Charmed

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Charmed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 20:11

Zit nu naa ongeveer een maandje gemist te hebben weer eens Charmed te kijken, en ik heb weer een hoop gemist zie ik al! Wie vult me aan? Piper is dus zwanger van dat irritante joch Chris, maar wie is de vader? Is ze weer samen met Leo?En waarom zit ze boeven? Waar is Wyatt? En phoebe is dus niet meer met die ene baas van dr? Verward Verward


Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:46

ik kijk elke week!! de serie is echt leuk! Piper is nu zwanger (weer) van leo, dat is dus de vader van chris.. wyatt is er nog wel gewoon hoor, maar ze brengen hem vaak naar een veilige plek... Phoebe heeft nu met niemand een relatie, ook niet meer met haar baas ( voor zover ik weet)..

Lente!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 20:51

dus leo en piper zijn weer bij elkaar? Mooi, want vond het helemaal niet leuk dat ze uit elkaar waren! Waren er nog meer schokkende dingen gebeurd??

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:54

Ja, die moesten toch bij elkaar omdat anders Chris niet meer zou bestaan? Haha! Want die komt uit de toekomst.

Ik volg het af en toe, meestal vergeet ik het Bloos

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:11

Piper en Leo zijn niet bij elkaar... ze hebben alleen even Chris gemaakt toen Leo op sterven lag , daarna is Leo "voorgoed" naar boven gegaan om echt serieus een Wijze te worden....

Chris is ook zo pissig op hem omdat hij er nooit voor hem was als pappa ,
hij zat immers altijd boven....

Chris is teruggekomen om ervoor te zorgen dat Wyatt niet slecht wordt gemaakt , en omdat Piper en Leo dat ook willen voorkomen hebben ze hem in de veiligheid van de Magie-school geplaatst bij Gideon. Ze beschouwen dat als veilige magische plek. Piper zit er nu ook even tijdens die zwangerschap.

Maar JUIST op de magie-school wordt Wyatt slecht gemaakt , en DAT hebben ze nog niet door !

Zo weten ze je elk seizoen weer vast te houden Haha!

Eesrt was het spannend wanneer ze Cole nu eens door zouden krijgen ,
pas wanneer zou blijken wie Chris eigenlijk was...spannend !! Nagelbijten / Gniffelen

En nu dan wanneer ze doorkrijgen dat die Gideon een kloothommel is Tong uitsteken

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 02:49

Ik kijk wel, als ik thuis ben. Maar vond het vroeger wel beter. Maar ja vroeger was alles beter hé?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Annash
Blogger

Berichten: 26418
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 08:44

Heike schreef:
Ik kijk wel, als ik thuis ben. Maar vond het vroeger wel beter. Maar ja vroeger was alles beter hé?



Nou.............alles Schijnheilig Dat niet hoor Tong uitsteken
'
Ik keek eerder ook, standaard. Als ik niet kon, nam ik het op.
Heb het nu ook al een maand ofzo niet meer gezien, maar echt missen doe ik het niet Scheve mond

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 09:32

Volgens mij wordt Wyatt daar niet slecht gemaakt, maar Gideon wil van hem af..
Omdat hij Wyatt te gevaarlijk vindt of weetikveel, maar das dus allemaal heel wazig...
Maar Leo is de laatste tijd weer es meer beneden, nadat hij hun allemaal een half jaar niet had gezien, en toen kwam ie dr ineens achter dat Piper zwanger was, ja, dat is ook eve schrikke Tong uitsteken

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:10

En zeker als je nog ongeboren zoontje nu als een volwassen vent rondloopt , die je nog haat ook bovendien Tong uitsteken

Als die Gideon van Wyatt af wilde , heeft 'ie al heel wat kansen verspeelt Haha!

Ze willen hem gewoon voor het kwaad gaan gebruiken zeggen ze steeds her en der in de serie.... alhoewel die Gideon toch niet echt slecht is natuurlijk dus wie weet hoe dat gaat lopen verder , wie weet , op het moment supreme redt hij het ventje dalijk ineens nog ofzo Tong uitsteken

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 12:10

Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte, thnx! OK dan! Zal je net zien, is het net de ontknoping nabij, is het seizoen weer afgelopen!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 12:22

Oeeh, wij waren het gisteren ook vergeten, we waren op stal. Zegt mijn moeder om 20.45 ineens: We zijn charmed vergeten Bloos!

Dus gelijk paps gebelt en die heeft nog de video aangezet. Dus we hadden alleen de eerste 10 minuten gemist gelukkig. Dat was schrikken Haha!

Toch mogen Leo en Piper wel weer helemaal bij elkaar komen en Chris begin ik ook eindelijk te waarderen. Al mag hij nu wel eens terug naar de toekomst...zijn taak zit er toch op? Hij kwam ze waarschuwen...

Trouwens was ik net over Cole heen...lieten ze gisteren weer allemaal beelden van hem zien Huilen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers