De (beroemde) ex van jouw vriend....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

De (beroemde) ex van jouw vriend....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 19:19

Ik weet niet hóe het komt, maar op de één of andere manier kies ik altijd heren uit die een schare aan beroemde exen hebben. Hang je lekker samen op de bank, zit meneer met de afstandsbediening, kom je Explosief tegen. '" Oh hee, Ellemieke!" "Ellemieke?" "Ellemieke mijn ex, weet je wel" Oh. Dié Ellemieke Gaaaap
Nou is het enig om te weten dat je vriend een 'beroemde' ex heeft, maar ik hoef d'r NIET op tv te ZIEN tijdens het eten. Grmbl. Maargoed, die jongen had zijn vensterbank ook al vol staan met fotootjes van hem en allerlei vrouwen. ("hele goeie vriendinnen van me" Yeah right. Zal ik daar inmiddels ook tussenstaan? Extreme duivel )

Of de meneer waarbij je voor het eerst thuis komt en er hangen overal foto's van Vivian (presentatrice van Veronica). "Ja dat is mijn ex" Euhh, die is toch al getrouwd en heeft toch al een kindje, hoe lang is het uit? 8 jaar.... >;) (--->rénnen!!!)

Een andere ex van me had zijn trouwfoto's nog aan de muur hangen terwijl hij al lang in enorme scheidingsdrama's verwikkeld was. Lig je op de bank te knuffelen, zie je haar met dr perfect opgemaakte koppie in de witte trouwjurk over je schouder meekijken Lips are sealed

En die heer sloeg sowiezo alles, die had een relatie gehad met Laura Vlasblom, was eens met Angelina Jolie wezen stappen waar ie nu nog mee e-mailde Rolleyes (ik zei nog, als ze weer eens in Amsterdam is, bel mij dan even, ik bedoel, ik val niet op vrouwen maar er moet altijd een uitzondering zijn die de regel bevestigt he *LOL* )
Ach, als ik in dezelfde categorie val vind ik het prima Knipoog

Hebben jullie ook wel eens een vriendje gehad met een ex-complex??

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:27

Angelina Jolie!

Misschien moet jij gewoon hetzelfde doen.
Hang een foto van Brad Pitt aan de muur en vertel vrolijk aan iedere man die bij je thuis komt dat hij je ex is *LOL*

(en dat jullie nog goed bevriend zijn natuurlijk Schijnheilig )

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:46

Ja, hier! Drama!!

Sprak al een tijdje af met een jongen, echt een leuke kandidaat in de categorie: blijvertje! Aantal keren wezen shoppein in Amsterdam, stappen, blijven eten etc. Het moment was daar.. ik betrad zijn slaapkamer..Enne leuk detail: waren die dag gaan zwemmen, dus ik was knalrood verbrand, en hupte daar op mijn slippers, omdat ik geen andere schoenen verdragen kon door mijn verbrande pootjes.
Ik loop zijn kamer in en denk: Bloos! Overal foto's van een bloedmooi meisje, in 1001 verschillende outfits / jurken / badkleding. Er hingen zelfs artikelen tussen uit een of ander blad?

Uhm..wie is dat? Scheve mond

Ow niemand! Mijn ex!

Aha..leuk meisje.. Bloos!

Daar sta je dan... op je walgelijke slippers..met je knalrooie kop.. Zaten we film te kijken, en word je omringd door foto's van een of ander bloedmooi supermodel.. Uhm..GET OVER IT.

Na.. het bleef bij dat ene uitje naar zijn slaapkamer.. Ach gut

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:49

Als ik ergens binnenkom bij een jongen die nog foto's van z'n ex heeft ophangen ofzo, ga ik toch wel heel hard lopen... Haha!
Mag die ex nog zo een leuke meid zijn, de foto's moet ik niet elke keer zien... Geeft toch zo een beetje de indruk dat je toch niet aan haar kan tippen...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:50

Natalie schreef:
Geeft toch zo een beetje de indruk dat je toch niet aan haar kan tippen...


Dat kon ik ook niet..dat sowieso..

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:53

Nee, maar ik kan er mee leven dat ik niet aan een ex kan tippen (hoewel, ik wil toch sowieso op nr 1 staan Haha!), maar ik moet er ook niet elke keer aan herinnerd worden... Stel je voor: jullie gaan samenwonen (na een hele tijd daten natuurlijk) en dan staan die foto's er nog :s

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:14

nou iets soortgelijks meegemaakt: michael douglas belde me laatst op snikkend aan de telefoon wanneer catherine nu eindelijk eens de foto's van me uit de slaapkamer haalt, de video's zouden dan evt. nog mogen blijven, ter inspiratie. natuurlijk mevrouw zeta-jones gezegd dat het nu echt, echt over is en hoe hard ze ook smeekt, ik kom niet meer terug.

dus tja michael, het ligt ook een beetje aan jouw selectie methode dan hoor.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:17

SuperPepeijn schreef:
nou iets soortgelijks meegemaakt: michael douglas belde me laatst op snikkend aan de telefoon wanneer catherine nu eindelijk eens de foto's van me uit de slaapkamer haalt, de video's zouden dan evt. nog mogen blijven, ter inspiratie. natuurlijk mevrouw zeta-jones gezegd dat het nu echt, echt over is en hoe hard ze ook smeekt, ik kom niet meer terug.

dus tja michael, het ligt ook een beetje aan jouw selectie methode dan hoor.


Mijn ex vond het ook verre van leuk dat ik jouw foto's overal had hangen.. Ik zei al: ik haal ze toch écht niet van de muur.. wacht nog altijd op mijn kans.. Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:17

Oh SP Misselijk!!!!

Ik heb een keer gehad dat mijn vriendje een ex-bekend hockeymeisje had Haha! Zij was dus bekend op de club.
Maar hij had niet zulke goede ervaringen met haar.
Bovendien was die relatie met hem ook niet echt noemenswaardig... Schijnheilig

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:55

Ach het hoeft niet allemaal waar te zijn wat ze vertellen hoor. Het ligt eraan wat voor type vriend je hebt. De ene geeft je toch altijd het gevoel dat zn exen mooier, beter en slanker waren en de andere prijst je de hemel in alsof je het beste bent wat m ooit is overkomen.

Geloof beide maar niet... Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:03

Albert z'n ex is Ellen de Lange, zij zit bij het N.O.C en is een van de weinige gehandicapte topsportsters van Nederland (zwemmen en tennis).
Ellen heeft al sinds haar 3e een dwarsleassie en zit dus in een rolstoel.
Haar ouders wonen bij ons in het dorp (zij woont zelf in Londen) en als ze hier is voel ik me toch wel eens l*llig.
Net alsof je iets hebt afgepakt van een gehandicapte Verward

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:10

Als één ding mij duidelijk is, is het wel dat jouw vriendje veel fantasie heeft....

Maar dat biedt uiteraard ook voordelen op andere vlakken van de relatie..... Bloos

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:57

Mijn vriend heeft geen beroemde exen en praat niet veel over zijn exen, maar ik kan exen ook niet uitstaan... vooral niet als ze nog altijd een speciale band met elkaar hebben of je foto's van haar overal vind... OF als ze nog smsen... Zucht...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:59

mwah daar heb ik geen last van Haha!
heb ook altijd dood normale vriendjes gehad Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:00

SweetTinka schreef:
Mijn vriend heeft geen beroemde exen en praat niet veel over zijn exen, maar ik kan exen ook niet uitstaan... vooral niet als ze nog altijd een speciale band met elkaar hebben of je foto's van haar overal vind... OF als ze nog smsen... Zucht...


Tis toch niet voor niets uit Knipoog
Om dat soort dingen kan ik me nooit druk maken Haha!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:24

he maar laura waar komt die frustratie vandaan? je bent toch nog steeds vrijgezel Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:34

Waterkippie schreef:
Tis toch niet voor niets uit Knipoog

Ja daar denk ik dan ook altijd aan... zo van hij is nu bij mij en hij houdt van mij en ja ik heb ook exen Haha! dus ja...

Maaruh die van Angelina Jolie is wel erg wazig...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 22:45

Citaat:
he maar laura waar komt die frustratie vandaan? je bent toch nog steeds vrijgezel

Jazeker Pling maar ik kom nu zelfs bij scharrels al ex-foto's tegen Frusty *LOL*
Waardoor de scharrel meteen het sprankje potentie dat ie had volledig wegvaagt Knipoog Ex-complex. Wegwezen!

Kijk, ik ben absoluut niet jaloers aangelegd en die meneer die getrouwd was, tsja ik kan me echt wel voorstellen dat ze toch een band hebben die blijft bestaan. Maarja, op een bepaald moment heb je toch zoiets van, de band blijft maar mogen die FOTO's alsjeblieft wéheg??

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:30

Ehmsz...ik heb 1 foto van mijn ex staan....hij staat samen met mijn paard op de foto en ze kijkt er wel zo gaaf op dat ik het zonde vind hem weg te doen......

Heb wel een hele vreemde blik van laatste scharrel gekregen, maar hey hij had nog foto's van zijn ex in zijn porto
Ok...niet beroemd en het was pas net uit, dus ook niet dramatisch...maar hij had ze wel hoor Haha! Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:44

Laura schreef:
En die heer sloeg sowiezo alles, die had een relatie gehad met Laura Vlasblom, was eens met Angelina Jolie wezen stappen waar ie nu nog mee e-mailde Rolleyes (ik zei nog, als ze weer eens in Amsterdam is, bel mij dan even, ik bedoel, ik val niet op vrouwen maar er moet altijd een uitzondering zijn die de regel bevestigt he *LOL* )
Ach, als ik in dezelfde categorie val vind ik het prima Knipoog
.... Ja, voor Angelina maak ik ook een uitzondering. Wat een mooie vrouw is dat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 00:03

Jennygirl schreef:
.... Ja, voor Angelina maak ik ook een uitzondering. Wat een mooie vrouw is dat!



Heb je die lippen wel eens gezien?? Had een tweelingzus van Reiziger kunnen zijn Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:02

Sorane schreef:
Heb je die lippen wel eens gezien?? Had een tweelingzus van Reiziger kunnen zijn Haha!
Maar reiziger heeft een beetje een typische vorm hoofd en een giga overbite. Angelina heeft gewoon mooie volle lippen Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 10:13

Inderdaad Haha! Angelina is gewoon een ongelooflijk sexy vrouw. Liever haar lippen dan die van Reiziger (idd wat heeft díe een overbite *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:36

Laura schreef:
Inderdaad Haha! Angelina is gewoon een ongelooflijk sexy vrouw. Liever haar lippen dan die van Reiziger (idd wat heeft díe een overbite *LOL* )



Smaken verschillen Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:43

Laura schreef:
Inderdaad Haha! Angelina is gewoon een ongelooflijk sexy vrouw. Liever haar lippen dan die van Reiziger (idd wat heeft díe een overbite *LOL* )
Dus mocht ze weer in het land zijn, dan houd ik me aanbevolen. Als je haar wilt delen natuurlijk Laura! Knipoog