Vastlopen van computer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Vastlopen van computer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 17:58

Het gebeurt regelmatig als ik op Bokt.nl of ergens anders op internet dat ik mijn
muis niet meer kan bewegen. Verdrietig Lijkt net alsof de computer vast gelopen is.
Alleen de resetknop werkt dan nog.

Wat is dit en wat kan ik en aan doen?

Groetjes Bora

PS. heb windows XP

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:01

Misschien heb je te veel site's achter elkaar staan?
Dan flipt die van ons ook nog wel eens...
Of misschien heb je Kazaa tegelijketijd aanstaan?
Of je moet misschien gewoon even wat meer geduld hebben Clown
Verder zou ik het ook niet weten.....

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:04

Hier nog zo'n computer die regelmatig vanuit het niets vastloopt.., niet alleen met internetten, maar ook als hij niets doet of aan het opstarten is..

Heb een tijdje terug ook een topic geopend, staat in wat wij hebben geprobeerd en wat de bokkers hadden verzonnen: [FZ] Computer die (te) regelmatig vastloopt (Heb ik overigens niets aan gehad, want de computer loopt nog steeds vaak vast..)

Heb je bij jouw computer al gekeken of je videokaart nog goed is (even een andere kaart erin en kijken of ie dan ook vastloopt, zo niet, dan moet je een nieuwe videokaart kopen Tong uitsteken) en of je geheugen nog werkt (ook even andere geheugenbankjes erin zetten en kijken of ie dan nog vastloopt Knipoog)
Een keer je computer uit elkaar (laten? Tong uitsteken) halen en schoonmaken kan ook wonderen doen..
En als laatste kun je nog proberen om je computer te formatteren (back-ups maken van wat je wilt bewaren dan wel), misschien heb je wel teveel rommel op je computer staan.. (niet vervelend bedoeld Knipoog)

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:58

Misschien haat je computer je wel Schijnheilig
(das bij mij iig wel het geval, bij mijn ouders loopt ie NOOIT vast Scheve mond )

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:53

Ik heb 't ook, vooral als ik eMule aan heb en/of veel en snel scroll Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:01

Hoeveel geheugen zit erin??

Dit kan een hoop oorzaken hebben. met CTL-ATL-DEL even kijken wat voor onnodige processen er draaien en die uitschakelen helpt vaak al een hoop.
Anders zou je eens een herinstallatie kunnen overwegen.