Dat is nummer 2....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Dat is nummer 2....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 22:26

Nog een zere voet. Omar moest even schrikken, springen, en op mijn voet landen. Mijn andere voet wel te verstaan, nu heb ik echt 2 blauwe voeten. Bah. Ik loop nu heel debiel.
Dank je wel Davey dat je even met je zaklamp ophet nummerbord scheen (daar schrok omar dus van...) Boos!
Gelukkig ga ik dit weekend naar Harmen en zie ik omar even niet...... Anders had ik aan het einde van de week weleens helemaal blauw kunnen zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 00:34

Lips are sealed hi hi Lips are sealed
Arme voetjes! Dat gaat lekker he?
Mijn moeder merkte laatst op dat het voor mij veiliger is om op Pablo te zitten ipv er naast te staan/lopen. Volgens mij gaat dat onderhand ook aardig op voor jou met Omar Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 09:54

Doet zeer hè? Wat zul jij gevloekt hebben! }>

Als de pijn na een paar dagen niet minder is, wel even naar je arts gaan hoor! Stalgenootje van me liep na zo'n geintje twee weken door, bleek achteraf haar middenvoetsbeentje en kleine teen gebroken en moest ze alsnog in het gips. Er zit nu nog steeds een bult op haar voet, waarschijnlijk toch een beetje vergroeid...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 10:51

mmm Nou ja ik zal er op letten. Het is ook echt 2 x exact dezelfde plek, van mijn wreef aflopen naar mijn een-na-kleinste-(ring)teen. De rechter is al paars - de linker is lichtblauw Boos! Lips are sealed Ik kan er wel redelijk op lopen, makkelijk is anders. En mijn schoenen zitten ook niet echt lekker....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:22

Arme arme arme Peet!!!! Verdrietig
Beterschap hoor enneuh...ga Omar eerst maar es opvoeden, anders kom ik niet grin... Knipoog