meisje slaat paard (erg veel)hebben jullie dat ook op stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

meisje slaat paard (erg veel)hebben jullie dat ook op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 15:49

hoi
bij mij op de manege is een meisje die haar paard elke dag in elkaar mept als hij een pasje verzet echt om alle onzin Huilen
dan schopt ze hem in zijn buik ,slaat ze hem tussen de oren,trapt met haar sporen en nog meer van dat soort dingen Huilen

ik vind dat erg erg voor dat paard want t was een super pony en nu is die verknald alleen maar door haar
en als je wat zegt begint ze alleen maar te bleren en t nog meer op er paardje af te reageren

ze luistert niet als je dat zegt en ik weet niet wat ik er veder nog aan kan doen om er te zeggen dat ze normaal moet doen hebben
jullie ook zulke mensen op stal gehad of weten jullie iets om tegen haar te vertellen
Verward alvast bedankt


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 15:58

nou ik sla me vz pony ook wel vaak maar dan probeerd ie te bijten of hij doet iets wat niet mag, sommige mensen denken dat het heel zielig is enzo maar paarden moeten ook een beetje opgevoed worden, maar als je ze gaat schoppen en slaan om van die kleine dingetjes, dan vind ik dat ok nergens op slaan!!
ik zou als ik jou was naar de eigenaar vamn jullie manege toe gaan ofzo en dat die dan een keer met haar gaat praten.
nou in ieder geval suc6 Party!! Party!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 15:59

Klinkt banketstaaf, maar denk dat je het het beste kunt negeren. Als je er wat van zegt gaan ze juist harder te keer (aandacht trekken).
En hopen dat dat paard een keer terug slaat.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 16:07

JA DE EIGENAAR HEEFT T OOK AL EEN PAAR KEER GEZIEN EN MET ER GEPRAAT MAAR DAT HEEFT TOT NU TOE NOG NIX OPGELEVERD

EN WAT ZIJ DOET IS NIET STRAFFEN KIJK IK GEEF MIJN PAARD OOK WEL IS EEN TIK ALS ZIJ ME BIJT MAAR DAT PAARD BIJT NIET (IK KAN T WETEN HEB HEM IN T BEGIN FF VERZORGD)MAAR ZE ZOEKT GEWOON EEN AAN LEIDING ER VOOR

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 16:13

Bij ons op stal was ook een meisje wat ´m echt elke pas vooruit sloeg, ze wilde niet aan sporen denken. Heb d´r op een gegeven moment heel subtiel gezegd dat de manier waarop zei de hulpen gaf absoluut geen effect had en dat het alleen maar erger zou worden. Dag erna zag ik d´r met een klein spoortje rijden en was het zweepgebruik minder geworden.

Triest dat sommige mensen het idd doen om aandacht te krijgen

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 16:29

JA EN IK WEET NIET OF ZIJ DAT OOK DOET MAAR ZE RIJD VAAK MET SPOREN EN MET ZWEEP DUS DAAR LIGT T NIET AAN EN ZE TREKT HEM OM DE PAS IN ZIJN MOND EN TRAPT HEM DAN MET EHAAR SPOREN EN DAN VIND ZE T GEK DAT IE GAAT STEIGEREN

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 16:32

Dan zou ik d´r van het paard aftrekken!!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 16:39

Ik ken het....ook bij ons op stal loopt er zoween rond en zij is toch oud en wijs genoeg om beter te weten. Ze wil van een shire een dressuurpaard maken met 1 keer in de week rijden....en bleef tot voorkort in de waan dat dat kon Frusty

Slaan=wegstappen
lichtrijden=aan de teugels optrekken
stoppen=aan de teugels hangen

motto= shires bedwing je met kracht

zucht............maar wat doe je eraan als iemand in de waan is dat ze goed kan rijden.... Huilen

Greetzz Elise

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 16:48

ja en in die waan is zij nou net ook ze zegt tegen iedereen dit t wel of niet wil horen dat ze talent heeft en dat ze ver kan komen en er van er paard af trekken wil ik ook wel ja maar dan komt der mammy weer er aan rennen die je weer van alles verwijtdus dat is vaak geen sux6 Huilen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 17:07

Ik zou in dit geval de eigenaar van het paard erop aanspreken als het meisje niet zou willen luisteren. Misschien mag ze daarna er wel helemaal niet meer op rijden. Of een keertje video-opnames van haar gedrag maken en aan haar laten zien hoe het er voor de buitenwereld uitziet...IK durf te wedden dat het dan gauw genoeg over is...

Je suis Charlie.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 17:11

kijk we hebben er al is gefilmd moest namelijk van de gene die er les gaf maar toen wou ze t niet zien en is ze met die les gestopt en t is er eigenpaard

die ze heeft gehad toen ze 11 was ze en ze is nu 13 en verwaarloosd hem ook nog voor jongens

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:28

vaag verhaal brenda, bedoel je nou *** of ***??

maar goed, ik ben objectieve getuige, (sta ook op die stal) en er wordt idd aardig wat afgerammelt. altijd is het het paard wat niet wil, zij met haar talent kan toch makkelijk de top halen??

alleen jammer dat het met een paard moet, die knollen werken ook nooit mee Knipoog .

zo gaat het ongeveer.. ik heb ** er al een paar maal op aangesproken, en heb (bij toeval) de eigenaar erop aangesproken wat er met het paard gebeurde, en nou komt ze niet meer op dat paard.

helaas heeft ze er zelf nog 2..

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:17

goh mensen ik ken dat kind niet maar ik zou ervan balen Misselijk echt!
dat doe je nou toch niet? bij ons lopen er ook wel wat zo rond, maar ni zooo erg, dit is te! negeren zal ni echt helpen, er zullen er echt wel nog zijn die haar blijven aanspreken.... wat een rotkind!! sorry hoor maar...

Enya - Daya :-)

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 20:52

een rot kind is t zeker en daar weet grassie (zal ik maar zeggen)alles van er scheld woorden daar kan je echt helemaal nix van vast knopen

en dan zegt ZIJ dat wij respect voor haar moete hebben

wat een grap Haha! Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:13

Ja zo een hebben wij ook op stal (Hè Lunatic)
Die slaat dr pony echt om àlles!
(zelfs midden in een dressuurproef op m'n manege)

Als ze die pony gaat rijden ook, ze komt bij de E de bak binnen, bij de B zit ze in draf en bij de C zit ze al in galop.
Ze rijd hem nog met slof ook, wat helemaal niet nodig is want er rijd ook nog iemand anders op, en daar gaat het zonder al die larie een stuk beter.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:15

NOu vanmiddag iets anders dan slaan,in de mond rukken.Echt zagen Boos! Misselijk
Ik zei zo van: wil je ofzo dat ie eelt in z'n mond krijgt met dat gezaag van je?

Zei zegt: bemoei je er niet mee!

Tsssk Misselijk Misselijk Boos! Boos!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 21:17

tja zij slaat hem ook vaak maar nooit in een proef want ze rijd nog geen wedstrijd`want ze moet aan de gezondheid van er paard denke `

en net of ik dat geloof ze is pas gevallen en slaat uit angst nu nog sneller Misselijk

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 21:19

sunny lover wat jij zegt dat zegt zij nou ook altijd `ik zeg t maar 1 x bemoei je er niet mee tis mijn paard en ik weet zelf wat ik doe`

en dat moet je dan geloven hoor

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:21

tsja zoals toen i ide wedstrijden van friezen had in Tolbert (was alleen voor friesche paarden en je hoefde neit een startkaart te hbben) sloeg een meisje dr paard ff midden in de proef met een zweep IN Z'N GEZICHT! ik kon me net inhouden Boos! Huilen

maarja je hebt nou eenmaal van die mensen en dat ze zeggen bemoei je er neit mee is te begrijpen want je hoort je eigenlijks wel met je eigen zaken bezg te houden, maarja..........

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 21:24

jah maar op dat moment kan je dat niet ik begrijp t

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:30

dit is ook gewoon aandacht trekkerij

negeren, gewoon negeren hoe moeilijk het ook is.

dan denkt ze vast dat ze niet meer interessant is, in het ergste geval kan ze dan gewoon verder haar gangetje gaan maar ze kan ook stoppen als het echt op aandacht trekkerij gaat.

je kan er verder moeilijk iets tegen doen, dat is het probleem..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 22:26

*zaaaagggggg* *BEN IK NIET INTRESSANT*
*mep mep mep sla sla sla* *KIJK IS HOE GOED IK MIJN PAARD AANKAN*

Zoiets bedoel je toch Yentl?
Dat was vanmiddag ook zo.Neus in de lucht en zagen maar.Kijken of iemand het ziet.Ze ken dat paard echt niet rijden,ze heeft er een slof om en weet ik veel wat,en nog loopt ze te zagem

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 06:56

ja maar dat is t nou juist dan gaat ze nog net zo hard door met wat ze Misselijk
al deed

en dan zeg je alleeen maar wat betekent deurne kindje (was er zelf gemaakte domme scheldwoord)dn word ze kwaad en krijg je er MAMMIE op je dak

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 12:58

Bij mij op de manege lopen er ook een paar van die kinderen rond.Dan zeg ik er wat van en dan heb ik het natuurlijk gedaan.Zeg je er wat over tegen de ouders 'ach ze moet het toch leren'.
Een stalgenot is een keer zo kwaad geworden dat ze het kind zelf een klap met de zweep heeft verkocht.Maar als zij het niet had gedaan had ik het gedaan.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 17:33

ja maar vandaag was ze ziek

wat jammer nou voor er pony }> die vind t vast niet erg om van haar verlost te zijn
een dag niet zagen ,slaan en schopppen

*de pony viert feest* Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 31 bezoekers