mijn superpony!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MSDH

Berichten: 209
Geregistreerd: 04-06-04

mijn superpony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:01

k wil ff mn verhaal kwijt.
en k kan wel gelijk maar met de deur in huis vallen.
ik wordt/ben te groot voor mn pony. ik rijdt em nou 3 jaar en ben begonnen net nadat ie was ingereden.
voordat ie werd ingerede was ie flink verwaarloosd en tot zn 3e heeft eigelijk niemand echt naar em omgekeken. totdat zijn eigenaar (ik lease em als t ware) haar arm brak met rijden en is toen een beetje met timo gaan klooien. zij heeft hem ook voor het eerst sinds tijden weer uitgemest en naar buiten gedaan en natuurlijk ook veel gepoetst.
toen zij hun paarden ergens anders gingen stallen kreeg zij zo'n medelijden met timo dat ze besloot hem te kopen. hij was toen nog hengst en is gelijk gecastereerd. hij was toen 5. daarna is ie ingereden en ben ik gevraagd om hem te gaan rijden. ik was toen 13.
daarna heb ik 3 jaar op hem gereden/verzorgd. en in die 3 jaar heb ik zoveel van hem geleerd en hij van mij. en ondanks dat ie af en toe echt onmogelijk was bleef ik hem een superleuke pony vinden. we hebben ook concoursen gereden en dat ging allemaal heel goed.
ook heb ik het vertrouwen van em gewonnen. hij was 3 jaar geleden heeeeeeeeeel schuw en loopt nu als een mak hondje achter me aan! een superpony dus!!
tuurlijk heeft ie zo ze streken en heeft me dit jaar 2 keer naar de EHBO van t ziekenhuis geholpen maar hij is en blijft mijn superpony!!
nu wordt ik er helaas te groot voor. we hebben al een ander meisje voor hem gevonden en die gaat hem vanaf augustus doen en we doen hem nu samen.
het was eerst allemaal nog onzeker of zij hem zou doen omdat haar ouders het financiel niet zouden kunnen betalen etc.
nu mag het dus wel, maar nu was dus een van de 1e reacties van mijn moeder dat ze per 1 augustus de stalhuur niet meer wilt betalen. dit komt dus op hetzelfde neer als dat ik per 1 augustus niks meer over timo te zeggen heb!!! dit komt zo hard en en ik voel me er best poedersuiker om!!
tuurlijk blijf ik hem nog wel zien maar het idee erbij maakt het zo moeilijk!! die leuke tijd die je met zo'n pony hebt gahd is gewoon bijna voorbij! ik rijdt nou wel op een ander paard maar daar heb ik lang nog niet zo'n band mee als met hem!!
het is en blijft mijn superpony!! OK dan!

Timo ik wil je nooit kwijt!!! Party!!


Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:09

naturlijk blijf je van die pony houden!!
en ik weet zeker dat dat nieuwe meisje dat ook wel gaat doen en je krijgt ook vast een goede band met dat ander paard!!
maare wel jammer dat je te groot bent geworden ik hoop dat je niet veel verdriet om hem heb!!wens je veel succes!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 07:44

dat gevoel heb je altijd in het begin met een nieuw paard, wen er maar lekker aan, en denk niet de hele tijd; Dit zou timo zo doen, dit zou timo zus doen, dit zou timo echt niet doen enzo..
Maare, het blijft nartuurlijk jammer dat je timo niet meer mag verzorgen na 3 jaar want is al een best wel lange tijd Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:27

wat jammer he?maar je mag hem toch nog wel opzoeken als je dat wilt?maar je krijg vast ook een super band met je andere paardje hoor.ik hoop dat je niet meer zo verdrietig erom bent.maar iig veel sterkte

Bart..we zullen je missen r.i.p

MSDH

Berichten: 209
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 20:01

nee ik blijf hem gewoon zien watn hij blijft bij ons op stal staan. alleen ik rijdt er nie meer op. maar het blijft ook gewoon moeilijk om ernaar te kijken als het nieuwe meisje op hem rijdt. maar t blijft wel moeilijk maar gelukig heb ik nou een nieuw paardje gevonden!! das wel fijn. Bloos

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:15

jah natuurlijk blijf je van die pony houden! maar gelukkig heb je een nieuw paardje gevonden en ik hoop dat je daar ook gelukkig mee word!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:18

Ja, gelukkig heb je nog een ander paardje gevonden! Je zult vast ook met je nieuwe paardje een band krijgen, en je kan ook altijd je superpony nog zien. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, fabma, gillian, GrapeshotBot, Mark0919, Mo_86, Pharootz, rubia13, saphire en 33 bezoekers