weet ff geen onderwerp..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

weet ff geen onderwerp..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 20:25

ik voel me niet zo Lachen deze periode. problemen thuis, dat ben ik wel gewend. ik kon echter altijd terecht bij mijn vrienden. maar blijkbaar ben ik nu niet zo belangrijk. mijn beste vriend heeft me keihard laten vallen gisteren, ik had vorige week al problemen met hem. ik kon gewoon niet meer praten met hem. dat vind ik zoow Verdrietig
een goeie vriendin van mij kon ik ook altijd mee praten, nu negeert ze me een beetje. shiraz ging niet door, school ging niet perfect.. ik ben eng gaan denken heb eng gedaan ik weet niet wat ik nu verder moet. misschien ben ik me vreselijk aan het aanstellen.. er is alleen niks meer van het vrolijke meisje over dat ik eens was.. Verdrietig

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 20:32

Vervelend voor je!! Echt heel banketstaaf. En ik neem aan dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je bij ons terecht kunt!
Maar iedereen heeft wel eens zulke periodes dat komt vast weer goed Pling Knipoog

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 20:36

ja ik herken dat!!
dat heb ik ook een tijdje gehad, dat ik helemaal in een dip zat, maar ja gelukkig is dat nu weer over dat zal bij jou ook wel weer snel over gaan, nou dat hoop ik wel voor je!!
anders moet je gewoon lekker aan je paardje denken dat hielp bij mij ook wel hoor Party!! Party!! Party!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 20:51

zulke periodes lijken altijd eeeeeeuwig te duren. je ziet ook alleen de negatieve kanten. wilt vaak de (kleine) leuke dingen niet zien. je bent niet de enige. het is goed als je er over praat. dat lucht op. hier op bokt zijn veel mensen een luisterend oor. je moet zelf uit dat dippie zien te komen maar wij kunnen je wel steunen. in slechte tijden leer je je vrienden kennen. ik zeg dit uit ervaring en ik zeg ook niet meer zo snel dat iemand een vriendin is. of in elk geval meer een oppervlakkige vriendin. die heb ik zat. alleen de echte blijven je onvoorwaardelijk steunen in slechte tijden. sterkte. xxx lonneke

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 21:59

bleh ik leef met je mee, ik zit op dit moment ook in zoiets. Mijn beste vriendin laat me zitten en zet iedereen op school tegen me op, alles wat ik ooit in vertrouwen tegen dr gezegd heb weet iedereen nu.
Dan komt er nog eens eens choolreis naar frankrijk bij waar ik al helemaal niet meer mee wil, want ik meot dan alleen 7 uur lang in de bus zitten, met t(r)utten op een hotelkamer, nee bedankt.
Ik zit OOK nog in het examenjaar, dus ik weet er alles van....
dus als je wilt praten dan PB je maar of voeg je me toe op msn.....

sterkte ermee....

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 21:47

I know how you feel! 3 juli 2001 is mijn verzorgpaard Tinne verkocht, ik zit er nog steeds heel erg mee. Vaak elke avond huilen...iedereen denkt dat ik haar al lang vergeten ben (dat dachten ze al de dag nadat ze weg was...) en er is niemand met wie ik er over kan praten, niemand snapt dat ik zoveel van haar houdt...Er hebben ook al veel mensen gezegd dat ik een nieuw verzorgpaard moet zoeken, maar dat had ik al gedaan en die werd na 3 maanden ook alweer verkocht. Nu heb ik er wel weer een, maar ze is toch niet hetzelfde als Tinne. Het gaat nu ook heel slecht op school, ik ben al een paar keer bij de coördinator geweest omdat hij denkt dat ik niet overga (heeft hij ook wel gelijk in geloof ik). En mijn beste vriendin heeft me laten vallen voor een ongelooflijke trut. Nou mijn leven kan niet slechter worden heb ik het gevoel...