ouders!!! zucht... laatste update relatie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

ouders!!! zucht... laatste update relatie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 20:52

nou zoals sommige al wisten en sommige misschien gelezen hebben, zat ik aardig in een crisis met mijn relatie! Voor diegene die het fijne er nog van willen weten: het staat onder [Am] Nu kan ik alleen nog maar afwachten.... Verdrietig
Ik weet niet of dit dan ook een koppeling is. Zou geen idee hebben hoe i kdat moet doen namelijk... wie het weet mag het er in plakken!! Verward


Maar goed hier de update:
Ik belde vandaag met bart en zoasl ik al vermoede zit hij erg met zichzelf in de knoop. hij heeft daar goed over gesproken met zijn oduers en gaat professionele hulp zoeken bij zijn problemen. hij heef toegegeven dat hij veel van me houd en me abslouut niet kwijt wil! en ik hem ook niet. Lovers
We hebben nu afgesproken om een punt achter het verleden te zetten en heel rustig weer een soort 'nieuwe' relatie samen opbouwen. Dan zien we wel waar dat strand.

We hebben goed kunnen praten samen en ik heb er wel een goed gevoel bij aangezien we nu veel meer op 1 lijn zitten.dus ik vol goede moed naar huis. Krijg ik me toch de wind van voren!! mijn ouders vinden dat ik het meteen uit moet maken aangeziern hij me alleen maar gebruikt. dit verhaal heeft hij vast verzonnen om zo maar vrij te kunnen zijn. zodat hij zijn eigen dingen kan doen en mij kan laten komen wanneer het hem uitkomt...

Waar zijn je ouders als je ze nodig hebt... mijne zijn er iig niet voor me! Dat mag duidelijk zijn! Verdrietig
Als iemand een huisje rondom haarlem weet, hoor ik het graag...

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:00


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:06

nou kijk eens aan maar hij ging jouw toch bellen,niet jij hem???

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 21:18

Ja hi jstuurde mij een berichtje of ik hem wilde bellen, hij heeft sinds kort dus weer prepais... na zijn ontslag! Dus vandaar Haha!

Maar ik ben ebst opgelucht! Ik heb goed kunnen zeggen hoe rot ik me heb gevoeld en dat ik niet van plan ben om maar naar zijn pijpen te dansen. En dat was hij met me eens! Hij was goed te spreken, ha ha! Maar ben wel blij dat hij hulp gaat zoeken, zo vallen er bij mij ook puzzelstukjes op de plaats!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:26

ja maar nu nog je probleem met je ouders he, zijn ze al aanspreekbaar erover?
want het is natuurlijk ook niet leuk als jij de volle laag telkens krijgt als je vriendje in de toekomst op 1 kim van je deur komt!

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 21:50

tja dat is ook wel zo! Maar ze steunen me totaal niet. Als i ker mee doorga hoef ik er niet meer met hun over te praten! Nou ja dat doe i kdan oo kniet.. is niet de eerste keer dat het zo gaat! Haha!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:00

ik wens je heel veel sterkte...
ik heb het ook opnieuw geprobeerd met mijn vriend, hi had ook veel problemen; burnout, vader die zelfmoord wil plegen, problemen in de woongemeenschap en tussen ons liep het ook niet altijd lekker. Hij hefet me net gedumpt

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 22:06

meis_lief schreef:
ik wens je heel veel sterkte...
ik heb het ook opnieuw geprobeerd met mijn vriend, hi had ook veel problemen; burnout, vader die zelfmoord wil plegen, problemen in de woongemeenschap en tussen ons liep het ook niet altijd lekker. Hij hefet me net gedumpt


Scheve mond
oow jeetje dat is ook vervelend zeg!! Maar dat zijn ook wel zware problemen waar hij mee te kampen heeft als ik het zo lees.. En tja zoals ik ook vamiddag tegen mijn vriend zei: diegene waar je het meest om geeft, waar je veel van houdt, krijgt de hardste klappen! Daar moest hij me wel gelijk ingeven dat hij dat gedaan had! Was blij dat hij dat inziet...

Ik hoo pdat het voor ons beter afloopt, we zullen zien. En jij dan ook veel sterkte!! Ach gut

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:14

nouja de lucht is voor jullie 2 weer een beetje geklaard.. nu nog met je ouders! Ik heb het zelf ook gehad met mn vader die mijn relatie afkeurde, ging heel moeizaam en hij hoefde ook niet meer thuis te komen maar daar viel mee te leven , ook al was het niet makkelijk!
sterkte ermee!

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 22:54

ja de lucht is aaridg geklaard idd... maar nog niet helemaal hoor van zijnk kant. Maar we nemen de tijd om het goed op te bouwen! Hij heeft op dit moment niet zoveel vertrouwen in de toekomst... met niks geloof ik! Dus we doen het rustig aan, lijkt me verstandig!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:04

Veel succes met het opbouwen van je relatie! Lachen Hopelijk komt het nog goed met je ouders... Het lijkt me vervelend om ouders te hebben die je niet steunen in alles wat je doet. Ze kunnen je hooguit goede raad geven en zeggen wat zij er van vinden (mijn ouders hebben zich meer dan een jaar doorgeïrriteerd aan mijn nu ex, en dat hoorde ik ook pas kort geleden, haha!!) maar om jou meteen de wind van voren te geven, dat helpt ook niet, jou én hun niet. Scheve mond

Naomi97
Berichten: 45
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:32

Heel veel sterkte Suus! Rustig aandoen en kijken wat er van komt.

En misschien eens rustig om de tafel gaan zitten met je ouders? Zou dat kunnen helpen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:00

Succes, hopelijk loopt het deze keer wel goed. Als hij jouw gebeld heeft is dat in iedergeval al een goed teken, toch?

Wat je ouders betreft, ik zou het ze niet te zwaar aanrekenen. Ze zullen vast wel gezien hebben dat jij het er moeilijk mee had in die relatie en ze willen je alleen maar behoeden voor nog zo'n situatie.
Neem het ze niet kwalijk, je bent hun kleine meid en ze proberen je gewoon te beschermen.

Als het wel goed gaat zullen ze dat ook aan jouw humeur en stemming merken en dan draaien ze wel weer bij.

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 13:35

Nou ik heb het met mijn moeder uit kunnen praten! Ze heeft nog wel haar bedenkingen maar laat het gaan... Met mijn vader kan ik het niet uitpraten dat weet ik nu al.. dus dat laat ik maar zo! Scheve mond

Mijn vriendje stuurde mij vannacht een berichtje, dat hij er helemaal uit is en er vol voor gaat!! Lovers

Dus nu ben ik nog vrolijker!!! Haha!

Naomi97
Berichten: 45
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:49

Ben blij voor je dat het weer de goeie kant op gaat. Maar ik vind wel dat hij er heel snel 'helemaal uit' is. Ik zou het alsnog de tijd geven en rustig aan doen.

In ieder geval fijn dat je weer vrolijker bent!!

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 13:54

Ja we doen ook zeker heel rustig aan! Hij is er wel uit dat ie er helemaal voor wil gaan, maar nog niet precies hoe. Rustig aan, dat is iets dat zeker centraal staat tussen ons op dit moment!

Maar ik ben iig wel blij dat hij er uberhaupt vor wil vechten!!