niet een keer leuke foto's van zich proberen te maken met een vriendin.
'Gothic' (hokje) is goed, en al het andere wat daar tegen af steekt lijjkt hier constant af gekraakt te worden..


Denk dat het daar weinig mee te maken heeft, (ik spreek even voor mezelf) ik vind dit geen foto's voor CB. Deze foto's passen beter op JH of ITP, maar omdat ze hier, op CB staan, vind ik ze niets bijzonders. En vanuit die optiek ben ik het ook met Fairie eens...

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:19

whaha mayo die foto's Clown
Schaam Bloos

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:23

Pervinco schreef:
Denk dat het daar weinig mee te maken heeft, (ik spreek even voor mezelf) ik vind dit geen foto's voor CB. Deze foto's passen beter op JH of ITP, maar omdat ze hier, op CB staan, vind ik ze niets bijzonders. En vanuit die optiek ben ik het ook met Fairie eens...

Ja vind ik ook. Omdat ze bij CB staan vind ik ze ook niet bijzonder, vanwege kwaliteit en achtergrond (fietspad)

Verder vind ik het wel leuke foto's! Vooral die laatste is leuk.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:00

Debo schreef:
proest sorry moest hier even om lachen... je laat wel heel duidelijk merken wat je van Gotic vind Schijnheilig en dan zeggen dat je zoiets niet zegt Bloos! hahaha... ik vind gotic (sorry zal t wel helemaal fout schrijven) een heeeeel stuk mooier om te zien als e 12 jarige "sletjes" vind de foto's verder niet bijzonder, als je modelwilt staan moet je dat wel voor een goede fotograaf doen ander kan je nog zo mooi zijn maar zalje nooit mooi op een fotokomen te staan...


14 jaar Schijnheilig
En sletjes,heb sommige foto's hier op bokt gezien die je nogal 'hoerig' kan noemen.Als je dit al sletjes vind.........weet ik niet wat de rest is >;)

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:31

Ze heeft niet gezegd dat jullie "12 jarige sletjes" zijn, maar alleen dat ze foto's daarvan minder mooi vindt dan gothic foto's.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:36

Ik vind het leuke foto's geworden Lachen En dat gez*k over dat het ordinair is enz dat vind ik echt nergens op slaan. Ik sluit me in dat opzicht helemaal aan bij charlotte.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:42

*zucht*.... wat maakt het nou uit, niet iedereen is zo professioneel als jullie hoor (Jullie weten vast wel over wie ik het heb)
kvind het ook niet bepaald aardig dat jullie ze vergelijken met "12 jarige sletjes... "
Fairie schreef:
Zo kijk je ook uit je ogen als je een jongen probeert te versieren in een disco

misschien willen ze dat ook wel Tong uitsteken wie weet Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:47

Volgens mij begrijpt de meerderheid op Bokt half niet wat 'Kunstzinnig' betekend.

Ik zal de van Dale er even bij pakken:
kunst·zin·nig (bn.)
1 kunstzin hebbend of tonend => artistiek


Dat houd niet alleen in dat je je bezig houd met de technische aspecten van je foto maar ook dat je bezig bent met de gevoelens die je modellen of welk onderwerp je ook op de foto wilt zetten goed weer te geven.

Kunst is niet meer dan een creatieve uitspatting gebaseerd op gevoel! En dát is wat veel mensen vergeten.

Dan kun je mij weer aan gaan vallen door te gaan zeggen van: 'zwoel naar een jongen kijken in de disco is ook een gevoel hoor!'
Daar geef ik je dan volkomen gelijk in, als je dat zegt. Gevoel is gevoel, maar dan had ik een geheel ander totaal beeld verwacht.

Wil je kunstzinnig bezig zijn met fotograferen dan zul je iets beter na moeten denken over de foto dan enkel iemand neer te dumpen in het gras en een foto te nemen.

Charlotte, sorry dat ik het zeg, maar hier ga ik heel eerlijk over zijn: ik vind dat je mij álweer belachelijk aanvalt op het geven van mijn eigen mening. Was dit niet een vrij land? Hebben wij niet het recht om allemaal een eigen mening te hebben?

Bovendien accentueer je het verkeerde stukje tekst.
Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort type foto's. Op mijn eigen mening baseer ik het stukje daar achter.
Dat jij dan meteen moet strooien met 'heksen' vind ik minder, maar je hebt het recht om je mening te geven.

Zo als je zelf al zegt: 'Als zij toch zulke foto's willen maken'
Daar kan ik enkel in mee gaan. Ik verbied niemand om hun eigen creativiteit te uiten. Daarbij moet je alleen niet vergeten dat ze onder aan haar foto's zegt: 'Commentaar mag Lachen'

Dit soort commentaar kun je verwachten. Had ik het niet gezegt, dan was het vast wel iemand anders geweest.
Wil je geen commentaar kun je 2 dingen doen: Of je foto's niet plaatsen, of er bij zeggen dat je kwaad word van commentaar en dat je liever alleen maar reacties hebt van goh, wat een mooie foto's.


'Gothic' (hokje) is goed, en al het andere wat daar tegen af steekt lijkt hier constant af gekraakt te worden..'
Niet mee eens. Nogmaals, ik gaf enkel mijn eigen mening over deze foto's. Bovendien geef ik ze nog wat globale tips waar ze op moeten letten zo dat ze de volgede keer een stuk creatiever uit de bus kunnen komen.

Maar zo als Pervinco al heeft gezegt: Ik denk persoonlijk ook dat het hier niet veel mee te maken hebt.

Haar punt vind ik erg goed, dit soort foto's lijken mij beter op zijn plaats in [JH] dan op [CB]

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:51

Fairie schreef:
Volgens mij begrijpt de meerderheid op Bokt half niet wat 'Kunstzinnig' betekend.


Dat is nogal een bewering. Ik denk dat niemand precies voor de helft weet wat kunstzinnig is.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:53

Daar gaan we weer Rolleyes

Dit is geen bewering, enkel MIJN eigen mening.
'Volgens MIJ begrijpt de meerderheid op Bokt half niet wat 'kunstzinnig' betekend'

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:59

Fairie schreef:
Daar gaan we weer Rolleyes

Dit is geen bewering, enkel MIJN eigen mening.
'Volgens MIJ begrijpt de meerderheid op Bokt half niet wat 'kunstzinnig' betekend'


Ik zal de van Dale er even bij pakken:
be·we·ring (de ~ (v.), ~en)
1 wat beweerd wordt, mening die men staande houdt => assertie, statement

Leg mij nu eens uit waarom de meerderheid op Bokt half niet wat 'kunstzinnig' betekent, volgens jou.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:02

*zucht*

Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar? Over 5,5 maanden is het Kerstmis... Vrede op aarde. Vriendjes zijn?