Discussie 'management' World jeugdcup

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Koby
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 10:25

Het is alleen erg jammer van het nederlandse team dat de ruiters die zouden kunnen presteren op de worldcup uit het team gestapt zijn
Met name Roel reden gezeur manager
Ivo reden gezeur manager
Doris reden gezeur manager
Simone reden gezeur manager
Roelie reden gezeurmanager
Nu is Wietske de enige die wat presteert en misschien Yoni nog die heeft als enige in dit team iets in haar mars.


Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:33

Als ze in Nederland met een goed jeugdteam voor de dag willen komen
Zullen ze eerst een management op moeten zetten
En de regels die er worden afgsproken bij de start van een nieuw team nageleefd worden zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is.
Het is jammer dat het zo gelopen is Nederland ging van start met een goed team dat zich zeker op een positieve manier in de kijker had kunnen rijden.
Maar wie weet dat er nu geleerd is en er over twee jaar een team staat dat ook werkelijk op een world cup hoort.

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:22

Willen de nieuwe managers van het Ned.Jeugdteam dan nu opstaan.
Vinden jullie het niet een beetje sneu voor dit team , nu zij nog net eens terug zijn in Nederland,dan het opstoken en gezeur alweer begint.
Wat ik heb begrepen is dat de ruiters zich niet wilden en konden houden aan de allround regels , en dat moet nu eenmaal , Ivo deed alleen Reining , Doris haar moeder was ziek , Roeli werd niet geselecteerd door een eerste klas jury , Simone had een Paint en kwam niet aan punten , Roel deed alleen Reining.
Het is altijd makkelijk om tegen een leiding aan te trappen , kijk maar naar Advokaat.
Maar als het team zelf niet meewerkt............................of eigenlijk de ouders ,want de kinderen willen wel.
Ik wacht met spanning af hoe er over twee jaar geschreven zal worden over dit onderwerp op deze gezellige site.
Ik wens het volgende team , dat naar ik begrepen heb al ingeschreven is HEEL VEEL sukses !

Edvanschaik
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: eersel (N.Br)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:53

hoi allemaal,

Als jullie dit team een plezier willen doen, stop dan met het maken van verwijten.

Ook dit team doet hun uiterste best.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:57

carmella schreef:
Willen de nieuwe managers van het Ned.Jeugdteam dan nu opstaan.
Vinden jullie het niet een beetje sneu voor dit team , nu zij nog net eens terug zijn in Nederland,dan het opstoken en gezeur alweer begint.

Wat ik heb begrepen is dat de ruiters zich niet wilden en konden houden aan de allround regels

Dan heb je dat verkeerd begrepen zal je de mail wel willen laten zien hoe er met deze ruiters is omgegaan.
De ruiters hebben zich dus wel degelijk aan de regels gehouden.
Maar als zij door 1 lid uit het management team onredelijk behandeld worden ja dan krijg je dat. ze er uit stappen

Ivo deed alleen Reining

Ook dit klopt niet Ivo is ook allround bezig geweest met het team en voor de sponsering heeft hij veel gedaan

Doris haar moeder was ziek , Dat klopt maar daar komt bij dat zij er uit gestapt is om dezelfde reden als IvoRoeli werd niet geselecteerd door een eerste klas jury ,

Nee Roelie had bij de NK al besloten eruit te stappen nadat daar door dat zelfde lid van het management Ivo en Doris zwart werden gemaakt

Simone had een Paint en kwam niet aan punten
Dat Simone een paint had is niet de reden Simone was de eerste die er uit stapte na gezeur
Roel deed alleen Reining. Deed dus ook all round en niet alleen reiningHet is altijd makkelijk om tegen een leiding aan te trappen , kijk maar naar Advokaat.

Heeft niks te maken met tegen de leiding aan schoppen want Henk heeft goed werk verricht
Maar als het team zelf niet meewerkt............................of eigenlijk de ouders ,want de kinderen willen wel.
Dit zal ik maar niet serieus nemen als er team is dat ook echt een team is was het dit jeugd team en dat zelfde telt voor de ouders een bepaald aantal ouders heeft er echt de schouders onder gezet op een positieve manier



Ik wacht met spanning af hoe er over twee jaar geschreven zal worden over dit onderwerp op deze gezellige site.
Ik wens het volgende team , dat naar ik begrepen heb al ingeschreven is HEEL VEEL sukses !



Als jij de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt kun je beter zo niet reageren

Stuur je verder wel een berichtje via pb
Laatst bijgewerkt door Freckles op 04-07-04 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:00

Als er behoefte is om het managersteam aan te vallen c.q. te bekritiseren oid open er dan een nieuw onderwerp over, maar ga hier niet het onderwerp over het presenteren van ONS jeugdteam vergallen !!

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:34

en sorry Freckles , liever geen kontakt


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:59

goed jongen en meiden daar beneden OK dan!
zet 'm op

verder vind ik het wel grappig dat ik nu eindelijk weet waarom roel gestopt is met het jeugd team Haha!
toch grappig dat mensen die ik niet ken zoveel meer over onze beslissingen weten dan wij zelf Cool Frusty

hij kon niet omdat hij vandaag in Middenmeer moest starten.
sssstttttt................niet verder vertellen hoor.

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:37

Sugarmiss schreef:
Als er behoefte is om het managersteam aan te vallen c.q. te bekritiseren oid open er dan een nieuw onderwerp over, maar ga hier niet het onderwerp over het presenteren van ONS jeugdteam vergallen !!



Helemaal mee eens Scheve mond

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 04:47

nog even op de valreep,het Nederlandse jeugdteam heeft en zal een steentje bijdragen,aan het op de kaart zetten van ons landje,in het westernrijden.
Vele jaren zijn westernruiters daar mee bezig geweest,zanik nu eens niet over wie wel en wie niet,wees blij dat er een team is!
de mensen die commentaar hebben die moeten hun energie steken in het bellen mailen smsen naar televisieredacteuren e.d.
simpel om de westernsport meer op het podium van Hilversum te zetten.
als daar wat meer vandaan komt zullen sponsers ook geintresseerd raken en kunnen we meer opleidingen en wedstrijden organiseren.

ed en henk ouders ruiters proficiat!

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 08:00

Westerworld bedankt , als er meer mensen zoals jij waren was het veel leuker in Western Nederland , ik denk niet dat de anderen zich realiseren hoeveel werk , tijd en energie er in zo'n organisatie gaat zitten. de organisatoren verliezen gewoon veel positieve energie aan al die negatieve personen die als een soort hyena's om de prooi heen lopen.
De Nederlandse Jeugd heeft in de afgelopen jaren Nederland zeer positief op de kaart gezet en niet alleen in de World Cups , ook in Belgie en zeker in Duitsland. Laten we trots zijn op de kinderen en zeker op de ouders die het toch allemaal moeten bekostigen en veel vrije tijd hierin stoppen.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:29

Nou trots zijn op de jeugd kan inderdaad want er zijn meer jeugd ruiters dan deze vijf.
En als je hier en daar eens ga kijken op wedstrijden zijn er toch verschillende jeugd ruiters die het heel leuk doen.
En inderdaad de ouders want als die er niet 100%of200% in mee gaan lukt het de jeugd ook niet

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:50

AMEN haha

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:27

en we blijven maar hakken.......wat willen de tegenstanders nu graag horen?

dalton
Berichten: 24
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:49

slaap verder

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 06:11

nou nou,discusies die volgens mij in een nieuw topic zouden horen,
vind het niet beleefd ten opzichte van de jeugdruiters dat dit hier gebeurd!!jammer

jammer dat ik het te laat gelezen heb,zit namelijk voortaan meer op the ranch.(gezellig)
Maar vind het toppie wat ze hebben gedaan.
Hoop dat ze er ook veel van geleerd hebben,en plezier hebben gehad.
Hopelijk komt onze dochter die pas met western begonnen is ook ooit zo ver??
young riders OK dan! *LOL*

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:55

Ik moet de negatieve schrijvers en schrijfsters helaas teleur stellen.
Het management van het Jeugdteam 2004 heeft een ware doorbraak bereikt in het Europese Jeugdgebeuren. Notabene gevraagt door de AQHA , hebben zij het dan zo slecht gedaan? Zodra ik meer inlichtingen door krijg zal ik Sugarmiss doormailen en kan zij daar de eerste mededelingen van doen.

Hummie
Berichten: 10
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:44

Ik zit hier echt echt balend achter de computer dit te lezen...

Er is altijd geruzie en dergelijke geweest in verband met de voorgaande jeugdteams, de ouders bemoeide zich overal mee (mijn dochter hoort 1e ruiter te zijn enz..) Het management is klote (Gesjoemel met van alles en nog wat), vriendjespolitiek, vijandigheid in het team, slechte trainer, enzovoorts voij.

Nou zal ik je iets leuks gaan vertellen;
Ouders bemoeide zich er idd mee: ze zorgde ervoor dat we er kwamen, dat ze samen in een hotel vlakbij ons kwamen te zitten, dat het financieel geregeld werd, dat wij een spectaculair stukje op konden voeren en nog veeeeel meer!
vriendjespolitiek: wie hadden Henk en Jeanette voor moeten trekken, wat schieten hun daar mee op? Is er een 'anonieme' sponsor geweest als zijn/ haar dochter/zoon in het team kwam? nee want wij zijn altijd op de hoogte gehouden van al het financiele.
Vijandigheid in het team: ja.. af en toe, dat krijg je als je zo ong. 24 uur per dag op elkaars lip zit voor 2 weken. Maar iedereen had het beste met elkaar voor en dit team heeft het ook daadwerkelijk gezellig gehad (dringt het door?)
trainer. daar hebben wij zelf voor gekozen, het was bijna unaniem: wij willen cedric! en het liep ook goed tussen henk en cedric en jeugdteam.
Het management is klote: het was ook klote, klote voor het management! hebben ze het na jaren gepresteerd om soepel met maar weinig probleempjes een team te krijgen waarbij er vrijwel niks uit de hand liep bij de direct betrokkenen. Wordt het allemaal verpest door buitenstaanders die er geen niets vanaf weten en er ook vrij weinig mee te maken hebben. Hierdoor lijkt het net zo´n zootje als de jaren ervoor ( OK, nu ben ik van een paar jaren hiervoor ook een buitenstaander)

Natuurlijk kan niets anders gezegd worden dan dat de jeugd die er uit gestapt is (ja gestapt) zeker goede ruiters waren geweest, en ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat de kleine misverstanden worden aangekeken alsof ze de grote van australie zelf hebben.

Henk én Jeanette : Goed gedaan OK dan! Net als het HELE team alle 9 maar ook de originele 14 hebben het goed gedaan in westernsport in zijn algemeenheid



en ik moet zeggen dit lucht erg op

En tot slot: Het is nu eenmaal gebeurd zoals het is gebeurd, ook al zou je het willen veranderen, dat kan niet. Dus laten we alleen de goede dingen opslaan in ons geheugen! *LOL*

She sells seashells on the seashore the shells she sells are seashells for sure, so is she sells seashells on the seashore its seashoreshells she sells for sure!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:34

Wat is dit nu weer voor negatief stukje van een anonieme schrijf(st)er????
Er laag bij de grond om zo de knuppel in het hoederhok te gooien zonder je bekend te maken en de achtergrond te geven.

Blamage voor de westernsport Frusty

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 16:04

niet alleen dat maar er was al eerder een oud tpic naar boven gehaald om een stukje van dezelfde strekking te schrijven.
dit heeft totaal geen zin meer,stel voor om net als het andere topic, het slot er op te gooien????

rinus

Hummie
Berichten: 10
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:29

Van mij mag je bets weten wie ik ben: Wietske Welten.

En wat ik heb geschreven is niet verkeerd bedoeld, wel gemeend

Ik vind het niet leuk dat het zo is gegaan, ik vond ons allemaal goede sportieve ruiters en zo wordt erop gereageerd...

En daar ben ik niet echt blij mee nee.

Ow ja.. het was ook niet negatief, het was juist in positieve bedoeld, positief bedoeld voor het jeugteam en alles wat er is gebeurd vanaf 2 jaar geleden tot en met australie

Maar ok iedereen denkt er anders over blijkbaar.. dus laat het slotje maar komen dan

She sells seashells on the seashore the shells she sells are seashells for sure, so is she sells seashells on the seashore its seashoreshells she sells for sure!

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:33

Ik zie momenteel nog geen reden voor een slotje. Waarom zou er niet gediskussieerd mogen worden over de tot standkoming en het reilen/zeilen van de organisatie. ??

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:40

Hummie schreef:
Maar ok iedereen denkt er anders over blijkbaar.. dus laat het slotje maar komen dan

Hoi Wietske,
Dapper, dat je hier zo open gooit ,wie je bent(zouden meer mensen moeten doen!)
Helaas zijn er altijd mensen,die het nodig vinden vanalles en nog wat in een negatief daglicht te stellen,maar gelukkig niet iedereen!!
Zie het aantal wat dit topic bekeken heeft ,tegenover het aantal mensen die (negatief) reageerd.Dan kan je gelukkig stellen,dat de meesten het niet nodig vind om enthousiaste mensen zou openbaar aftemaken!!
jeugdteam,organisators,vrijwilligers en sponsors,Bedankt voor de mogelijkheden(jeugd is de toekomst!!).
Jeugdteam,prima gepresteerd!! OK dan!

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:25

Wietske gefeliciteerd.
Je schrijft zoals je rijdt!!!! goed
hopelijk wordt het de "tegenstanders"van het jeugdmanagement nu eens duidelijk dat ZIJ diegene zijn en waren met problemen en niet het jeugdteam.
Ik vind het reuze knap wat jullie hebben neergezet. en wat vooral niet vergeten mag worden is dat jullie samen met het management de hele reis ZELF verdiend hebben, zoveel sponsors gevonden , goh wat een slecht management !!!!!!!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:28

laten we even voor de duidelijk stellen,dat ik naar aanleiding van de eerdere topics hierover mijn zegje al lang gedaan hebt,dat ik nu reageer met,doe maar een slotje,ligt in het feit dat er niet gediscuseerd wordt,maar alleen tegen elkaar geschopt wordt,de opmerkingen van hummie waren eerst,anoniem en een maand na de laatste opmerkingen,en van een sarcasme waar eigenlijk het bloed vanaf druipt.
natuurlijk ben ik het met je eens wietske,dat het team zoals het naar australie is geweest een prestatie heeft neergezet,die er wezen mag.
en het heeft nederland verzekerd van een mogelijke toekoemst in de sport,maar ik ga er nog steeds van uit dat wij,de mensen die er buiten staan,niets weten van de gang van zaken binnen de organisatie,en ben daarom van mening dat erover discuseren niet mogelijk is doodsimpel om het feit dat wij niet alle ins en outs kennen,waarom zou ik me dan ook kunnen bemoeien b.v. waarom roel niet meeging?????heeft Jos mij dat uitgelegd???? neeeeeeee!!!!! en dat geldt ook voor alle andere redenen en oorzaken,alleen van horen zeggen,en daar kan ik geen mening over vormen laat staan uiten.elk voor nederland uitkomend team is een aanwinst voor onze sport reclame reclame,en het gezeik en ongefundeerde uitspraken van buitenstaanders is funest voor onze sport.

rinus


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers