CHBuitenpost (04-08)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

CHBuitenpost (04-08)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 14:44

Wie gaan er allemaal naar het Concour Hippique in Buitenpost op 4 augustus?
Met vooral veel, springen, shows en aangespannen...

Ik ben er in ieder geval en Sanneke ook (Sanex op bokt)

OK dan!

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.


pajidin

Berichten: 636
Geregistreerd: 02-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 18:40

Jah! ik ga dr heen!! alleen wat minder...ik moet werken. De mensen in de VIP tent van hun hapjes en drankjes voorzien...maar tussendoor kan ik het allemaal wel volgen!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:53

Als het goed is ben ik ook aanwezig. Ga me binnekort maar even opgeven. Haha!

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 14:00

leuk!!
Alikesflame in welke rubriek ga je starten dan?

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.


Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 14:00

kom ik kijken nl. haha

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:40

Ik ga ook weer heen, zoals elk jaar Knipoog

Makkelijke is dat ik er 1 straat vanaf woon, dus als ik dorst of honger heb, of er even niets aan vind, tuf ik gewoon even naar mn huisje toe Knipoog
Als de honden uitgelaten moeten worden haal ik die op en mogen die ook even mee Knipoog

Maar goed, ik kom, en Giesam waarschijnlijk ook.
Minimeeting dus Knipoog
Even afspreken waar we elkaar zien

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 20:54

ja inderdaad moeten we even doen... en hoelaat ook handig
ik ben er waarschijnlijk al vroeg voor t eerste showspringen of zo wanneer is da SANEX dat weet jij wel... haha

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:09

kijk maar op www.chbuitenpost.nl Knipoog

Maar 't programma kan nog welveranderd worden hoor.

Ik ben meestal bij het begin er, halverwege ga ik even naar de markt en naar huis en dan s'middags weer ( ligt ook beetje aan het programma heur )

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:06

Alikesflame schreef:
Als het goed is ben ik ook aanwezig. Ga me binnekort maar even opgeven. Haha!


Voor welke rubriek dan?? Ik dacht dat Buitenpost op uitnodiging was..of ben ik nou zo dom.. Scheve mond

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:29

Idd, meesten dingen uit buitenpost zijn op uitnodiging ( zelfs de ringstekerij Knipoog )

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:41

Hmm ja en volgens mij dressuurt Alikesflame alleen maar en dr is helemaal geen B dressuur daar, dus beetje vreemd Tong uitsteken Misschien is ze in de war met een andere wedstrijd ofzo..Knipoog:P

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:49

Dr is zowiezo geen dressuur.
Buitenpost is een wat aparter CH dan 'normale' CH's

Bij ons ligt het niveau hoog, veel spektakel en kampioenschappen.

CH Buitenpost is het grootste 1daagse openlucht paardensportevenement van Nederland.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:54

SANEX schreef:
Dr is zowiezo geen dressuur.
Buitenpost is een wat aparter CH dan 'normale' CH's

Bij ons ligt het niveau hoog, veel spektakel en kampioenschappen.

CH Buitenpost is het grootste 1daagse openlucht paardensportevenement van Nederland.

Ja dat wist ik allemaal! Folkert Kelderman springt daar meestal mee op uitnodiging en m'n neef Anne de Vries ook , die doen dit jaar vast ook wel weer mee! Haha! Zal s ff regelen of ik groomen kan! Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:39

Bij deze haal ik dit topic weer even omhoog, om iedereen eraan te herrinneren dat het CH Buitenpost aankomende woensdag is!

Ik heb er al zin in.

Mochten er bokkers komen... waar zullen we meeten en hoelaat ? ( ik stem voor bij de hamburgertent Haha! Haha! )

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:56

Ik kom er hopelijk ook, met Folkert Kelderman dus mee. Hij start in het ZZ. Ik ga kan niet meeten want ik moet dus groomen, maar zie je een man met een grijs jasje met BNT ofzo erop dan vind je me zo! Tong uitsteken

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:36

Zo, wij zijn weer terug.
Ben helemaal verbrand, ondanks smeren met zonnebrandolie.

Vond het wel weer een mooi schouwspel vandaag.
Jammer van het ongeluk met de friese sjees, sneu voor die mensen.
Gelukkig liep het paard vrij goed het veld af en hopenlijk komt het met de 2 mensen in het ziekenhuis snel weer goed.

Nu even op Omrop Fryslan het verslag zien, uitblussen en dan vanavond naar de feesttent Haha!

Ik heb geen bokkers gezien.
Heb ook nog een mooi halster + bijpassend touw voor Bas gekocht Knipoog

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:33

Beetje laat dat ik dit topic zie. Bloos! Ik was deelnemer daar! Ik reed in het damesnummer hackney's mee, nummer 48, met Leyrun Untouchable. Is een doorstoken vosje, ik werd 8ste geloof ik.
Is er nog iets bekend hoe het met die 2 mensen afgelopen is die afgevoerd waren naar het ziekenhuis? Dit gebeurde vlak voor onze vrachtwagen, heb het niet zien gebeuren, wel gehoord, ben opgevlogen en heb uiteindelijk ge-EHBO't bij die vrouw uit het publiek. Zij had iets op het hoofd gekregen.
De rijdster is er overigens ook niet ongeschonden af gekomen, zij had 2 gebroken ribben, en het paard was op CH Rijs ook afgemeld.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:10

De sponsor die meereed had een gebroken heup.
Degen uit het publiek kreeg een mast op haar hoofd waar reclameborden en vlaggen aanzaten en had ( geloof ik ) een hersenschudding en id voor de zekerheid ook naar het ziekenhuis afgevoerd.

Dat van die rijdster zelf wist ik nog niet, al liep ze wel ondersteund door 2 mannen het veld af.

Wat ik meegekregen heb is dat het paard waar ze mee reed eigenlijk niet het paard was waar ze mee rijden zou, die was uitgeschakeld door iets en deze reed ze niet zo vaak mee...
Maar dat is maar wat je hoort

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 21:34

Die vrouw, ene Julia uit Sneek had idd iets wat op een hersenschudding leek, hoewel ze wel zeer goed bij was. Ze heeft mij zelfs een cursus Fries gegeven! Ik weet dat ze voor de zekerheid afgevoerd was met de ambulance, daar had ik zelf voor gezorgd! Knipoog
Die sponsor heeft dus nog "geluk" gehad, er werd nog eerst gedacht aan een bovenbeenbreuk, en dat is gevaarlijker als een gebroken heup.

Van die rijdster wist ik op dat moment ook niet, zij had wat schaafwonden op de elleboog en was vreselijk overstuur. Ik heb haar nog even gesproken om te melden dat het met de vrouw uit het publiek wel meeviel, en haar gevraagd of ze zelf wat had. Antwoord was nee, maar ik las vorige week in de Hoefslag dat ze toch haar ribben gebroken had.
Tja, en het paard was geloof ik ook niet helemaal in orde, maar wat er mis mee was weet ik dus niet. Eigenaar is gruwelijk chagerijnig het terrein afgereden toen er een aantal meisjes kwamen vragen of het paard wel in orde was, en de wedstrijd erna was hij dus afgemeld.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 21:59

Aha, de hoefslag lees ik nooit dus wist het niet Knipoog

Misschien toch iets met het paard, al was het niet op het eerste oog zichtbaar, of ze wilden hem nu (nog) even niet meer mee laten doen.

Ik weet zo niet wie jij was, je ziet ook zoveel op een dag, daarbij ben ik niet continu geweest ( even over de braderie geweest die elk jaar hetzelfde is Knipoog )

Liep je bij de kleine maat Hackneys in ? Bij HBC's Rakker ?

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:32

Ja, ik reed in de rubriek Damesnummer Hackney's kleine en grote maat. Rakker won de rubriek. (HBC staat er overigens niet meer voor, Lambertus rijdt niet meer voor de HBC stallen van Jan Schep.)
Ik heb geen foto's van Buitenpost, alleen copywright foto's die ik dus niet mag plaatsen, maar ik heb wel foto's van mij van de zondag erna, toen reden we een show op de NK voor IJslanders. Foto's staan op de volgende link: http://www.foto4u.nl/images/content/p/d/h/08/01/pdh0803.html

Ik ben degene met het bordeaux-rode pak, tweewielige kar en het doorstoken vosje.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:24

Gaaf joh, helaas heb ik maar weinig foto's gemaakt, met een oude digi waarvan de batterijen ook nog eens leeg waren.
Onze goede digi was op dat moment bij de maker. Normaal schiet ik de hele dag van alles foto's
Heb foto's eigenlijk alleen van Rakker, was ons favorietje ( al vond ik hem vorig jaar mooier dan dit jaar, hij was zo opgetrokken en iel dat ik hem niet mooi meer vond, leek daardoor ook alsof hij minder spectaculair liep)
De rubriek die ik met Rakker zag werd hij 2e, na de overronde

Misschien Giesam op bokt, die was met mij mee en heeft wel veel foto's gemaakt

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 06:33

Rakker is een tijdje niet goed geweest, heeft de wedstrijden voor Buitenpost niet zo goed gelopen. Achteraf bleek dat zijn vochtgehalte niet goed was. Tja, en met zo'n zwaar wedstrijdprogramma, dat zie je snel! Maar Rakker is altijd al erg iel geweest, ook toen hij nog van Gerrit van Rouwendaal was. Mijn favoriet is het niet, ik houd er niet zo van hoe hij zijn achterbenen gebruikt, slaat naar mijn idee ook iets te veel pasjes achter over. Geloof dat Romario won in Buitenpost? Of was het Sir Wesley?
En iemand (2 personen eigenlijk) die ik ken heeft daar ook foto's gemaakt, meer als 600. Zaten ook hele mooie tussen, alleen jammer dat er copywright op staat.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:35

Ja ik vond hem dit jaar ook slechter lopen, en idd die achterbenen onregelmatig ( heb van hem dus een foto dat hij achter niet goed zit en voor wel )

Vorig jaar vond ik hem echt super, toen was hij veel mooier en werd hij ook kampioen.

ik weet niet wie er nu 1e werd, het was strijd tussen Rakker en die op de eerste plaats gezet werd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Ubermetrics en 11 bezoekers