nog meer groetjes uit Amerika!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

nog meer groetjes uit Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 02:51

Lieve everybody,

alles goed daar in Holland? ik hoorde dat we nog steeds in de running zijn voor het EK en duitsland, zweden en de UK niet meer... wat dus betekent dat van alle landen waar de counselors vandaan komen wij het enige land zijn dat nog meedoet Haha! wiehoe! (okee dit schreef ik gisteren, inmiddels weet ik dat we niet meer in de running zijn dus please dont tell)

maar goed, even ter zake... zondag zijn de kids aangekomen. ik heb een redelijke easy cabin, want mijn kids zijn 15 en 16. er zat ook een verstandelijk gehandicapt meisje tussen (hoorde we pas later) dus die hebben we verplaatst naar een andere cabin met jongere kinderen, meer van haar niveau. en de leiding vond het *geweldig* dat we zo op haar letten enzo, hihi Lachen
bijna al mijn kids hebben eigen paarden of kunnen goed paardrijden, wat wel een hoop gezeur scheelt op stal. maar er is intussen een hoop gebeurd. het was vandaag een graad of 80-90 fahrenheit, wat neerkomt op een graadje of 33 celsius. lekker weertje hoor, dat wel... maar wel vreselijk voor de paarden (die 2 uur per dag moeten lopen) en voor hun ruiters! we hebben vandaag een stuk of 10 kinderen naar de camp nurse moeten zenden met uitdrogingsverschijnselen. en dat terwijl we er wel heel goed op letten dat iedereen volop drinkt!
de meeste kinderen zijn trouwens ook absoluut niet gewend aan hard werk. dat merk je vooral bij het stallen uitmesten (relaxed joh, de kids alles laten doen en zelf een beetje rondlopen commentaar uitdelen... daar ben ik goed in Tong uitsteken) en wanneer ze moeten borstelen. ze doen alles met de franse slag, dus daarom hebben we een puntensysteem opgesteld. degene met de beste cijfers krijgt een prijs(je) na afloop van de week.

de weken zijn overigens nog vrij kort hier, de kids zijn hier van zondagmiddag tot en met vrijdagmiddag. dat betekent 2 dagen vrij! naja vrij, we hebben ieder ander weekend barnduty (dus: uitmesten, paarden in de wei zetten, borstelen, evt wat rijden -waar ik overigens helemaal geen zin meer in heb aangezien ik vorige week al een paardje of 30 heb gereden, voeren, kortom: alles). afgelopen week waren we vrij dus zijn we naar boston geweest... Echt een GEWELDIGE stad!!!!!!!!! heel vriendelijk enzo. new york vond ik wat dat betreft heel erg europeaans, t deed me erg aan amsterdam denken (maar dan groter en mooier enzo). maar boston was echt wicked cool (new england taal). we gaan er ook zeker weer naar terug. dit weekend heb ik dus barnduty, maar volgend weekend gaan we met een groepje mensen naar maine, 2 staten hierboven. dus dat is nog 2 staten toe te voegen aan het bezochte-staten-lijstje!

samen met Kathy, de duitse counselor, ben ik mijn trip voor na het camp een beetje aan het plannen. zij heeft kennissen in vegas, waar we dus makkelijk heen kunnen gaan (en gratis slapen!). en dat gaan we dus doen, we zijn nu bezig met het boeken van een ticket boston-vegas. daar blijven we een kleine week, en in die week willen we graag naar Death Valle national parc, de Grand Canyon (slechts een uurtje rijden) en naar nog wat leuke toeristische dingen in de buurt. daarna gaan we met de auto of de bus naar San Diego voor een dag of 2, of bij andere kennissen of in een hostel zitten, en dan de laatste 2 dagen gaan we naar LA. Vanuit LA ga ik naar NYC terug, waar ik nog een dag of 2 blijf en daarna kom ik thuis. ik plan nu zo rond de 27e, 28e thuis te komen.

de mensen zijn op het camp overigens heel vriendelijk, al is er 1 meisje dat ik uit de grond van mijn hart HAAT. ze is zo'n onwijze bitch :S en aangezien ik niet echt een blad voor mn mond neem heb ik haar met een paar hints inmiddels wel het idee gegeven hoe ik me voel Haha! hihihi maar ach ze is pas 17 en dat merk je ook dus oh welll....

verder,.... hmmzz... de paarden. 't zijn superdieren, allemaal lief enzo alleen sommigen wat meer en sommigen wat minder geschikt voor beginners. ik ben de halve dag bezig in the barn en 1 les help ik met de beginners. sweeeet Lachen vandaag hebben we ze leren draven.
ohja, we staan iedere morgen om 6.30u op, maar ik moet zeggen dat dat dankzij mijn jetlag niet zo gek is, vooral omdat we vrij vroeg naar bed gaan (altijd voor middernacht, meestal rond een uurtje of half 11). dan voeren we, ontbijten we... ooohja bij ieder meal zingen we een liedje dat gaat:
oooooooooooh (het heet the Oh song) the earth's been good to me/and so I thank the earth/for giving me the things i need/the sun and the rain and the appleseeds/the earth's been good to me
lachen Haha! vooral omdat we nog veel meer maffe liedjes zingen de hele tijd. vanavond (lees: zometeen) is our dance, oh ik hoor dat de muziek al aanstaat. en aangezien ik me nog moet gaan omkleden ga ik hier maar eens een eind aan breien...

ik heb het hier heel leuk... en ooohja ik heb inmiddels al post ontvangen, daarvoor onwijs bedankt Haha! echt super om kaarten te krijgen van thuis (met allemaal dezelfde adresstickers erop Tong uitsteken) en van sommigen van jullie. ik hang ze allemaal boven mijn bed, naast mijn foto's. over foto's gesproken, mijn rolletje is bijna vol (mijn 2e... ik weet het im so evil) dus ik zal gauw wat foto's opsturen. mijn eerste lichting kaarten is al op de post gedaan, de tweede komt snel.

hmm last but not least, ik heb een hele koele cabin, ook naast mijn campers Lachen 1 van mijn fellowcounselors is Melissa, we gaan het weekend van de 17e naar haar huis in New Hampshire (waar geen belasting is dus daar ga ik een Ipod kopen als de elektriciteit enzo hetzelfde/aanpasbaar is!). ze is echt zoooo koel, we zijn echt 2 peas in a pot (2 handen op 1 buik) Haha! ik heb echt zo'n lol met haar, zeis echt mijn campbuddy. ze gaat in september naar florida verhuizen, waar ik haar ga opzoeken (in november). wiehoe! maar afgezien daarvan... ik kan het gewoon onwijs goed met haar vinden enzo, maar mocht je een brief krijgen hoor je nog wel meer daarover.

nou nu ga ik echt stoppen! lieve mensen, ik mis jullie (nog geen heimwee gehad en het voelt ook niet of dat eraan zit te komen) maar ach ik zie jullie over een weekje of 9 wel weer.
dikke kus en tot gauw!

Fleur (die iedereen FluRRRR noemt)


Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 03:18

Fijn dat je het zo naar je zin hebt
Klinkt erg leuk als je je zo hoor praten. Sja weet nu weinig zinnigs te zeggen (kwart over 3 Rolleyes )
Maak er wat van en ik ben erg benieuwd naar de foto's Haha!

Groetjes


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:17

Dat klinkt erg leuk.
Ik zou wel met je willen ruilen Tong uitsteken
Veel plezier nog en snel Cheese!

Rona, Linanda en Oackly


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Besje, Marlou91, wietsipietsi en 158 bezoekers