Aanbidder - Wat nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Aanbidder - Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 07:15

Heb ik weer! Huilen

Ik vind net een bericht op mijn antwoord apparaat van Andre (call me Dre Knipoog) met de vraag of ik hem even terug wil bellen. En dan wel zo:

Hi, this is Andre. I - hmm - I'm in your class (lange stilte). Actually, I was in your class. So, hmm ... (weer lange stilte). So gimme a call. (krijg prompt al zijn telefoonnummers gevolgd door nog meer zuchten en stiltes). Call me anytime ...

Valt best mee denk je, maar "Dre" is echt een joekel van een vent, ziet er uit en gedraagt zich zoals de mensen in een hiphop/rap video; een echte macho dus! (Begroet mij standaard met "Yo yo sup Cool ). Totaal het tegenovergestelde van wat ik op mijn antwoord machine vond. Tong uitsteken

Maar goed, ik ben niet zo banketstaaf dat ik niet terug bel, maar ik weet echt niet hoe ik me hier uit kan praten. Dat ik geen vriend heb weet hij al (ik had natuurlijk al nattigheid moeten voelen toen hij daarna vroeg Frusty). Erg close zijn we niet, maar ik kan wel gewoon goed met hem opschieten. Wat moet ik nu? Ik kan moeilijk zeggen dat ik het voor de rest van mijn leven druk heb. Scheve mond

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:01

whhaa, je hebt gewoon een druk leven joh Tong uitsteken
naja, als je niks met hem wil beginnen, dnek ik dat je er duidelijk in moet zijn, dat je b.v gewoon vrienden wilt zijn, en meer niet Lachen

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:10

Als je niets voor hem voelt kan je hem dat beter duidelijk maken.
Zonde om je 'vriendschap' met hem er door te laten verpesten.
Ook niet de bedoeling om hem aan t lijntje te houden. Kortom: duidelijkheid is belangrijk op z'n tijd Knipoog Succes!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:28

GEWELDIG! Je zegt iets van: Gee Dre, thanks for your message, what's up man? En als ie het dan over uitgaan heeft, dan zeg je gewoon dat je daar op dit moment nog niet zo mee bezig bent. Je hebt het te druk met andere dingen.

ellepel

Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:32

of je bent eigenlijk al verliefd op een ander...verzin er dan maar eentje..Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:21

De beste optie is idd om te zeggen dat je hem áárdig vindt, maar dat het nooit meer kan worden dan dat.
'I'm not in love...' (flauw Tong uitsteken )
Je hoeft 'm natuurlijk niet alle ins en outs te vertellen, maar wel duidelijk zijn dat hij geen kans maakt.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:54

De bekende:
'Ik vind je aardig, maar meer ook niet'... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:58

Myra1 schreef:
De bekende:
'Ik vind je aardig, maar meer ook niet'... Tong uitsteken

'we kunnen toch vrienden blijven' Schijnheilig Haha! whaha

geweldig joh! ookal wil je niets met hem , je zou je vereerd moeten voelen dat er iemand is die gek van je is!... Bel hem en vraag heel ondwetend waarom hij je belde...

als hij zo gek op je is is het mischien de moeite om hem beter te leren kennen.. zulke mannen zijn er maar weinig!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:59

Ook een bekende dooddoener: "You are like a brother to me"

Maar het kan ook een jongen zijn van het type "ruwe boster, blanke pit" en houd ie zich alleen groot/stoer tov anderen en wil hij een goede indruk op jou maken.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:01

Je kan natuurlijk nog altijd zeggen dat je dan wel geen vriend hebt... maar dat je nooit gezegd hebt dat je geen vriendin hebt... Schijnheilig (waarmee je in feite niet zegt dat je er wel een hebt... als je me nog volgen kan...) btw... AL zijn telefoonnumers??? Scheve mond Hoeveel heeft ie er wel niet... Haha!

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:35

Als hij zo superstoer wil doen dan:

Citaat:
'Yo yo,sup Dre? I'm fine,thanks. But I don't like guys who act like there 'tha man in tha house' well in the mean time when they're allone with a girl they don't know how to act. I'm sorry,please don't call me back.


Of als je hem een beetje wil afpoeieren.

Citaat:
Hi Dre,I'm fine, thank you. Well listen, it was very nice from you to call me, but i'm very busy for the next few weeks. Well, call me anytime you want, but not right now please. Bye!


En dan begrijpt 'ie de link vast wel Knipoog
Laatst bijgewerkt door shadowfaxx op 02-07-04 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:35

Misschien wil hij gewoon wat aantekeningen van een van de lessen Knipoog

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 17:28

Romkabouter schreef:
Misschien wil hij gewoon wat aantekeningen van een van de lessen Knipoog

Was het maar zo ... die klas is al meer dan een maand afgelopen.

Nee, het problem is meer dat ik niet verwacht dat hij nu direct zal vragen of ik een relatie met hem wil, maar dat hij bv. iets leuks wil gaan doen. Als hij vraagt of ik met hem naar de bios wil, kan ik moeilijk zeggen dat ik hem heel aardig vind, maar dat het nooit iets zou worden tussen ons. Tong uitsteken

Het zit dus zeg maar net in die overgangs periode waar je de bui al ziet hangen, maar het nog niet regent. Clown

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 17:42

Debo schreef:
geweldig joh! ookal wil je niets met hem , je zou je vereerd moeten voelen dat er iemand is die gek van je is!... Bel hem en vraag heel ondwetend waarom hij je belde...

als hij zo gek op je is is het mischien de moeite om hem beter te leren kennen.. zulke mannen zijn er maar weinig!

Nou me vereerd voelen .. dat is niet het goede woord. Maar ik kan er wel heel erg om lachen dat hij (stoere macho) iemand als mij leuk vindt. Haha!

Ik heb alleen al een vriendin en verder geen interesse in mannen, dus verder leren kennen zie ik niet zo zitten Knipoog

Citaat:
Citaat:

Hi Dre,I'm fine, thank you. Well listen, it was very nice from you to call me, but i'm very busy for the next few weeks. Well, call me anytime you want, but not right now please. Bye!



En dan begrijpt 'ie de link vast wel

Zie dat probeerde ik vroeger altijd, maar dan willen ze gelijk hun schema met het mijne vergelijken voor de volgende maand. Scheve mond Het kwartje wil soms niet echt vallen.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:03

Ik kan je tips ook gebruiken. Ik kreeg net een email van een collega in Londen waarin hij me mee uit vraagt. Heb hem gisteren ontmoet, toen hij mij 10 minuutjes uitlegde hoe een systeem werkt. Ik moet nog even netjes, op de britse, manier zeggen dat ik geen interesse heb. Laat wel even tussen neus en lippen door vallen dat MIJN VRIEND en ik een leuk weekend gehad hebben. Gaat hij even door de grond!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:07

Gewoon doen of je neus bloed en vragen waarom hij heeft gebeld...
Als hij je dan mee uit vraagt zeg je dat je dat even met je vriendin moet overleggen aangezien jullie precies die datum 6 maanden samen zijn en eigenlijk wat leuks gepland hebben Knipoog but, you'll take a rain check Knipoog dan maar eens zien of ie nog eens belt...

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:21

Romkabouter schreef:
Misschien wil hij gewoon wat aantekeningen van een van de lessen Knipoog


Vr-vr-vraaaag j-j-jij ook altijd stotterend en zuchtend om aantekeningen?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:57

Het os voor zo'n dude misschien wel een enorme drempel om zoiets te vragen, dus zo raar is dat niet hoor Knipoog

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:00

Nou eerlijk zeggen dat je hem niet leuk vind lijkt mij genoeg

Ik ben daar heel eerlijk in als ik het niets vind is het gelijk nee!
Door misschien eerst uit te gaan geef je hem "hoop" en is daarna nog moeilijker om een nee te verkopen.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:04

Zeg dat je pot bent Haha! !!

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:10

Spikkel"]
Zeg dat je pot bent Haha! !!
[/quote]

[quote="Guinevere schreef:
Ik heb alleen al een vriendin en verder geen interesse in mannen, dus verder leren kennen zie ik niet zo zitten Knipoog


Nou, jij bent origineel, Spikkel...

Ik zou de waarheid vertellen, dat er geen relatie inzit, en jullie misschien wel als vrienden met elkaar om kunnen gaan.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:11

Waarom niet gewoon wat afspreken en lol maken?
Als die verdere pogingen onderneemt tijdens die avonden kan je gewoon zeggen dat je dat niet had verwacht en zeker niet aan toe bent Haha!

Je bent een lieve jongen, maar meer wil ik niet op het moment.
Laten we vrienden blijven.
Het ligt niet aan jou, ikzelf ben er gewoon niet aan toe.
Mijn ex zit nog in mijn gedachten, het zou niet eerlijk zijn nu iets met jou te beginnen.

Maar wrom niet gewoon eens wat leuks gaan doen?
Tenzij je het echt te druk hebt natuurlijk, misschien is het wel gewoon lachen en hou je er een leuke vriend aan over.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:50

'op dit moment' dan wel weglaten.
Waarom vraag je hem niet op de man af of hij je soms leuk vindt? Wordt het dan wel erg stil, dan kun je hem uit de droom helpen door te zeggen dat je hem een aardige gozer vindt, maar dat je toch écht niet geïnteresseerd bent en dat ook niet zult worden. Hapt hij dan naar lucht, dan kun je alvast om hulp gaan roepen Knipoog