Derby gewonnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Derby gewonnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 19:15

Vandaag hadden we weer een derby op de manege. (Wie het hardst over de draversbaan kan galoperen) En ik heb hem weer gewonnen!! Voor de derde keer en voor Anouar de vierde keer. Steffi (van bokt) was tweede geworden. In de finale moesten we dus tegen elkaar! Maar Anouar was toch weer de snelste.
Ben weer onzettend blij Haha!


radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:16

gefeliciteerd Haha! Haha!
hoeveel deden ermee dan?

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:17

Wauw, dat lijkt me echt leuk om te doen! Hoewel, Vos heeft zo'n dikke r**t dat hij vast niet zo hard kan Schijnheilig

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:45

Nogmaals gefeliciteerd Haha! Ik zat vlak achter je, het scheelde maar een klein stukje.

Ik wist wel dat Anouar weer zou winnen, hij is een echte arabier en kan vet hard Haha! Toch ook goed van Gariska (manegepony), ze heeft wel die grote paarden eruit gegaloppeerd ja Tong uitsteken

Wij deden mee aan de paardenrennen.
Je had 3 rondes. In de eerste ronde deden geloof ik 6 mensen mee (dus de begin ronde). Dan gaat nummer 1 tegen nummer 2, nummer 3 tegen 4 en nummer 5 tegen nummer 6 bijv. De winnaars daarvan gaan weer door naar de volgende ronde. En dan rijdt de winnaar van 1/2 tegen de winaar van 3/4. En er werd nog iemand bijgeloot die tegen de winnaar van 5/6 ging. (zo waren de nummers niet, maar als voorbeeld Tong uitsteken) En de winnaar van 1/2/3/4 ging dan tegen de winaar van gelootte/5/6. Wie snapt het Schijnheilig

Verder had je ook nog ponyrennen, monté, ponydraverij en paardendraverij! Dus er waren best veel mensen die meededen. Het duurde lang maar het was heel leuk Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:50

gefeliciteerd!

lijkt me gaaf om zoiets bij stal te hebben zo'n baan.
van mickey zou je niet winnen Tong uitsteken (ex renpaardje)

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:00

wouw gefeliciteerd.zal wel een kik geven of niet??

Bart..we zullen je missen r.i.p

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:13

vet grappig Haha!
wedstrijdje in DRAF zou ook leuk zijn ... Schijnheilig (mijn paardje heeft draversbloed)

-

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:53

Ellebel schreef:
Wauw, dat lijkt me echt leuk om te doen! Hoewel, Vos heeft zo'n dikke r**t dat hij vast niet zo hard kan Schijnheilig


Zeg nooit nooit hoor, want bij ons op stal staan 4 hele slome haflingers maar er was er 1 mee gegaan met de pension paarden in het weiland en hij stond er al 3 dagen tot er vandaag nog 7 andere pension paarden bij kwamen. Hij was aan het rennen als of zijn leven ervan af hing, dat hadden we nog nooit gezien!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:57

gefeliciteerd, lijkt mij ook tof om eens op zo'n baan los te gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, janneke584, Kimmie235, MirjamRobin, MissWeenie, Prins85, Thami, tijger en 111 bezoekers