Adresgegevens wedstrijdsecretariaten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Adresgegevens wedstrijdsecretariaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 11:06

Wie kan me helpen aan de adresgegevens van de wedstrijdsecretariaten (voornamelijk in Noord-Holland)?
Op de site van het KNF en de NBVR staat wel de wedstrijdkalender met de organiserende verenigingen, maar er staan verder helemaal geen gegevens bij.
Wie weet waar ik deze lijst van gegevens kan vinden?

Dees

Berichten: 18914
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:32

Bij de KNF kan je diverse adreslijsten kopen. Probeer het eens bij je provinciale bond.....

Maar als je wedstrijden wilt rijden (ipv organiseren), dan moet je je opgeven bij het wedstrijdsecretariaat van je eigen vereniging...

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 13:04

Ik schrijf me gewoon zelf in voor wedstrijden hoor, dat hoeft niet via het wedstrijdsecretariaat.
Apart trouwens dat je adreslijsten moet kopen, vorig jaar heb ik wel een adreslijst van het internet kunnen halen, maar ik weet dus totaal niet meer waar ik dit vandaan had.
Misschien iemand anders nog een idee?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:12

van de NBVR kan via www.NBVR.nl en dan verenigingen. kun je per regio een uitdraai maken van alle verenigingen KNF weet ik niet

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:13

Gewoon bellen met de KNHS. Je kunt bij de administratie gewoon adressen van verenigingen opvragen.. Of het telefoonnummer wat op de wedstrijdkalender staat bellen, natuurlijk Haha!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 09:48

Bedankt Nimber, de verenigingen van de NBVR heb ik gevonden. Nou nog die van de KNF.
Pava, het telefoonnummer bij de wedstrijdkalender ontbreekt dus. Ik had het niet over die in Paard & Sport, die gaat nog niet zo ver (is ook niet altijd even compleet), maar op de site bij de provinciale bonden.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 10:54

Sorry Appie, je hebt gelijk Bloos Ik rijd ook in NH, misschien weet ik welke vereniging bedoeld wordt bij welke wedstrijd Haha! Stuur maar een PBtje als je nog vragen hebt.