Haflinger fokmerries hier op bokt???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Haflinger fokmerries hier op bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 10:34

Hallo allemaal,
ik ben heel erg benieuwd of er hier ook Haflinger ruiters zijn die op een haflinger fokmerrie rijden.
Ikzelf rij dus op een fokmerrie van iemand en ben beniewd hoeveel met mij. En of jullie ook wedstrijden met ze rijden.
Ikzelf rij sinds 14 februarie op de haflinger dagen mee in de wedstrijden. Heb er nu 1 wedstrijd gehad en daar was ik 10e met 150 punten.
Ik september gaan we naar ermelo samen met geartsje7 en steffen.
En daar hebben we heel erg zin in. Nou ik ben benieuwd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is het veulentje van dit jaar hij is nog te koop dus heb je belangstelling PB me dan even.

Ben blij met een paard zoals jij.
Check onze site


Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:16

En wederom meld ik me. Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:34


Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:13

Ik Haha!
ik rijd bij een haflingerfokkerij..
& ik heb 1 keer een wedstrijd mee gedaan van de HTC..lang geleden
En over 2 weken weer zoiets..maar niet vanuit de HTC.

maessie

Berichten: 5722
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:19

Hey leuk beestje, wat voor afstamming heeft ze?? Kom je ook naar de keuring zaterdag in Gorredijk?? Wij hebben drie fokmerries, een Naro merrie een Maestro van de Bosrand en een Midas. Ze worden alle drie bereden maar niet op wedstrijden. De Maestro gaat misschien volgend jaar wel mee, ff kijken hoe het gaat met het veulen enzo, want we hebben dr nog maar net. die gaat trwns ook mee naar de keuring.

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl


Miran

Berichten: 4431
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:30

Mijn merrie is altijd fokmerrie geweest en sinds ik haar heb (2,5 jaar) pas onder het zadel. Ik ben van plan haar volgend jaar te laten dekken, maar dat is afhankelijk van mijn financien dan. Bovendien moet ik nog goed bedenken wat ik met het veulen wil. Ik weet wel zeker dat er een goede hengst op gaat, Sheril is een topmerrie, en ik wil er ook een topveulen uit.

Ik rijd overigens geen wedstrijden. Sheril zal het wel kunnen, maar het trekt me niet echt. Bovendien heeft ze ook niet het meest makkelijke karakter en is ze erg nerveus op vreemd terrein. Mijn stalgenoot rijdt haar wel Bestgaand onder het zadel op de keuring, en ik denk dat ze daar heel hoog kunnen eindigen.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:16

Riska is ook in het Keurstamboek opgenomen en heeft behoorlijk wat nakomelingen gehad, onder wie een ex-dekhengst (Starlett van Ernstheem)
Ik rijd er geen wedstrijden mee trouwens Knipoog

'In het land der blinden is eenoog koning'

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 07:40

Dank jullie voor de reacties. Wij komen wel in Gorredijk maar niet met deze 2 toppers Knipoog We komen met een 3-jarige dochter van Vrony en haar half broer beter bekent als Steffen van Geartsje17 hier op bokt. Jammer dat er weinig fokmerries in de sport lopen. Maar ja ik hoop jullie toch es tegen te komen op een haflinger dag Haha!

Ooow ja en de stamboom van vrony is;

V; wachtmeester van de wortel

M; Monique ut et Bokkegat.

Ben blij met een paard zoals jij.
Check onze site

Leo

Berichten: 50038
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:48

Ik heb een fokmerrie gereden; de moeder van Leontien..
Die was 10 toen ik haar ging berijden, ze was op haar 3e voor het laatst onder het zadel geweest. In de tussentijd heeft ze ieder jaar een veulen gehad.

Frida is echt een prachtmerrie om te zien; een van de mooiste haflingermerries die ik voorbij heb zien komen (en dat zegt nog best wel wat..) Een dochter van Starwin, 1,43 m hoog..

Helaas klikte het niet tussen ons en ben ik met haar gestopt. Erg jammer hoor, dat zeker..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers