Meetinkje met Freggel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Meetinkje met Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 19:04

Vandaag kwam Wendy (Freggel) weer eens eventjes langs. Dit keer om Levi te bewonderen. Vorig jaar was ze al eens geweest bij Arti. Tevens staat haar oude rijpony nog bij ons op stal.
Peter Pan is jarenlang manegepony geweest en nu is hij sinds een jaar of 3 dacht ik alweer een eigen pony die in pension staat

Ik had Levi net van de weide afgehaald en op stal gezet toen het begon te regenen, best mazzel voor mij dus Haha!
Tijdens het poetsen was Wendy met haar dochtertje van 2 Bindi aangekomen Lachen

Levi was zoals altijd zeer nieuwsgierig Haha!

Het zadelen in de stal was niet zo'n succes, het lukte wel hoor, maar hij heeft bijna geen schoft en kuilgras eten was heel belangrijk natuurlijk dus het zadel gleed iedere keer een beetje weg. Maargoed vastgemaakt, zat nog een beetje scheef, maar dat heb ik maar buiten de stal verder gedaan Knipoog

Met rijden was hij zeer braaf, zoals bijna altijd Cool

Wendy mocht ook eventjes rijden en ik geloof dat ze hem wel leuk
vond
Als laatste mocht dochter Bindi nog uitstappen hihi...en brave Levi deed geen stap verkeerd Lovers Hij twijfelde zelfs eventjes of hij nou moest gaan stappen of toch maar niet Ach gut

Daarna weer afgezadeld en hem weer even op stal gezet. Peter Pan ging ook rijden dus dat wilde Wendy uiteraard wel zien

Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, want ze woont in Zwolle, dus nog een aardige reis voor de boeg en ik ging weer richting weiland met Levi, gelukkig was het droog want een half uur lopen in de regen is niet zo leuk

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:07

Klinkt als wederom ene gezellige dag, leuk dat Levi zo braaf is met kinders

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:52

Was idd wel weer even gezellig Haha! . Levi was echt superbraaf, dat ik er even op mocht vond ik uiteraard geweldig . Al is al wel duidelijk te merken dat Levi een favoriete kant heeft, namelijk linksom Knipoog . Maar verder super OK dan! . En lekker vrolijk. Hij was idd wel voorzichtig met Bindi, echt onwijs lief.

Levi heeft ook veel indruk gemaakt op mijn dochtertje, ze weet nu nog hoe hij heet en zat trots aan papa te vertellen dat ze erop gezeten heeft. Ook jouw naam weet ze nog hoor Ineke Lachen , ze vond je heel lief.

Ik vind het idd nog steeds leuk om te zien hoe goed het gaat met Pannetje. Hij heeft het goed getroffen bij Joyce . Ach en vanaf morgen heb ik Simon Knipoog .

Ik ben blij dat je het droog hebt gehouden Ineke toen je Levi weer naar de wei bracht .

Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:01

Klinkt als een hele gezellige dag OK dan!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:19

leuk! Zijn er nog foto's gemaakt? Haha!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 00:02

Nee geen foto's helaas

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 07:49

Komt de volgende keer anders wel .

Was wel leuk geweest, had je Levi kunnen showen als kinderpony Knipoog .

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 10:55

Haha idd, ach ze geloven het zo ook vast wel Haha!
Maak je snel foto's van je Haffie???

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:11

De foto's zijn al gemaakt, alleen nog niet ontwikkeld Tong uitsteken . Ik heb helaas nog geen digi . Maar ze zijn onderweg .