vorig jaar nog groen, sinds zaterdag M1+wp!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

vorig jaar nog groen, sinds zaterdag M1+wp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:49

Zaterdag had ik mijn derde wedstrijd in de M1 met Oki, na de vorige keren 153 en 155 punten gehaald te hebben. Deze keer kon ik 2x starten en daar maakte ik dan ook gebruik van.
Tijdens het losrijden liep ze (wss mijn fout, te gespannen)niet zo lekker, poging tot kantelen van haar hoofd en niet echt aan mijn benen. Toen ik de eerste proef inging, was ze al bang van de vlaggen en toen ik daarna bij A wilde binnenkomen viel net de plant van de A af. Daarna waren de meeste letters dus best wel eng. Toen ik bijna klaar was met mijn proef begon het een beetje te lopen, dus kreeg hoop voor de tweede proef.

Na mijn eerste proef moest ik meteen door naar mijn tweede proef. Bij de tweede proef mocht ik in een afgesloten zandbak wat ik best wel fijn vond. Dus de ring in, melden bij de jury en snel Oki aan mijn been gezet en laten merken dat het nu toch nergens eng was. Oki snapte de hint en begon opeens echt heel lekker te lopen. Stap- en drafonderdelen gingen goed (zelfs de wendingen om de achterhand gingen redelijk: 2x 6), alleen de galop nog waarin alles best snel op elkaar volgde. G aanspringen in galop, volte 10 meter, contragalop en middengalop, het lukte allemaal!! Kwam echt helemaal blij de ring uit, had met lekker veel pit gereden en was allemaal gelukt. Had hoop op een wp-je, maar was sowieso tevreden.

Oki afgezadeld en op de trailer gezet en gewacht op de uitslag. In mijn 1ste proef was ik 6de (een na laatste) met 148 punten. Meer had ik ook echt niet verdient.
Bij de tweede proef begonnen ze onderaan, ik werd nog steeds niet opgenoemd. Toen nummer 4, 155 punten: ik niet! De winstpunten kwamen, dus ik had een wp! Nummer 3 158 punten, ik ook niet. Nummer 2 161 punten was ik, nummer 1 had 162 punten dus scheelde maar 1 puntje. Dus ik had nog de tweede prijs, en natuurlijk mijn wp! ben echt hartstikke trots op, en blij met Oki, vorig jaar was ze nog groen en nu heeft ze haar 1ste wp in de M1 binnen!!!!!!!!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:55

so he, dat is snel gegaan bij jullie! proficiat met je wp en prijs.
is altijd jammer als ze een beetje bang zijn in de ring en daardoor gespannen worden hè, heb ik ook wel eens gehad.
maar succes verder nog

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:19

Goed gedaan man! Haha! Veel plezier en succes nog verder!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:21

Gefeliciteerd! Super zeg! Dat is zeker snel gegaan! OK dan!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:49

Goed zeg! Party!! Harstikke snel gegaan in een jaar!
Ga zo door zou ik zeggen Tong uitsteken

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 08:30

Jamy schreef:
Ga zo door zou ik zeggen Tong uitsteken


Was ik ook van plan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 08:35

Gefeliciteerd, super gedaan OK dan!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:38

gefeliciteerd hoor! Veel succes nog verder!

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:44

super! goed gedaan!

heb je ook alle klasse's vol gereden? omdat je zo snel gaat?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:56

OK dan! zeg!!! Ik ga woensdag voor het eerst M, volgens mij is het een hoop scheur werk Haha! met al die wendingen in galop Lachen

Op naar de M2!!! Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:23

Zo, dat scheelt wel als je gelijk een klasse hoger mag beginnen!
Super hoor!!!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 08:18

joyce B schreef:
Zo, dat scheelt wel als je gelijk een klasse hoger mag beginnen!
Super hoor!!!


Scheelt zeker, vooral omdat je vorig jaar nog niet versneld kon promoveren. Als dat toen al wel geweest was had ik eerste gewoon een paar keer B gestart. Dat kon niet dus ben toen maar L1 gestart, waar Oki op het begin eigelijk nog niet klaar voor was maar toch wp-jes reed.

ArianneF: ik heb de klasses niet uitgereden, tot de 10 of 11 wp. Het is hier bijna nooit zo dat je 2x kan starten op een dag en om elke week op wedstrijd te gaan zie ik ook niet zitten. Heb wel mijn meeste punten overtuigend gehaald, dus niet steeds 156 maar eigenlijk steeds boven de 160 en ook hoger dan 169.