Nieuw huis...!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Nieuw huis...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:44

Ik ben al een tijdje aan het netwerken in de kroeg, en zowaar leverde me dit iets op ook... ik heb een kennis die een huis verhuurt, en die had ik al een paar keer gevraagd of hij niks voor mij had. Ik had nu in november iets gevonden, een zolderverdieping voor € 425. Daar zit ik nu heel leuk hoor, maar het blijft een beetje klein en ik moet de badkamer delen met mijn huisgenootje en heb geen tuin of balkon, dat vond ik het meest Verdrietig

Nu belde deze meneer dat zijn huisgenoot weg gaat per september, en dat ie mij wel als huurder zou willen. Ik heb blijkbaar een goede indruk gemaakt Bloos Hij houdt dezelfde prijs aan als mijn huidige kamer,

Maar...
Dit is echt zoveel groter! De woonkamer is even groot als wat ik nu totaal heb, ik heb dan een aparte keuken, een aparte slaapkamer, een eigen badkamer, en.... een tuin!!!! Er zit een patiootje bij namelijk! Een heel leuk ommuurd tuintje van ongeveer 3 bij 3, waar nu alleen onkruid ingroeit maar waar zeker iets van te maken is!! Ik zie mezelf al bij de Intratuin shoppen!!

Ik ga er een weekje over denken en moet nog weten hoe de internetverbinding zit daar (wel essentieel Knipoog ) en hoe het zit met onderverhuren (als ik op stage ga)

Maar verder ben ik helemaal hyper. Zo'n huisje is normaal echt iets van 600 euri, en hij wil mij graag voor 425, want hij vind een nette huurder belangrijker dan geld. Whoohooo, past mijn breedbeeldtv eindelijk in mijn huisje!!! Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:46

Wow! wat relaxed!
Ik zou er niet aan twijfelen. 'kijken voor je internetverbinding' haha dat is te kansloos Laura! Tong uitsteken

Heeft die man geen huis in Utrecht-Centrum te huur? Haha!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:47

Whaa.. geef mij zo'n kennis, maar ja, wil eigenlijk ook liever in een studentenhuis, maar goed.
Gefeliciteerd alvast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:02

Weekje over denken????? Doen!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:19

Meteen doen!

Dussss, boktmeetingBBQ bij jou? Haha!

Fanny
Berichten: 73
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:11

Niet over nadenken, maar doen! Deze kans krijg je nooit meer.
Dussss......gefeliciteerd!!!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:21

zo mooie kans zeg! veel plezier ermee! Haha!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:33

Doen joh *LOL*. Internet is altijd wel mogelijk..Misschien 20 euro in de maand meer, maar Bokt kan niet zonder je versier verhalen hoor Knipoog. Maar wel leuk zeg, laat je nog horen hoe het, en plaatst je paar fotos binnenkort? Veel plezier er alvast

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:49

Wow, echt doen joh!
Dat is toch juist super, zo'n kans!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:56

Ik zou het zeker doen hoor! Zo'n kans krijg je vast niet meer! Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:27

DOEN!!! Net wat hierboven gezegd word..Zo'n kans krijg je niet snel weer .. Succes Party!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:27

Past mijn logeerbed in dat nieuwe onderkomen?? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:30

Klinkt goed Laura! Blijf je in Ede dan?

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:46

Leuk hoor gefelicteerd! En joh, internet kan je tegenwoordig toch overal krijgen...dus niet daar vanaf laten hangen hoor!

(Vindt trouwens wel dat je nu een behoorlijk bedrag betaald voor je zolderkamer! Dacht dat dat meer prijzen waar voor hier in de randstad in der grote steden....)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 20:54

Tuurlijk Misja, maar ik heb voor logees al een hele mooie logeer-bedbank Haha!

Ilona: Jazeker, sterker nog, dan woon ik midden in het centrum. Kan ik van de kroeg naar huis rollen en lopend boodschappen doen!! *LOL*

Ilsuhhh, mijn 'zolderkamer' nu is ook wel vij luxe hoor,zijn twee kamers waar de muur uitgebroken is met een hele nieuwe moderne keuken, een badkamer met stoomcabine (okee, dat moet ik straks missen Boos! ) en heel veel ramen. Maargoed, ook een geirriteerde huisgenoot, geen balkon en een hele drukke weg erlangs.

Haffielover; gaan jullie me sponsoren voor dat internet dan? Knipoog
Ik heb nu een hele luxe draadloze verbinding., Maargoed, we kijken wle even.