Het gaat de goede kant op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Het gaat de goede kant op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 11:52

...het gaat al zeker de goede kant op en ik krijg echt de smaak te pakken van het onderhandelen. Ik krijg veel hulp met het zoeken naar een eigen paard, echt heel lief van de mensen die mee willen helpen OK dan! Ik heb al een paar paarden op het oog. Alleen de meeste waarop ik gereageerd heb die staan in België Schijnheilig Niet dat ik het erg vind, maar meestal haken die eigenaren dan af, omdat ze het dan te ver vinden. Hmmm naja jammer dan denk ik...hahaha..

Ik zoek gewoon lekker verder, ben zeer geduldig!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:57

ace1987 schreef:
Ik heb al een paar paarden op het oog. Alleen de meeste waarop ik gereageerd heb die staan in België Schijnheilig Niet dat ik het erg vind, maar meestal haken die eigenaren dan af, omdat ze het dan te ver vinden.



He... misschien begrijp ik het niet helemaal hoor, maar jij wilt toch een paard kopen?

Jij vind het geen bezwaar om naar belgie te gaan om te kijken naar een paard, maar als ik het goed begrijp willen de verkopers niet dat jij komt kijken omdat jij te ver weg woont Verward

Beetje raar dit, nog nooit gehoord.... ja wel als de eigenaar contact wil blijven houden en veel langs wil komen, maar dat maak je nog maar zeer zelden mee.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:33

Ik snap het ook niet helemaal..

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 14:53

ja dat is het dus...Meestal dan vinden de eigenaren het erg dat hun pony dan zo ver moet reizen:( tja okeej maar daarna heeft het wel een lekker plekkie

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:21

ace1987 schreef:
ja dat is het dus...Meestal dan vinden de eigenaren het erg dat hun pony dan zo ver moet reizen:( tja okeej maar daarna heeft het wel een lekker plekkie



Hum vaag!! Alsof ze er nog iets over te zeggen hebben als je hem eenmaal gekocht hebt... wie weet verkoop jij die pony wel weer door naar polen, moet hij helemaal ver reizen Verward

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:23

Hmm...ik snap het niet helemaal Verward

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:26

beetje raar.
dat weet je als je een paard verkoopt dat de kans groot is dat die ver moet reizen.
tja sommige mensen he ...

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 23:14

Ja idd...Weet je wat het ook was. Ik had namelijk eerst gevraagd voor een proefperiode, ik weet niet of jullie dat bekend is maar in ieder geval snapte ik best dat dat niet kon i.v.m. dat zij dus in belgië wonen, maar toen ineens had ze ook een probleem met dat de pony naar Nederland ging verhuizen. Dan denk ik ZET dat dan bij de ADVERTENTIE!!!hahahaha Haha!