Pennypatrouille

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowfreaky

Berichten: 111
Geregistreerd: 27-02-04

Pennypatrouille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 12:45

Hoi,

Ik lees hier veel topics van mensen die bij de pennypatrouille horen. Die dan pennykids opsporen enzo. Maar die mensen van de pennypatrouille zijn vaak zelf ook maar iets van 14 ofzo.
Dan lees je in de topics, kzag gister 2 kinderen van 14 op shetlanders door een woonwijk galloperen. Terwijl de topicstarter nog maar 15 is.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=259699
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=259096
Hier 2 voorbeelden van topics die ik bedoel.

Volgens mij zitten die kids bij de pennypatrouille omdat ze zelf niet voor pennymeisje aan willen worden gezien.
Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Ik bedoel iedereen is toch ook pennykindje geweest. En alles wat jonger is dan 15 en paardrijd en soms een foutje maakt, wordt een pennykind genoemd. Verward

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:59

Zal ik je wat vertellen? Ik ben nu 20 en ik ben nog steeds een pennykind Haha! ...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:45

Oprichtser PP meld zich Haha!

Dit topic is begonnen door Sanex bij Meest grappige pennyuitspraken van bokt, om alle domme en à la pokemon uitspraken te verzamelen, van jonge bokker tot ervaren bokker. Maar dit bleek zo leuk dat het een beetje uit de hand is gelopen en we voor de lol een patrouille hebben opgericht om zulke uitspraken op te sporen en meestal anoniem te quoten. Bijna iedereen onder de 15 die een foutje maakt wordt inderdaad vlug bij de uitspraken geplakt, ook van de PPleden(heb zelf ook al een hele reeks stempen achter mijn naam Haha! ) Maar ook bokkers ouder dan 20 die dingen zeggend dat afwijkt van een algemene boktdenken krijgen een stempel achter hun naam. Meestal zijn het zowiezo geen rasechte pennys en is de uitspraak waarop ze gestempd worden een ongelukkige uitspraak die ze 1 keer in de vijf jaar doen, dus het wil niet noodzakelijk zeggen dat als een quote van je voorkomt in het topic dat je ook een echte penny bent(maar het overdreven reageren en het verslaafd aan smileys helpt wel héél goed Haha! ) . Daarbij heb ik zelden mensen horen klagen over het feit dat ze gestemd werden, de meeste bokkers die er al lang rondhangen kunnen er zelf goed om lachen en de jonge pas nieuwe bokkers hebben mij ooit wel eens een boos PBtje gestuurd maar zijn later als ze het nog eens tegoei uitgelegd en bekeken hadden, terug op die mening en sommige wouden of zijn zelfs lid geworden. Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:52

*Is het helemaal met Katleen eens Haha! *

Ikzelf heb ook al een redelijk rij stempen achter mijn naam Schijnheilig Om de domste dingen meestal Haha! (bijvoorbeeld: veel smiley's, iets sneu of zielig vinden etc....)..
Zelfs zeer bekende bokkers zijn al eens gestempd Haha! En hun hoor ik niet klagen...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:59

Amethyst schreef:
Zelfs zeer bekende bokkers zijn al eens gestempd Haha! En hun hoor ik niet klagen...

er zijn er zelfs die het vol trots zelf komen vertellen Haha!

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:00

Nagelbijten / Gniffelen Beetje aanstellerig komt dit over [vind ik]

Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:20

*STEMP* Nagelbijten / Gniffelen

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:21

En trouwens, zelfs oudere mensen maken penny-uitspraken. 't Is heus geen een of andere sekte dat wanneer je zo'n opmerking maakt, dat je van bokt gekickt word, of heel bokt achter je aan hebt!! 't Is gewoon een uit de hand gelopen grap, en verder niks bijzonders Scheve mond

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:26

Tis indd een beeeetje uit de hand gelopen Schijnheilig Klein beetje maar hoor Haha!

En indd Katleen.. sommige komen het zelfs vol trots vertellen.... Haha!

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:41

xKatleentjex schreef:
Oprichtser PP meld zich Haha!

Dit topic is begonnen door Sanex bij Meest grappige pennyuitspraken van bokt, om alle domme en à la pokemon uitspraken te verzamelen, van jonge bokker tot ervaren bokker. Maar dit bleek zo leuk dat het een beetje uit de hand is gelopen en we voor de lol een patrouille hebben opgericht om zulke uitspraken op te sporen en meestal anoniem te quoten. Bijna iedereen onder de 15 die een foutje maakt wordt inderdaad vlug bij de uitspraken geplakt, ook van de PPleden(heb zelf ook al een hele reeks stempen achter mijn naam Haha! ) Maar ook bokkers ouder dan 20 die dingen zeggend dat afwijkt van een algemene boktdenken krijgen een stempel achter hun naam. Meestal zijn het zowiezo geen rasechte pennys en is de uitspraak waarop ze gestempd worden een ongelukkige uitspraak die ze 1 keer in de vijf jaar doen, dus het wil niet noodzakelijk zeggen dat als een quote van je voorkomt in het topic dat je ook een echte penny bent(maar het overdreven reageren en het verslaafd aan smileys helpt wel héél goed Haha! ) . Daarbij heb ik zelden mensen horen klagen over het feit dat ze gestemd werden, de meeste bokkers die er al lang rondhangen kunnen er zelf goed om lachen en de jonge pas nieuwe bokkers hebben mij ooit wel eens een boos PBtje gestuurd maar zijn later als ze het nog eens tegoei uitgelegd en bekeken hadden, terug op die mening en sommige wouden of zijn zelfs lid geworden. Haha!

*AMEN*

Ennuh.... *STEMP* *LOL*

Yellowfreaky

Berichten: 111
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 17:07

Nee dat bedoel ik ook niet. Maar het is toch raar als kindjes van 13 ofzo mensen van 14 of 15 een stemp gaan geven van penny?
Ik vind het net lijken alsof de mensen van de pp zich superieur voelen boven de rest.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:19

Haha, nee, dat is echt niet waar Knipoog
Je moet het niet te serieus opvatten, dat is het nl. absoluut niet, het is voor de lol en ietwat uit de hand gelopen, that's all, lees de post van Katleentje nog maar een keer door Knipoog

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:19

wahaha, wij geven onzelf ook regelmatig stempen Haha! Haha!
ik heb ook al vaak mensen van over de 20 stempen gegeven, de oudste waren volgens mij in de 40 Haha!
wat maakt het nu uit, het is niet aanvallend bedoelt, het is gewoon voor de lol en de meeste kunnen er goed mee lachen, net hetzelfde als het taalbloopertopic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:38

Leukste is dat de toipicstartster nog niet eens in de huiskamer mag komen, hahaha. Ze weet dus niks over de rasechte PP'ers.

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:01

Ten eerste: wat weet jij er vanaf?
Ik zou zeggen, zorg eerst eens dat je in de huiskamer kan komen en onze topics kan doorlezen, dan kom je er echt achter dat het nie zo serieus bedoelt is.
En geef zelf toe... als je sommige dingen leest......

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:04

xKatleentjex schreef:
wahaha, wij geven onzelf ook regelmatig stempen Haha! Haha!
ik heb ook al vaak mensen van over de 20 stempen gegeven, de oudste waren volgens mij in de 40 Haha!
wat maakt het nu uit, het is niet aanvallend bedoelt, het is gewoon voor de lol en de meeste kunnen er goed mee lachen, net hetzelfde als het taalbloopertopic


idd, ik vind het ook erg leuk om te lezen en ik denk dat als ik als penny aangezien zou worden, ik hard zou moeten lachen. ach zolang het toch netjes blijft wat ze zeggen, wat is er dan mis mee. en daarbij komt, sommige pennymeisjes zijn erg ergenisvol Scheve mond

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:07

Yellowfreaky: Sjonge... Je komt bokt binnen gewandeld en hebt gelijk commentaar? Haha! Ik weet niet waar jij je druk om maakt??

Zoals al eerder gezegd is het misschien een beetje uit de hand gelopen, maar je hoeft op bokt echt niet alles te lezen! Er staan wel meerdere vreemde berichten op bokt, en als je je daar aan stoort, dan reageer je toch niet?

Misschien moet je het eerste topic eerst een keertje doorlezen, dan kan je zien hoe het allemaal begonnen is...

Het is echt hartstikke gezellig, en we voelen ons zeker niet meer dan anderen op bokt... En penny zijn heeft absoluut niks met leeftijd te maken... Ik heb ook wel eens een *STEMP* gehad, kan er alleen maar om lachen! Je moet het allemaal niet zo serieus nemen...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:50

jeetje yellowfreaky, maak je niet dik, dun is de mode..

als je een grapje moet uitleggen is ie meestal niet leuk meer..
laat jij jej leven lijden door een mening van bokt?
kom op.. beetje symphatie.. een grapje moet kunnen Tong uitsteken

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:57

Yellowfreaky schreef:
Terwijl de topicstarter nog maar 15 is.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=259096


Je had het over mij? Je kan me ook gewoon een PB sturen met de vraag of ik me soms beter voel of dat ik me een pennymuts voel hoor! Mijn topic is helemaal NIET in het teken van de P.P, want ik weet bijna niet wat de P.P. is! En waarom commentaar op mijn topic? Ik vind het gewoon asociaal als een stelletje meiden als debielen door een woonwijk heen gaan. Over een druk winkelplein. Dan noem ik het KOTERS ja, en penny mutsen. Waarom? Omdat je wel heel erg kinderachtig doet als je in galop door een woonwijk gaat, gieren en brullen. Ja dan noem ik het koters.

Sjonge moet ik elk woordje wat ik typ op een weegschaal leggen? Stoot ik anders mensen voor het hoofd? Ik wil niemand met mijn topic kwaad doen hoor Scheve mond

En trouwens, JA IK BEN EEN PENNYKIND geweest. In de tijd dat ik dat was ging ik pony's borstelen en gezellig de penny lezen op stal. Niet door een woonwijk crossen. Ik deed andere helemaal geen kwaad met pony's uitmesten, en ik crosste ook niet op pony's. Ik stelde/stel altijd de veiligheid van de pony en mezelf voorop.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:14

Relax vossebier Knipoog

Je hebt helemaal gelijk in dat topic

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:15

Djiez, doe even niet zo moeilijk allemaal.
Ten 1e: Wij voelen ons zeker niet beter dan de rest
Ten 2e: Iedereen is pennymeisje geweest
Ten 3e: We QUOTEN alleen dingen ,er staan GEEN namen bij
Ten 4e: Is het gewoon grappig bedoelt
Ten 5e: Zijn vrijwel alle PP'ers zelf ook halve penny's Schijnheilig
Ten 6e: Je moet je gewoon niet persoonlijk aangevallen voelen, en als je je quote niet wilt zien moet je gewoon niet in ons topic kijken Lachen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:16

we hebben zelf een mod die meedoet Haha! Haha! Haha!

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:28

Volgens mij is dat penny gedoe een beetje uit de hand gelopen want zoals het begonnen is vind ik het ook niet erg. Maar ik vind dat er nu toch wel mensen een beetje arrogant bezig zijn Schijnheilig Maarja zo erg is het natuurlijk ook weer niet ; het is maar een grapje Clown . Ik hoop alleen dat er geen mensen die voor pennymeisje zijn uitgemaakt zijn het zwaar opvatten en het echt erg vinden. Mijn mening is dus verdeelt..... Scheve mond
P.P gedoe is niet erg zolang het een grapje blijft Cool
Hihi....dat eerste voorbeeld topic dat topicstarter gaf......typisch.. *LOL* Knipoog
x lisa

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:41

euhm, het is niet arrogant bedoelt hoor. Sorry als sommigen arrogant over komen maar dat ligt dan niet aan de PP maar aan die persoon zelf

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:45

I_love_noor: Wie vindt je dan arrogant?
Dan zal ik toch eens goed moeten kijken Schijnheilig