geoefend met westernzadel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

geoefend met westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 11:49

Haha! vanmorgen heb ik lekker met nielsson gereden met het nieuwe westernzadel. ik had al een nieuwe singel van de week gekocht want die andere was niet goed.maar dan moet je ff mijn andere verhaal lezen van"westernzadel".nou vandaag weer een ppging gedaan en het ging hartstikke goed man. ja erop en eraf is nog wel wennen en steeds die dikke buien en onweer was niet echt fijn maar ja ik dacht ff doorzetten!!nou ik zat erop en mijn mannetje maurice heeft foto's gemaakt.wel een stuk op vijftien.hij zei ook al,lijkt wel of je op een echt westernpaard zit.hahaaa.nou ikke stoer ff draven en joggen jaja,en ook een galopje zelfs.nou niels en ik wennen al aardig aan de nieuwe stoel!het is ff klimmen om erop te komen maar dan heb je ook wat.toen maurice klaar was met de foto's hebben niels en ik nog ff door gereden en hij werd toen ook al meer ontspannen en werd mooi nagevelijk.mooi meegenomen toch?nou de foto's komen ernaan en ik ben erg trots op ons hoor.met onweer nog zo braaf.ik ben blij en ik hoop nielsson ook.maar iedere keer wilde die wel steeds naar de nieuwe buurpaard toe of hij het zadel wilde laten zien.hihi grappig he?nou ja ik wou het gewoon ff kwijt! Pling

Bart..we zullen je missen r.i.p



nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 14:57

Scheve mond ik wacht op reacties Verward

Bart..we zullen je missen r.i.p

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:24

ehm foto's?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 15:33

ja zijn in de maak hoor die komen heeeeeeel snel.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:13

Wij hebben een Austrailien stock zadel ik heb geen idee hoe je dat schrijft.
Ik ben benieuwd naar de foto's. Haha!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 18:37

ja en bevalt het zadel?ik moet erg wennen.en jij isleen?ik ben ook benieuwd naar de foto"s.ik zal me wel schamen over hoe ik erop zit maar ja.ik zet ze er wel op zodra ze klaar zij.mooie tinker trouwens de jouwe{isleen}

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Donnatella, Esperanza, JPitty, Mark0919, Vagabondo en 36 bezoekers