Nieuwe logo KNHS gereed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Nieuwe logo KNHS gereed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-02 10:14

Afbeelding


De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) is sinds 1 januari 2002 operationeel. De KNHS is ontstaan uit een fusie tussen 16 verschillende organisaties. En bij een nieuwe organisatie hoort natuurlijk ook een nieuw gezicht!

De afgelopen paar weken is er dan ook hard gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl voor de KNHS. Eén van de meest zichtbare onderdelen van de huisstijl, het logo, is inmiddels klaar. En dat was geen eenvoudige opgave. De KNHS is immers een organisatie voor paardensporters die in allerlei verschillende disciplines en op verschillende niveaus actief zijn. Het grote vraagstuk was dan ook hoe de diversiteit van de sport in één logo samengevat kon worden. Bovendien moest de band tussen mens en dier een centraal element vormen.

De oplossing is gevonden door het silhouet van een mens met cap. Dit silhouet staat symbool staat voor alle paardensporters die bij de KNHS zijn aangesloten. Ongeacht in welke discipline en op welk niveau zij de sport beoefenen. Door het silhouet niet boven, maar op gelijke hoogte met het paard af te beelden wordt de wederzijdse band van respect tussen mens en dier weergegeven.

Het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl worden in de maand maart officieel in gebruik genomen.

bron: KNHS


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:40

mooi logo!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:44

volgens mij zie ik hier een ruiter voorover in de springhouding...en de manen van een paard met lange manen, zoals een Fries...

Moet ik hiernou uit begrijpen dat het knhs vind dat Friezen best naar het springconcours toe kunnen?
Of hoeven we niet langer de manen van onze sportpaarden kort te houden?

Vind het logo erg oranje...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:24

Jammer, ik kan het logo niet zien. Ik krijg een kruisje.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:38

mooi zo!!!!

want ik krijg nu telkens van de selectie van die witte enveloppen en dan gewoon deletters met KNHS erop, heel saai. ben benieuwd of het logo er binnenkort op staat Haha!

Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:51

Kan niet zeggen dat ik er weg van ben.... Boos!
Okee, die ruiter met die cap dat zag ik na vijf seconden wel, maar al die strepen.... Verward Ik dacht eerst dat je een logo van een vliegtuigmaatschappij gepakt had.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 15:55

wat een verschrikkelijk logo!! lelijke kleur en ook het plaatje verschrikkelijk

groetjes [naam]

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 18:04

opzich wel crea trouwens, maar idd net een soort vliegmaatschappij!

Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:32

heel erg niet mooi.

er had van mij een paard ofzo op moeten staan, niet een *stom* poppetje..

dit kan van elke sport zijn, lijkt wel wielrennen Cool

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 23:51

Ik vind die strepen (zijn het idd manen???) net veren van een vleugel... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 12:31

ik vind het eg een lelijk logo
kan er idd ook niks uit op maken dat het iets moet voorstellen

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Danseresje, dolor, ikkedus, journee, pien2010, SylS, Ubermetrics, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers