Waar val jij op bij een man/ vrouw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Waar val jij op bij een man/ vrouw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 15:42

Ik zit voor de gein wel eens op het scholierenforum onder contact gezocht (je moet wat als je je verveelt)
En er zijn dan zoveel mensen die roepen dat 'uiterlijk niet belangrijk' is.
Sorry, maar ik geloof daar eigenlijk niet in.
Oké uiterlijk speelt niet de allergrootste rol, je moet het immers met elkaar kunnen vinden enzo, maar totaal geen rol spelen?
Ik geloof er niet in, ook bij mezelf niet.

Ik kijk zeker wel naar uiterlijk, oké, je hoeft van mij geen model te zijn, maar je moet wel 'mijn smaak' zijn zeg maar, of minstens een x-factor hebben.. (wat die ook moge zijn)

Geloven jullie echt in het 'uiterlijk speelt geen rol'?
Waar let je wel en niet op bij iemand?


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:46

Meestal ga je toch wel eerst af op uiterlijk, als dat al niet aantrekkelijk is spreek je niet snel iemand aan.. Al heeft het denk ik meer met uitstraling te maken dan of diegene echt knap is!
Maar ik denk dat het uiteindelijk wel om innerlijk draait.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:46

ik gellof daar niet in. Kom op je moet er toch naast lopen!. Al denk ik wel dat als ouder wordt dat dan minder waarde aan uiterlijk gaat hechten.

Waar ik op let. Zijn uitstraling, hij moet zelfverzekerd overkomen, en ook of die groter is dan mij... verder vind ik de manier waarop hij zich kleed ook belangrijk... mmm ik let op van alles eigenlik Haha!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:48

ik geloof niet helemaal in uiterlijk speelt geen rol! Als iemand er leuk uit ziet kijk ik toch wel sneller! Ik heb wel een brede smaak aan wat ik wel en niet leuk vind. Hij/zij hoeft echt geen perfect lichaam te hebben ofzo, maar een lief gezicht en goede uitstraling toch wel!

Spero melior

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:50

Ik denk dat uiterlijk zeker wel belangrijk is, Dat is toch het eerste wat je ziet van iemand. Pas daarna ga je iemand beter kennen, en dan eindstand is innerlijk misschien belangrijker. Want je kan denk ik beter met iemand zijn die "Lelijk"(=ook een begrip om over te discusseren.) is en supergezellig dan een "mooi" iemand met een Verschrikkelijk humeur! Pling.. Lijkt mij hoorr!! Lachen

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 15:51

MiGzi_MiQ schreef:
Ik denk dat uiterlijk zeker wel belangrijk is, Dat is toch het eerste wat je ziet van iemand. Pas daarna ga je iemand beter kennen, en dan eindstand is innerlijk misschien belangrijker.


Dit is inderdaad waar ik het helemaal mee eens ben.. OK dan!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:57

Ogen Lovers Ik kijk meestal pas om als de ogen me bevallen en hij daarbij een leuk koppie heeft... Blauwe ogen, heerlijk!

Toch wil ik er even bij opmerken dat ik bij mijn vriend niet naar zijn uiterlijk gekeken heb. Ben echt als een blok voor zijn karakter gevallen... Schrok me wild toen ik na 2 weken urenlang chatten een foto te zien kreeg Bloos! Totaal niet mijn tiep... En echt een computernerd Bloos Maar dat karakter he... Lovers En inmiddels ziet ie er erg appetijtelijk uit, vind ik zelf Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:04

Ogen en handen, daar let ik het meest op.

Je suis Charlie.

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:08

Uiterlijk is zeker wel belangrijk. Niet in de zin van heel knap zijn, maar iemand moet iets uitstralen. Zelfvertrouwen vind ik heel belangrijk. Dat maakt een man aantrekkelijk voor mij. Ogen en handen let ik ook op. Ik hou niet van mannen met zachte gladde vrouwenhandjes!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:08

Ik moet zeggen dat ik wel graag iemand wil waar ik me prettig bij voel om mee gezien te worden Knipoog
Verder val ik absoluut op ogen. Iemand kan nog zo mooi zijn maar als ie een dode blik heeft mag ie doorlopen. Zijn ogen moeten iets uitstralen, een brutale blik, een ondeugende oogopslag. Daar ga ik helemaal voor. Handen vind ik ook belangrijk, en lengte. Maar op zich heb ik ook wel eens een vriendje gehad die kleiner was, of eentje met hele kleine handen en voetjes Knipoog

Uitstráling is belangrijker dan uiterlijk!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:10

Uitstraling, humor, ogen (blik).

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Machie

Berichten: 15991
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:11

Ogen... Alrijd een van de 1e dingen waar ik naar kijk, en daarna naar schoenen, ik heb nog altijd het idee dat je aan het doort schoenen toch enigsinds kan zien hoe iemand is.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:12

Cealli schreef:
Geloven jullie echt in het 'uiterlijk speelt geen rol'?

Uiterlijk niet, uistraling wel.

Voor velen misschien hetzelfde, voor mij niet Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:14

machie schreef:
Ogen... Alrijd een van de 1e dingen waar ik naar kijk, en daarna naar schoenen, ik heb nog altijd het idee dat je aan het doort schoenen toch enigsinds kan zien hoe iemand is.


Grappig dat je dat zegt.... Heb laatst de halve stad afgesjouwd met vriendlief, om schoenen te vinden.

En KRITISCH dat ze zijn, die kerels (=sommige kerels)....

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:14

Laura schreef:
Ik moet zeggen dat ik wel graag iemand wil waar ik me prettig bij voel om mee gezien te worden Knipoog
Verder val ik absoluut op ogen. Iemand kan nog zo mooi zijn maar als ie een dode blik heeft mag ie doorlopen. Zijn ogen moeten iets uitstralen, een brutale blik, een ondeugende oogopslag. Daar ga ik helemaal voor. Handen vind ik ook belangrijk, en lengte. Maar op zich heb ik ook wel eens een vriendje gehad die kleiner was, of eentje met hele kleine handen en voetjes Knipoog

Uitstráling is belangrijker dan uiterlijk!!


Precies!!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:18

Klopt. Dacht eerst dat Michel arro zou zijn (te mooi om het niet te zijn), maar qua houding was hij juist heel OK. Totaal niet arro dus.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:22

de ogen! , dat is het enigste wat blijft

buik word hang buik , benen worden vaak dunner , haar word grijs of kaal
alles van een persoon verandert naarmate die ouder word
behalve de ogen!

mijn man lijkt ook absoluut niet op mijn droom figuurtje
maar heeft wel hele lieve mooie ogen (in mijn ogen dan)

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:24

Uums schreef:
En KRITISCH dat ze zijn, die kerels (=sommige kerels)....



Schoenen zijn ook belangrijk!!!!!! Vingers aflikken Haha, ik heb ook een paar of 15 in de kast staan!! Bloos!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

jessikoe

Berichten: 248
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:30

ogen, lach en k kijk hoe ie zich gedraagt.
als ie lief is enzo
en dan ga je hem inderdaad beter leren kennen en dan is het innerlijk ook beter.

xx jessica

Al Bijna 2 Jaar Melissa...
Zummer Al Bijna Een Jaar Haha!:D

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:39

Hmm, ben ik nog steeds niet helemaal achter.

Is toch wel het totaal plaatje waar ik op val, het karakter, humor.
En idd uitstraling. Een goed verzorgd uiterlijk vind ik belangrijker dan een 'mooi' uiterlijk..

Met uiterlijk trekt een geschoren koppie mij altijd wel (en dan lekker kort), beetje Vin Diesel achtig Haha! hoeft niet zo'n lichaam, maar wel een beetje spieren vind ik best prettig..

Een gozer ken dan nog zo mooi zijn, dan zal ik natuurlijk ook wel ff kijken van 'leuk'. Maar om echt op iemand te vallen moet ik 'm toch eerst leren kennen...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:41

karakter, ogen, haar

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:42

Kontje................. man moet een lekker kontje hebben........

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:44

alles behalve blond

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:45

jessikoe schreef:
ogen, lach en k kijk hoe ie zich gedraagt.
als ie lief is enzo
en dan ga je hem inderdaad beter leren kennen en dan is het innerlijk ook beter.

xx jessica


Dit geldt ook voor mij, iemand die ik knap of mooi vind, daar wordt ik niet automatisch verliefd op. Maar ogen, lach en houding dat is het eerste waar ik op let OK dan! (en we hebben er een gevonden, die d'r aan voldoet) Lovers

MikeMartens
Berichten: 19
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:45

Liefst blond,slank,wel een kontje en uhm beetje tiet kan geen kwaad! Bloos! Haha! Vingers aflikken

Maar het innerlijk moet wel goed zijn hoor,anders mag ze via de achter deur er weer uit.Whoehahaha Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Berdien, Corien_, hagelslag, katinker, LonnekeXXX, Mjelleke, Nathalie18x, Pabie en 179 bezoekers