Wedstrijd in Meppel in de blubber!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Wedstrijd in Meppel in de blubber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 14:19

Hallo allemaal!

Vanmorgen moest ik in Meppel rijden. Het had erg veel geregend vannacht, dus ik had me op het ergste voorbereid. Het viel mij echter nog wel heel erg mee, als je nagaat dat er zaterdags de hele dag gesprongen was, zag het terrein er nog best goed uit!

Toen ik aan het inrijden was kwamen mijn zusje en haar vriend kijken, dus konden hun mooi foto's maken! Na de nodige instructies snapte ze eindelijk hoe mijn digi werkte en toen moest ik ook rijden.

1e proef ging niet zo goed, hij vond de bosrand erg eng Verward had daar 155 Boos! punten, jammer maar helaas. Ik vond dit nog aan de hoge kant. 2e proef ging ook niet erg lekker en had ik 152 punten (met als enige commentaar dat ik rechtop moest zitten Boos!) Punten vielen me dus best mee, aangezien ik absoluut niet tevreden was!

Nou dan hier de foto's!! made bij mijn zusje en vriend! OK dan!

Afbeelding
Nou hier moest ik dus nog ff de nodige instructies geven! Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ja, ik weet dat ik naar voren zit! Verder nog opbouwende kritiek?? Behalve dan dat ik zijn benen moet wassen? Knipoog

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:21

nou als ik het zo zie vind ik het wel perfect...ik rij dan geen wedstrijden maa ik vond het goedJ!ullie zijn een goed stel samen en je paardje is ook mooi Haha!;)

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:40

welke klasse reed je? ik vind het er goed uitzien hoor!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:50

Handen rechtop en niet neerleggen alsof je piano speelt. Misschien vertekend de foto iets maar dit lijk zo.

Jullie zijn wel een leuke combinatie en je paard loopt netjes...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:58

dat je z'n bles moet wassen Knipoog

Leuk, vrolijk paard!!! Welke klasse was dit?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 15:55

Bles wassen??? Dat doe ik niet hoor haha! Ik mag niet eens met de spons bij zijn hoofd komen! Ik rij L2 dressuur, heb bijna de punten voor de M1. Als die jury me nou ff een wptje had gegegen mocht ik M1 starten, maar dat doe ik nog niet hoor. gaat nog lang niet constant genoeg!

Ik heb me handen idd niet superrecht, maar ook niet plat. Ik krijg er iig nooit commentaar op! Maar ze kunnen idd wel rechterop...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:24

Ik heb voornamelijk commentaar op die ruiter op de achtergrond op de eerste foto. Dat ziet er niet lekker uit.

En bij jou zou ik zeggen teugels wat korter en je handen wat meer voor je uit. Het paard lijkt wat op de voorhand te lopen.
Verder vind ik het wel een leuke combinatie.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:31

ehm 1 ding, LACHEN!!! dat moet ik altijd als ik proeven rij, want nu lijkt het net of je boos bent, en ik schrijf vaak bij juryleden, en het is echt een feit, niet lachende ruiters krijgen lagere punten!! vanwege het algemene plaatje zeg maar, en om de sympathie van de jury te krijgen, die kijken liever naar een ruiter die lol heeft, dan naar iemand met een slecht humeur. Gewoon even die mondhoekjes omhoog, geeft een veel betere uitstraling (wat die lui geweldig vinden) en misschien krijg je over de hele proef maar 1 puntje meer, maar met bv 155 punten kan dat nou net het verschil maken

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 16:49

Ja had nl ook nog een 7 op verzorging terwijl ik daar meestal gewoon een 8 voor heb. Ja en dat lachen, ik vind dat heel moeilijk. Ik kijk gewoon geconcentreerd en denk dan niet om te gaan lachen. Ik heb nu wel geleerd dat als er iets fout gaat dat ik dan niet nog bozer kijk, maar ik lach dan wel altijd ff naar de jury. Ik heb van jury's idd erg vaak de vraag gekregen of ik het wel leuk vind hihi!

En Kitty, zoals ie nu de proeven liep kon ik de teugels niet korter nemen. hij liep idd nogal op de voorhand en was niet fijn in de aanleuning. Alsik dan de teugels korter pak, dan komt ie een beetje daartegen in verzet door zijn kaak nog vaster te houden. Maar hier wordt aan gewerkt!! Haha!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:55

Wat jammer, geen winstpunt rijden is zuur, maar met 155 punten al helemaal. Dat vind ik echt een rot-punten-aantal. Maarja, er is niets aan te doen Haha!. Ik vind het er netjes uitzien .

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:59

Ziet dr goed uit Lachen
Alles is al genoemd Knipoog

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:05

Leuke foto's zeg! Mooi beestje! Ziet er goed uit.. ik vind dat naar voren zitten wel mee vallen!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 20:55

Ja t is ook t ergs in het lichtrijden. Er zijn ook foto's gemaakt door een jongen die dat voor de hobbie doet, hele mooie foto's maar op 1 zit ik dus heel erg naar voren, das net in de middendraf. Ik kan deze foto's alleen niet oploaden!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:41

Goh heb je het nog droog gehouden?!
Ik werd vannacht weer wakker van die heftige buien Boos!

Ik dacht eigenlijk dat het wellicht niet door zou gaan vanwege de bodem,maar die ziet er iid nog goed uit

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 06:35

Ik dacht ook dat het nog wel eens afgelast kon worden, vooral toen we heen reden en we geen enkele trailer zagen onderweg. maar het ging door! Het terrein viel me 100% mee, je kon alleen zien waar de hindernissen hadden gestaan, meer niet eigenlijk.