wat te doen voor keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

wat te doen voor keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 17:15

Hoi,

Ik ga in augustus voor het eerst met mn 2 jarige haffie naar de keuring in het dorp. Wat moet ik er allemaal voor doen met m Tong uitsteken

Groetjes Barbara

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 17:20

Goed wassen?
Haha, geen idee, misschien dat het stamboek vaste richtlijnen heeft die je kan opvragen?
Veel plezier in elk geval!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:07

Wassen, borstelen, manen en staart uitpluizen, gewoon mooi maken zeg maar Knipoog

Met Par ben ik een paar weken van te voren gaan oefenen met naast me stappen en draven, en halthouden en dan ook nog eens stil blijven staan *het moeilijkste gedeelte*
Meer dan dat hoef je neit te doen.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:05

Laat iemand die er echt verstand van heeft eens kijken hoe je haar het beste kan opstellen. bv hoofd iets hoger of lager, etc. Kan je veel exterieur punten schelen. Voor de rest sluit ik me bij Sily aan. Op een keuring iemand anders haar laten voorstellen is ook wel een aanrader.
Zorg dat ie er goed gevuld uitziet maar niet te dik. Oppassen met voeren dus. Ach, er zijn zoveel trucjes om een paard/pony zo gunstig mogelijk voor te stellen. Vraag anders Pipo eens, die heeft aardig wat ervaring met KWPN-ers.