Laarzen gekocht.... *schaam*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Laarzen gekocht.... *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-02 23:35

en niet, zoals ik van plan was, rubberen, want die zaten echt voor geen méter (zelfs die Aigle niet, veel te slap bij mn enkel week ie etc)

Dus heb ik
Petrie Windsor laarzen gekocht Bloos Een rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook meteen hele goeie (hopen we maar Haha!)

Laarzenknecht erbij, laarzenwas, en een speciaal spulletje van de schoenmaker waar ze super door zouden gaan glanzen... ben benieuwd. Nu maar uitlopen die hap! Wat zitten die dingen stug zeg! Zolang je erop stilstaat valt het wel mee maar als je gaat lopen ben je net zo'n robot! Ik had wel de mazzel dat ik een standaard maat paste, alleen had ie iets hoger gemogen (maar die maat was er niet in combi met breedte en schoenmaat dus ach..)


Oeioei here I come als echte dressuurkak Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 23:37

Hopelijk zakken je laarzen dan niet teveel, want het zou jammer zijn als ze te laag worden. Misschien een tip (kost wel geld Knipoog ): koop een paar laarzenspanners, daar blijven je laarzen mooi van in model als je ze wegzet, en scheelt ook iets met het zakken van de laarzen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:04

Totdat je laarzenspanners hebt kun je ze laten uitademen door ze op hun zijkant op de grond te leggen.
Kunstof laarzenspanners zijn er al vanaf 13 euro...
houten zijn meestal minstens 2 maal duurder Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:48

orri schreef:
Totdat je laarzenspanners hebt kun je ze laten uitademen door ze op hun zijkant op de grond te leggen.


Of je zet er lege Spa flessen in (op zijn kop er in) of je hangt ze op aan een haak die je door een aantreklus (ik weet niet hoe die dingen heten maar ik bedoel waar je normaal je laarzentrekkers in doet) haalt. Dan blijven ze ook mooi.

Ik hoop echt voor je dat ze niet teveel gaan zakken. Dat zou zonde zijn van zulke dure laarzen.

Veel plezier er mee!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 10:22

Nou ik weet het ook hoor, heb ze ook deze week gekocht alleen ik moet 6 weken wachten want mijn klapkuiten paste weer eens niet in een standaard maat Haha!
Maar kan ik nog eventjes lekker sparen, zucht.
Waarom moet tegenwoordig toch alles zo duur zijn Verward

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 11:12

Ik stop er altijd oude T-shirts in, stond in de laarzenspecial van Bit.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 13:33

ai sterkte ik hoop dat jou petries wel mooi blijven die van mij vielen al heen snel van ellende uit elkaar heb nu cavallo's al weer 2 maand maar ze doen nog steeds zeer dus ik weet wat je mee maakt bij het inlopen haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:06

ik heb ook petries, 2e hands, dus ik hoefde ze niet zo erg in te lopen. de oude eigenaresse heeft er een nieuwe hak oner gezet en ik heb ze nu 3 maand rij er elke dag mee bagger door de modder mest de stal uit en ze zien er nog helemaal perfect uit. wel goed poetsen anders droogt het leer uit door modder er water....

groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:18

ik doe er ook flessen op z'n kop in, wel eerst even laten opdrogen van binnen (op z'n kant leggen), anders gaan ze schimmelen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:42

Hee Lau, wat stoer zeg! Veel plezier ermee, voor je het weet wil je niet meer anders... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: monsera en 121 bezoekers