PFFFF.... wat een avond zeg!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

PFFFF.... wat een avond zeg!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:04

Ik dacht, ik ga eens lekker rijden in de bak vandaag... Hond in de auto en op weg naar stal dus. Zit ik goed en wel op Max, hoor ik toch ineens een gejank en zie ik mijn hond wegscheuren. Hij kreeg dus op zn donder van een stroomdraad...

Normaal gesproken gaat hij altijd als er iets gebeurt (mij kwijt zijn etc.) naar Max stal toe of gaat hij bij de auto zitten. Maar natuurlijk vandaag niet! Blijkbaar is hij via de wei weggerend in een hoog tempo en met zn staart tussen zn benen.

Ik was hem dus kwijt... Iedereen van stal (oa Waterkippie en Diko), mn ouders en ik op Max zoeken. Eigenlijk had ik het al opgegeven, en besloot ik via een braakliggend stuk weiland Max uit te stappen. Zie ik ineens mn HONDJE, trillend en nat aan de andere kant van een SLOOT zitten.

Ik dus door de sloot heen (Waterkippie had Max intussen al vast)...

En gelukkig kon ik mn lieve kleine hondje weer knuffelen Lovers

Ik ben echt blij dat ik hem weer lekker thuis heb, hij heeft de schrik nog wel goed te pakken maar hij is ook weer blij dat hij thuis is... Goh wat kan een hond ineens veel voor je betekenen!!!


boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:06

Moet er nog wel ff bij zeggen dat er heeeeel veel weides zijn en om alle weides wel een slootje ligt. Ook was er land met heel hoog tarwe (of zo iets). Dus mn hondje had echt overal kunnen zitten...

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:16

Aargh wij hebben het nog niet gehad met onze pup maar die mag ook niet los bij de paarden (nog niet) maar een andere hond van een stalgenootje die was de sloot in gegaan (had het een beetje warm) en toen kwam de jongste van hun naar ons toe gerent, waar is pappa waar is papa, topsie (zo heet die hond) zit vast in de sloot. Toen we er eenmaal waren was ie er al uit, maar das toch wel ff schriken, al is het niet een hond van je zelf!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:46

ja jeetje man!
kben er nog moe van Knipoog

Ik stond net in het bakje om bud los te laten, schiet me er iets voor bij, was het boomer! Wat ging hij hard! echt niet normaal!


Maar gelukkig is ie weer helemaal heel thuis! En heb ik lekker aan mijn conditie gewerkt Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ing__ op 02-07-04 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Dag lieve mama...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:49

zodra ik klico uitlaat, en ze mag los, en spurt e rvandoor, be ik altijd zoo bang dat ze onder ene auto komt, word ik helemala gestresst enzo, gelukkig heb je um weer terug Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:11

Gelukkig heb je je hondje weer heel en gezond terug OK dan!

Rona, Linanda en Oackly


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:38

Hij komt iig nooit meer in de buurt van de stroomdraad Haha!.. Maar fijn dat je hem terug hebt!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, AnniekSolana, Dartel, elisespunky, fjord_brucht, Googlebot, lovelucydan, paardje2013, Rex_Rolfo, Sababber, Sannanasje en 88 bezoekers