Jaaah, Beau voor het eerst voor de kar!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Jaaah, Beau voor het eerst voor de kar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 09:48

Vanochtend was het dan zo ver. Ik had met een kennis, die wel vaker paarden voor de wagen beleerd, in de manege afgesproken. Al om half acht dus kon ik om zes uur al mijn bed uit Gaaaap . Maar handig was het wel want zo was het nog lekker rustig in de manege en op de weg EN de lucht was nog helemaal strakblauw Dromen .

Beau eerst aan de fiets met alle tuig mee naar de manege genomen (dat deed hij heel braaf). In de bak met Bernhard (die kennis dus) eerst even nog Beau in de lange lijnen laten lopen en toen dat dan ook goed ging mocht hij eens kennis gaan maken met de kar Haha! . Nou, die was toevallig helemaal niet eng. En ook tussen de bomen staan vond Beau geen punt. Maar dan ook nog LOPEN met dat gevaarte!? Dat vond Beau wel wat al te gek en toen kwam hij dus drie keer omhoog ~~}> Maar al vrij snel had hij begrepen dat hij wel vooruit kon en toen leverde het wegstappen na het halthouden al geen problemen meer op (kende hij ook al van het bandje slepen).

In de bak was hij na een paar rondjes stap en draf zo braaf dat Bernhard vroeg of ik de grote buitendeur wel open wilde doen... Wow! . En toen gingen we dus met mijn bikkel de weg op Cool !
Eerst mende Barnhard hem en toen dat mooi ging in stap en draf mocht ik... En ook dat ging prima! Eerst over een paadje door het land en toen nog dwars door het dorp heen. En Beau gedroeg zich alleen maar voorbeeldig. Het enige wat hij moeilijk vond was de kar de terp optrekken en ik moest hem dan ook flink opjutten om door te draven (met zo af en toe een brul van Bernhard extra Tong uitsteken ).

Maar ik ben heel erg tevreden. Had niet gedacht dat we dit zo snel konden en al helemaal niet dat ik zo makkelijk met mijn eigen ponypaard door het dorp mennen zou. Dat leek me eerst nog best griezelig gezien Beau`s zo af en toe optredende onvoorspelbaarheden. Maar dit ging zo leuk dat ik nu ook zeker weet dit alleen te kunne. En er zijn al genoeg mensen die wel een rondje meewillen!

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:18

Gafa, wil wel eens foto`s zien!
Als dit z`n eerste kee ris, doet hij het vet goed!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:21

Super, gaaf gevoel he?
Toevallig nog foto's gemaakt?

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 12:52

jacqueline schreef:
Super, gaaf gevoel he?
Toevallig nog foto's gemaakt?


Evht wel !
Een gaaf gevoel bedoel ik, foto`s heb ik nog niet gemaakt maar dat ga ik deze week wel even doen.

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:53

leuk!!
echt goed dat het zo goed ging, het is een natuurtalent Tong uitsteken

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:11

jeedje, de eerste keer al de weg op! klinkt goed Lachen

lijkt me echt super als het in een keer zo goed gaat!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:36

Gaaf hoor! En volgende keer foto's he!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:57

Tof zeg! Nu kan je ook leuk meedoen met ringsteken enzo in Uithuizen en Delfzijl dacht ik!!!

Knappe Beau!!! Haha!

:){

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:07

Mooi dat het gelijk zo goed gaat!
Die van mij had bij vorge eigenaar wel voor de kar gelopen, maar toen wij met heb begonnen was het voor hem al zeker 3 jaar geleden, en toen wilde hij niet lopen.
Maar daar hebben we nu geen problemen meer mee. Lachen

Nieuw profiel! Eindelijk

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 20:21

kimmy schreef:
Tof zeg! Nu kan je ook leuk meedoen met ringsteken enzo in Uithuizen en Delfzijl dacht ik!!!

Knappe Beau!!! Haha!


Hihi wie weet. Dan mag Eva (dovish) wel steken Haha! . Vorig jaar ben ik ook met Pjelk naar Uithuizermeeden gereden zodat Eva daar met hem ringsteken kon.

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:35

jaaaa! ik wil , ik wil, ik wil!!!:D gaaf dat het zo goed ging hoor, volgende week dus maar picknicken. en conditie kweken, dan kunnen we een keer bij kimmy op bezoek Tong uitsteken

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:38

dovish schreef:
jaaaa! ik wil , ik wil, ik wil!!!:D gaaf dat het zo goed ging hoor, volgende week dus maar picknicken. en conditie kweken, dan kunnen we een keer bij kimmy op bezoek Tong uitsteken


Jullie zijn welkom

:){

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 19:00

kimmy schreef:
Jullie zijn welkom


Oke dan *LOL* . Zal ik eens zien dat ik deze zomer de mini nog in een dergelijke topconditie krijg dat hij ons even naar Zoutkamp draaft Haha! . Zou wel erg stoer zijn .

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:23

Jah ik wil ook wel eens foto's zien Haha!:D

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:32

heeeej ik woon in bellingwolde.komen jullie ook een keertje op de koffie??zal ik lekkere dingen klaar maken.lijkt me kei leuk.maar iig suc 6 met de rest van de training en misschien tot gauw!!

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, laura22, VosjeN, xDeena_ en 55 bezoekers