Gadver zeg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Gadver zeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 19:37

Wat heb ik toch voor pech
ten eerste zit ik al het hele jaar met Vaans kreupelgedoe te verdoen, telkens na een minisprongetje of zoiets dergelijks was het weer raak hoor.. nou maar naar het veterinair centrum gegaan want ik dacht misschien komt het omdat hij rechts veels te plat staat ten op zichte van links. Dat bleek het ook te zijn (geen artrose op de foto's :s), had meneer ook nog eens een losse wand
Afbeelding
zo hoog dus. En omdat hij zo heftig in stand was gecorrigeerd moest hij een vloeistof in zn kogel zodat dat niet te zwaar aansloeg. Nouja moest een week op rust (ach het went)
Nou vandaag was ik weer een beetje capabel om erop te stappen na ontzettende koorts te hebben gehad - in de examenweek nota bene - en bovendien was de week om dus ik dacht zo kunnen we lekker gaan stappen, heeft hij het godverdedju klaargespeeld om nou rechtsachter weer een dik been te hebben en een wond op zn hoofd.. wat zal hij nou weer uitgespookt hebben in de wei.
Ik, blij zijnde om in deze donkere dagen nog een bijrijdpaard te hebben kom vol goede moed aan, is mevrouw ook nog eens kreupel! Zal wel weer een klap hebben gehad in de kudde. (ik word bijna tegenstander van weidegang)
Nou heb ik daar maar wel op een ander heerlijk paard gereden, maar toch Soms denk ik.. had ik maar een tennisracket Verdrietig
Sorry jongens moest het even kwijt
Ik vergeet zelfs nog iets Tong uitsteken, het kan nog erger: op dit moment hebben mn vrienden zn diploma-uitreiking en ik moet nog een jaar. Maarja heb er toch pas 6 gehad en ik ken toch niet pas elke steengroef op die school en ik barst toch niet in tranen uit als ik eindelijk dat diploma heb.. wat een chagrijnigheid haha

[Edit Belker] Titel en tekst aangepast. Vloeken niet toegestaan.


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:48

Stoom uit je oren gatverdamme.wat een rot tijd voor je!!!!maar na regen...... jajaja dat weet je natuurlijk al he.ik zou voorlopig gewoon lekker in bed blijven liggen.maar dat gaat natuurlijk niet.hopen dat het gauw weer voorbij gaat.beterschap met je paardje{s}.....

Bart..we zullen je missen r.i.p

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:55

Soms zit het mee..maar vaker lijkt het tegen te zitten. Sterkte!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 19:56

Juut schreef:
Soms zit het mee..maar vaker lijkt het tegen te zitten. Sterkte!

Nou het stomme is eigenlijk dat ik normaal altijd geluk heb Bloos Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:10

Vervelend zeg als je van het ene probleem in het andere rolt...
Sterkte!

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:16

dat is niet zo goed nieuws , kun je hem wel weer op tijd rijden voor de volgende wedstrijd in de Mortel

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:22

het zit je ook niet mee he,
Nu maar hopen dat de zon nog achter de wolken vandaan komt voor je Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 15:29

laida schreef:
dat is niet zo goed nieuws , kun je hem wel weer op tijd rijden voor de volgende wedstrijd in de Mortel

Ik hoop het wel maarja..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers