vliegendeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 17:19

hoi hoi,
ik heb van de week een vliegendeken van h.h. gekocht omdat nielsson echt helemaal onder de bulten zit als het maar een beetje zonnig is,maar ik heb ff een vraagje,zoals nu steeds met die regen kan ik die deken dan gewoon omlaten of moet hij dan af?ik heb geleerd dat als een deken nat word dat je paard daar ziek van kan worden.maar ja ik wil graag weten of een van jullie daar ook ervaringen mee hebben.en hij moet erg wennen aan die hals deken.die zit met gespen vast aan die grote vliegen deken.is dat normaal dat hij daar zo erg aan moet wennen.ik hoop dat iemand mij ff kan helpen.....
alvast bedankt

Bart..we zullen je missen r.i.p


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:21

Mijn paard staat met een vliegendeken in de wei, ook als het regent.
Mijn paard heeft nergens last van en word er niet ziek van ofzo Lachen
Ik heb nu sinds kort een lichte katoenen deken als vliegendeken en dat werkt best Lachen

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 17:26

ooooo dan hou ik hem gewoon op hoor.ja het is een beetje rare stof.heel fijne mazen enzo.niet van die grote gaten erin.maar goed dan hoef ik ook niet steeds op en neer te lopen.bedankt he

Bart..we zullen je missen r.i.p


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:28

Astu Knipoog
Die van mij heeft mijn moeder zelf gemaakt Lachen
Zitten ook van die fijne mazen in (moeilijk uit leggen Tong uitsteken )
Hoe ze hem precies heeft gemaakt weet ik niet, maar hij voldoet tot nu toe goed Lachen

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 17:31

jeetje wat knap.ik moet er niet aan denken om zo'n ding zelf te maken.mag je je moeder wel dankbaar om zijn.ze waren nu in de aanbieding bij divoza.mooi meegenomen.zielige niels kan geen minuut in de wei staan of word al aangevallen.maar goed nu is ie goed ingepakt.hahaaa geen gezicht maar ja je moet wat he??

Bart..we zullen je missen r.i.p

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:35

Ik ben haar ook heel dankbaar Haha!
Het was ook een heel karwei en ze is er ook best lang mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn Lachen

Dat is indd wel sneu voor Niels ja, al die vliegen Nagelbijten / Gniffelen
Maar als het werkt, waarom niet? Bij Amethyst valt het wel mee, ik doe het vooral uit voorzorg, en ze krijgt nog een schep knoflookpoeder door haar voer. Dus de vliegen blijven redelijk op afstand...

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 17:42

ja haahaa dat komt ook misschien door die knoflook.hihi maar ja dit help echt wel.ja ik moet nog ff afwachten als het warme weer begint maar tot ni toe gaat dit goed.allen hij moet wennen aan die deken die maakt geluid en zit vast dat is raar maar daar went ie ook wel weer aan hoor.word tie hard van.raar he dat het ene paard bijna geen last heeft van die vliegen en muggen en de ander heel veel.nou ja ik ben erg geholpen.maar ik wou dat mijn moeder ook zo goed voor me kon naaien man.mazzelaar.hihi nou nog een winterdeken misschien.hahaa ze ziet je al aankomen.

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, s0173957 en 37 bezoekers