terug van vakantie....geen verzorgpony meer :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

terug van vakantie....geen verzorgpony meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 13:36

Nou zoals de titel al zegt, Sil is niet meer mijn verzorgpony

Ik ben net gister teruggekomen van vakantie uit Turkije en had toen al een mailtje gekregen van de eigenaresse van Sil dat ik haar even moest bellen, omdat Sil van stal verhuisd was. Ik wist al dat hij zou verhuizen omdat die man waar hij nou bij stond stopte met het het verhuren van stallen. Maar van die man had ik gehoord dat hij waarschijnlijk nog dichterbij mij zou komen te staan.

Gister geen tijd meer gehad om te bellen, ik was ook echt supermoe omdat we snachs gevlogen waren dus bellen was vanochtend het eerste wat ik deed.....
Sil is dus niet naar de stal gegaan die de man bedoelde, hij is verhuisd naar een stal vlakbij de eigenaresse. En dus kreeg ik net te horen dat ik hem niet meer hoef te verzorgen, het is nu voor haar 5 minuten lopen en daardoor heeft ze nu zelf genoeg tijd voor hem Huilen

Ik was echt allang op zoek naar een leuke pony/paard die ik kon rijden en verzorgen en eindelijk had ik er een gevonden! Sil was echt een pony voor mij!
Ik verzorgde Sil nu pas een twee maanden ofzo maar het ging zo goed. Hij is pas 4 en hij had ongeveer een jaar stilgestaan dus het was de bedoeling dat ik dat weer zou oppakken, hem een beetje conditie bij zou brengen enzovoorst, en je zag hem ook al echt vooruit gaan! het was ook zo'n lieverd!




Afbeelding

There's no greater power, than the power of goodbye


Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:39

Lekkere gemene rotstreek zeg.
Wat ga je nu doen

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:42

Tjonge.. het ene moment wordt je aangenomen en ben je superblij, het andere moment wordt je gedumpt.. Boos!
Wat stom zeg.. Ookal heeft ze genoeg tijd, ze kan je best af en toe nog eens laten rijden ofzo..
Nouja. Misschien dat iemand op bokt nog een verzorgster nodig heeft?
heeeel erg veel succes met een nieuw paardje zoeken!

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:43

Ja ze kan jou toch gewoon 1 dag laten doen. Als ik een eigen paard zou hebben zou ik echt niet elke dag willen hoor. Een dagje niets is ook weleens lekker.
Valt er dan helemaal niet met haar te praten

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:44

lekker is dat!!
echt een kl*testreek zeg! geen bedankje niks zeker, gewoon doei, prettig leven verder!
ja wat ga je nu doen??

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw


Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:46

gaat ze nu echt 7 dagen per week helemaal zelf dan?? dat ben je zo zat hoor ik zou niet zelf 7 dagen per week willen gaan! er is ook nog een ander leven... toch? ga is met haar praten.. wie weet is ze over te halen..
wat is het voor soort mens dan?

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:47

Das idd best balen voor je.. Maar wel t goed recht van de eigenaar natuurlijk..

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:47

aaah echt oliebol, k weet precies hoe je je voelt...Ik hoop dat je snel weer een nieuw leuk verzorgpaardje vind! Lachen

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:47

aaah echt stommmmm, k weet precies hoe je je voelt...Ik hoop dat je snel weer een nieuw leuk verzorgpaardje vind! Lachen

huh nou heb ik 2 berichtjes..bij die andere mocht ik geen sh*t zeggen Haha!
Laatst bijgewerkt door Mauwie op 02-07-04 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:47

Een eigen paardje is zeker niet te doen

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:48

Ja de eigenaar mag het zelf weten maar niet op deze manier.
Dat is toch belachelijk

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:59

een eigen paardje is veel werk en dan moet je zelf ook weer en verzorger gaan zoeken!
maare tuurlijk ishet de eigenaar zijn beslissing! maar het kan ook iets anders zeg he!!!!!! sorry en misschien een bloemetje en bedankt voor de goede zorgen kan geen kwaad toch...... of heb ik het mis!

Wij hebben een nieuwe hobby.... paardenvoetbal... zie topic paardenvoetbal in haw

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:46

das idd erg l*llig *LOL* maar het leven gaat door en er zullen nog veel pony volgen Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:07

Best wel banketstaaf....de eigenaar moet het idd zelf weten maar zo hoeft het niet toch Verward

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:15

Heel rot voor je. Daarom wil ik geen verzorgpony meer.

Watch out !!!
Shetties about !!!

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:20

rot voor je, maar het si tenminste nog netjes gezegd
netjes gebeld en een reden gegeven

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:26

dutske schreef:
rot voor je, maar het si tenminste nog netjes gezegd
netjes gebeld en een reden gegeven


Ja vind ik ook!
Maar alsnog rot Ach gut

Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:35

Op zich natuurlijk te begrijpen dat ze zelf weer voor dr paard wil zorgen... Maar wel jammer dat het op deze manier moet gaan... Ik hoop dat je snel een nieuw verzorgpaardje vind...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:06

Natuurlijk is het jammer voor je, maar ik vind dat er erg overdreven gereageerd wordt! De eigenaresse is niets voor niets eigenaresse en als zij meer van haar paardje wil genieten moet zij dat weten! De manier waarop vind ik ook nog erg netjes!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:18

irish_lady schreef:
Natuurlijk is het jammer voor je, maar ik vind dat er erg overdreven gereageerd wordt! De eigenaresse is niets voor niets eigenaresse en als zij meer van haar paardje wil genieten moet zij dat weten! De manier waarop vind ik ook nog erg netjes!

Hier sluit ik me bij aan.
Het is natuurlijk heel vervelend maar er word hier gedaan alsof die eigenaresse een vreselijke misdaad heeft begaan.
En ze heeft netjes gebeld, ze had het ook heel bot in een e-mail of smsje kunnen vertellen.
Maar het is wel heel rot voor je, ik hoop dat je snel een nieuw verzorgpaard hebt

Just keep passing the open windows.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:23

Maarja niks aan te doen, ze is wel eerlijk

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Nouzeg
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:26

Avanti_haf schreef:
gaat ze nu echt 7 dagen per week helemaal zelf dan?? dat ben je zo zat hoor ik zou niet zelf 7 dagen per week willen gaan! er is ook nog een ander leven... toch? ga is met haar praten.. wie weet is ze over te halen..
wat is het voor soort mens dan?


Nou 7 dagen verzorgen is ECHT niet teveel hoor.
als je een eigen paard hebt... dan is dat heel anders dan wanneer het een verzorgpaard is.
dus deze eigenaresse zou het echt niet erg vinden om 7 dagen per week te gaan... er zijn zoveel mensen die zelf een eigen paard hebben.. en alle dagen gaan... dat is "best" te doen.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:48

rot voor je zeg! ik hoop dat je gauw een nieuw leuk paardje vind!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:57

Nouzeg schreef:
Nou 7 dagen verzorgen is ECHT niet teveel hoor.
als je een eigen paard hebt... dan is dat heel anders dan wanneer het een verzorgpaard is.
dus deze eigenaresse zou het echt niet erg vinden om 7 dagen per week te gaan... er zijn zoveel mensen die zelf een eigen paard hebben.. en alle dagen gaan... dat is "best" te doen.




Ben ik het niet helemaal mee eens,ok iedereen ervaart het anders,maargoed ik heb er bij mekaar toch ruim 5 jaar bijna helemaal alleen voor gestaan.En ik moet je zeggen ik ben helemaal op,paard staat nu ook niet voor niks voor een maand op de wei.Gelukkig heb ik nog niet zolang geleden een bijrijder gevonden en ik denk wel dat ze een blijvertje is Lachen

Ontopic:ze heeft het netjes uitgelegd al heb ik het gevoel dat ze toch niet helemaal eerlijk over de reden is geweest,want een bijrijder is nooit weg al is het maar voor één keer in de week.....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mirjam en 125 bezoekers