Negatieve reacties advertentie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Negatieve reacties advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 14:46

Hallokes iedereen,

Hebben jullie dat nu ook da als ge een advertentie plaatst voor een verzorgster, inclusief rijden, zo'n negatieve reacties krijgt? Ik had dus op een bepaalde site (niet bokt) een advertentie gezet waarin ik een verzorgster zocht. Ik was er wel vergeten bij te zetten dat ze er ook mee mogen rijden zo vaak ze willen maar had dit er achteraf wel bijgezet. Nu krijg ik dit onderste als reactie. Kzit gewoon met de tranen in mijn ogen nu. Precies of ik verzorg mijn Mieke niet. Kga er elke dag bijna naartoe voor minstens twee uur. Kdoe er wandelingen mee zowel aan de hand als erop. Kvoel mij echt depri nu. Krijgen jullie soms ook van die reacties???

50€?????? Sorry dat ik het zeg maar er scheelt serieus iets met jou. Om te beginnen, het is maar een fjord, geen wedstrijdpaard ofzo. Niet dat een fjord geen volwaardig paard is. Ze heeft nog geen enkele wedstrijd gereden dus je zal al van nul af aan moeten beginnen met hem/haar, je besteed er aandacht aan, poetsen, moeite doen om helemaal naar jou te komen,... Ik vraag mij echt waarom jij nog steeds een paard hebt, als je alleen haar/zijn stal uitmest... En met dat geld is de inschrijving voor een wedstrijd ook nog niet betaald... Als er iemand ingaat op je voorstel, ook niet goed wijs. Paardenliefde gaat veel maar dan ook veeeel verder als een geldzaak. Jouw Fjord zou de aandacht moeten krijgen die ze/hij verdient ! En die komt blijkbaar niet van jou...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:49

Tssk. Gewoon niet op reageren.

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 14:50

Kheb geantwoord da ze het recht ni heeft van zo te reageren en da ze beter eerst eens al de reacties moet doorlezen waarin duidelijk vermeld staat dat ze mogen rijden ook. Ik ben er echt ni goe van nu

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:51

Tja, das best l*llig. Persoonlijk vind ik dat je dat soort meningen beter voor je kunt houden.
Ieder moet dat voor zichzelf weten en op zo'n manier geef je iemand gewoon nog even een flinke schop na.
Ik hoop voor je dat je snel iemand vind die wel enthousiast met je paardje aan de gang wil!! Succes!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:52

welke site is dat >?
misschien kunnen wij bokkers helpen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:52

Sammm schreef:
Tssk. Gewoon niet op reageren.


Inderdaad. Wat eebn k*treactie zeg. Daarbij vind ik 50 Euro voor een Fjord als er leuk mee gereden kan worden wel heel netjes hoor! Hier in de regio worden veel hogere bedragen gevraagd voor zoiets.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:52

Pfffff, belachelzaam.

Sommige mensen menen ook dat ze de hele wereld wel even moeten vertellen hoe er geleefd en gehandeld moet worden... Gaaaap

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:53

Nee hoor, gewoon niks van aantrekken. Trouwens, hier in de randstad wordt zonder blikken of blozen 100 euro of meer gevraagd om te "mogen" verzorgen!

Ik denk dat er iemand heeeel jaloers is dat jij een paard hebt en zij niet!
Succes met het zoeken van een verzorgster!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:53

Gewoon niet op reageren.
Waarschijnlijk iemand die gewoon jaloers is dat ze zelf geen paard heeft.
Je weet zelf toch het beste hoe het zit, trek je er dus gewoon maar niets van aan.


Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:55

Wat een belachelijke reactie zeg!
probeer je er niet teveel van aan te trekken Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:55

miepmiep schreef:
Ik denk dat er iemand heeeel jaloers is dat jij een paard hebt en zij niet!


Dat idee had ik dus ook direct. Vat het niet persoonlijk op. Briefschrijfster heeft naar mijn idee namelijk een veel groter probleem dan jij (is namelijk minimaal zwaar gefrustreerd en wie weet wat nog meer...)

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:02

Wat een rot antwoord of niet reageren en lekker laten praten. Inderdaad hier in de randstad wordt wel vaker veel meer gevraagd voor een verzorgpony!

gr

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:02

Gewoon niks van aantrekken, die is niet goed wijs.
Ze denkt zeker dat zo'n paard jou niks kost? Gewoon iemand die gratis paard wil rijden.... Bij een manege heb je voor dat geld 4 lessen, jij biedt voor dat bedrag veel meer.
Je zou terug moeten sturen of zij wel goed bij haar hoofd is....

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:04

Inderdaad, niks van aantrekken.
Er is vast iemand die jouw pony wél wilt verzorgen en betalen!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 15:06

Tot nu toe nog niemand gevonden die wil betalen om mijn mieke te verzorgen en te berijden. Nu mss is het wel beter zo. Je weet maar nooit wie er op je paardje terechtkomt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:09

Ik zou wel op die reactie reageren...wie denkt ze wel dat ze is om je zo uit te foeteren? Gaat waarschijnlijk nog lekker anoniem ook?

50 euro is beslist niet veel geld voor een verzorgster als er ook nog mee gereden kan worden. Eisen dat je pony wedstrijdervaring heeft voordat iemand hem wil komen verzorgen is in mijn ogen rondweg achterlijk en getuigd niet van echte paardeliefde (die jij wel hebt want anders zocht je er geen verzorgster voor)

Je suis Charlie.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:17

Das gewoon een debiel, je kunt jezelf erover zetten of ze eens flink haar vet geven. Tis maar waar je jezelf beter bij voelt. Haha!

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:18

Lijkt mij inderdaad een zwaar gefrustreerd iemand...en dan dat gedram over wedstrijden, alsof dat het enige is dat telt bij paarden Verward
Nu is het wel zo dat hier in België wedstrijden worden geacht *alles* te zijn >;) maar dat is toch geen vereiste voor een verzorgpaard Scheve mond
Vind het nogal grof (zachtjes uitgedrukt) dat ze je zo durft uitkafferen
Maar is wel de eerste keer dat ik hoor dat je moet betalen voor een verzorgpaard, meestal is dat gratis, tenzij het een bijrijd-paard is.
Maar dat lijkt me hier wel het geval dus dan lijkt 50 me heel redelijk.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:18

Wat een achterlijke reactie zeg! Die is vast goed op haar hoofd gevallen ofzo....

50 euro is niet veel hoor, maakt niet uit of het nou een wedstrijd paard is of niet... Mijn ouders vroegen dat ook voor bijrijd geld van m'n zusje d'r pony en die mag niet meer springen. Wel verder dressuur en buiten rijden, dus zochten wij een recreatie ruiter. Ligt maar net aan de doeleinden.

Pff, stuur d'r maar een mailtje met de link naar dit topic! Kan ze lezen dat ze zelf niet goed bij d'r hoofd is...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:24

jeej wat een rot opmerking Scheve mond dat mens dat is volgens mij heel er jaloers of heel erg dom Scheve mond ik zo me er iig nix van aan trekken! dat soort mensen hebben het recht niet om zo een berichtje te plaatsen.
ik zo gewoon niet meer reageren op dat kind Scheve mond

:# ...o0o.ortiz.o0o... Party!!:# ...o0o.smurf #3.o0o... Party!!:#...o0o.hardcore-fan #3 .o0o... Party!!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:27

Krijg het er helemaal warm van, krijg van die 'ik-wil-reageren-kriebels'... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:40

Ik krijg meer een heel sterk Pennyalert ervan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:06

Waarom zou je in Belgie niet mogen bijdragen aan de kosten voor het paard? Als ze naar een Manege zouden gaan om te lessen moeten ze toch ook betalen?

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:23

Gewoon penny's die thuis achter de computer het leuk vinden andere mensen af te zieken. Lekker verwijderen en negeren en wachetn op mensen die WEL normaal kunnen doen.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:24

Waar haalt iemand het lef vandaan zo te reageren? Ik was zielsdankbaar dat ik iemand had gevonden op wiens paard ik mocht rijden, tegen betaling. 50 euro is echt niet veel. Is nog altijd goedkoper dan op een manege en leuker vind ik zelf. Dom mens, weet gewoon niet wat ze mist! Trek je er maar lekker niets van aan hoor.

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, belle_boef, boyca, dezzie, Eeeeeeeeef, esmee1233, Libra76, mirriejj, Mjelleke, Mo_Noah, pol013, Vagabondo, Yom en 86 bezoekers