jullie pennymeisjesprobleem, ik moet ze vragen!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

jullie pennymeisjesprobleem, ik moet ze vragen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:15

maf he? ik lees bij jullie dat jullie al in staat zijn een waakhond neer te zetten om ze uit de weilanden te houden, terwijl er bij mij helemaal nog geen vraag voor is geweest(verzorgen), sterker nog, ik moest iemand VRAGEN om voor boef te zorgen!!
maar goed, ik heb nu een meisje gevonden dat voor boef wil zorgen, vakantieoppas. helemaal enthousiast was ze erover. vandaag kwam ze vragen stellen enzo, en woensdag gaat ze dan een keertje mee. direct kwam ook natuurlijk de vraag of ze hem daarna ook nog mocht verzorgen; ja hoor, maar dan hoeft het natuurlijk niet iedere dag. toen was ze helemaal blij :d weet nog wel hoe erg ik in de wolken was als ik een verzorgpaard/pony had gevonden..
ik had haar gevraagd om als ik op vakantie was een paar keer bij boef wilde gaan kijken, maar ze heeft/hebben(moeder) dus al besloten dat ze iedere dag gaat Haha! (arme boef *kuch*, werken tijdens de vakantie Tong uitsteken) denk dat het allemaal wel gaat lukken, boef is met uittesten niet echt heel erg gelukkig, en aangezien ze toch alleen in de bak mag moet het geen probleem zijn. (ze durft hem ook te meppen, dat was ook de belangrijkste reden waarom ik haar heb gevraagd)


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:27

haha gefeliciteerd met je pennymeisje Haha! (arme pony Tong uitsteken )
Ik keek even in je profiel, en misschien had je je advertentie(als je die had gezet) iets anders moeten aanpakken:

"gezocht een supergoede Amazone voor mijn lieve Classic Pony (het gemiddelde PM heeft geen idee wat voor ras het is, dat maakt het dus nog interssanter, een nieuw vreemd ras Haha! ) hengst(ookal is ie ruin, weten zij toch niet ), veel weg van een grote shet (dat geeft een hoog knuffelgehalte), kan dressuur, springen, western, freestylen, voltige, buitenritten en mennen(ookal kan ie het laatste niet, jouw kar is toevallig naar de karmaker dus ze kan het niet proberen Haha! ) Pony vereist wel een goede ruiter die veel ervaring heeft
en dan het belangrijkste niet reageren onder 18 jaar

wedden dat ze binnenstromen? Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:28

xKatleentjex schreef:
haha gefeliciteerd met je pennymeisje Haha! (arme pony Tong uitsteken )
Ik keek even in je profiel, en misschien had je je advertentie(als je die had gezet) iets anders moeten aanpakken:

"gezocht een supergoede Amazone voor mijn lieve Classic Pony (het gemiddelde PM heeft geen idee wat voor ras het is, dat maakt het dus nog interssanter, een nieuw vreemd ras Haha! ) hengst(ookal is ie ruin, weten zij toch niet ), veel weg van een grote shet (dat geeft een hoog knuffelgehalte), kan dressuur, springen, western, freestylen, voltige, buitenritten en mennen(ookal kan ie het laatste niet, jouw kar is toevallig naar de karmaker dus ze kan het niet proberen Haha! ) Pony vereist wel een goede ruiter die veel ervaring heeft
en dan het belangrijkste niet reageren onder 18 jaar

wedden dat ze binnenstromen? Haha!


whahaha. had geen advertentie gezet hoor, ben netjes gaan vragen bij een meisje van de ponyclub wat al 2 hele jaren paardrijdt en helemaal paardengek is

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 09:35

xKatleentjex schreef:
haha gefeliciteerd met je pennymeisje Haha! (arme pony Tong uitsteken )
Ik keek even in je profiel, en misschien had je je advertentie(als je die had gezet) iets anders moeten aanpakken:

"gezocht een supergoede Amazone voor mijn lieve Classic Pony (het gemiddelde PM heeft geen idee wat voor ras het is, dat maakt het dus nog interssanter, een nieuw vreemd ras Haha! ) hengst(ookal is ie ruin, weten zij toch niet ), veel weg van een grote shet (dat geeft een hoog knuffelgehalte), kan dressuur, springen, western, freestylen, voltige, buitenritten en mennen(ookal kan ie het laatste niet, jouw kar is toevallig naar de karmaker dus ze kan het niet proberen Haha! ) Pony vereist wel een goede ruiter die veel ervaring heeft
en dan het belangrijkste niet reageren onder 18 jaar

wedden dat ze binnenstromen? Haha!



Voor dat soort advertenties hebben penny meisjes een radar *LOL* .

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 09:40

Hahaha jaa idd *LOL*

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 09:54

Hm... dat 18 jaar en ouder en goede ruiter doet het hem..

Dat had ik ook in mijn advertentie, de gemiddelde leeftijd van de reacties was 13

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:46

Pas maar op dat je hem niet terug krijgt met roze manen! Haha!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:52

haha wat stoer, pas amar op straks krijg je allemaal verhaaldjes dat zij hem beter aankan dan jou Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:18

Ik verzeker dat op Katleentjes advertentie de penny-meisjes aan komen vliegen Clown Dat is onweerstaanbaar Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:35

Leuk dat je een geschikt iemand hebt kunnen vinden!

Het probleem met onze buurt is dat niemand ervaren/ betrouwbaar/ verantwoordelijk genoeg is om je paard aan toe te vertrouwen.

In plaats daarvan klimmen ze sneaky op je entertje, zodat die met een dik been afgemaakt kan worden. Aan dat soort mensen vetrouw je natuurlijk geen paard toe.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:18

Als zou je in zo'n advertentie boven de 18 plaatsen.... nog heb je last van PM......

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:11

LuvdaTossa schreef:
Als zou je in zo'n advertentie boven de 18 plaatsen.... nog heb je last van PM......

Volgens mij was dat ook de bedoeling van de ts... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:16

Hahaha, ja met zo'n advertentie komen ze er zeker op af Knipoog

Maar gelukkig heb jij een leuk meisje gevonden.

Let love shine so bright

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:31

bij ons in de buurt (waar uums dus ook woont) zijn de 'goede' al van straat af, dus alleen de echte pennymeisjes blijven over...

Ik ben blij dat ik genoeg tijd heb of voor vrij wil maken, want van pennymeisjes worden zowel Mirk als ik ontzettend kriegel Haha!

:){


Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:46

Ik heb (nog) geen pennymeisjesprobleem Lachen
Alleen als ik ga rijden of wandelen kom ik er wel eens tegen die veel vragen enzo, maar dat vind ik niet zo erg.
Nog niemand heeft gevraagd of ze hem mag verzorgen, zijn vast bang van hem Knipoog

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 13:59

Laantje schreef:
Pas maar op dat je hem niet terug krijgt met roze manen! Haha!

dat doe ik ook wel is hoor, heb hier nog 3 volle spuitbussen staan, dus ze gaat der gang maar Haha!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:15

Nou ik zoek en zoek, er zijn 100.00 penny's maar geen goede normale ruiters die m'n verzorgpony kunnen verzorgen (moet klein zijn ivm hoogte pony) Alleen manege ettertjes met 0% ervaring, of ze komen maar 1X per 3 weken inclusief 6 vriendinnetjes.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:12

Nou ik heb ook een pennymeisje bij mijn pony (ook moeten vragen) maar het bevalt prima. Ze is stapelgek met het beest. Hij staat wel regelmatig met vlechtjes enzo maar ja daar lig ik niet wakker van. Ze heeft zelfs een kettinkje met de naam van de pony om haar nek. Lief he. Dit weekend moest ze voor alle 3 de paarden zorgen (ik was een weekend weg). Nou de paarden zijn helemaal vertroeteld en in de watten gelegt. Heerlijk om te weten dat ze goed verzorgt worden als je weggaat. Als er problemen zijn kan ze altijd terugvallen op mijn vader die ook 3 paarden heeft. Die 2 jonge dingen van mij hebben een enorm hoog knuffelgehalte en daar zijn ze dit weekend niets in te kort gekomen.

Come over to the dark side, we have cookies!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Dartel, laura22, MairiMacBran, sterregoud, su72, SunnyHorse, xTammyy en 77 bezoekers